Hey mensen,
Jullie hebben misschien wel wat over mijn problemen gelezen, en nu zit ik met eten.

Ik kon eerst moeilijk wat naar binnen krijgen, gewoon geen zin, door mijn verdriet. Met tegenzin at ik ontbijt, broodje in de middag en avondeten. Mijn lichaam heeft het nodig aangezien ik vorige maand ben bevallen. Maar nu word het steeds moeilijker. Ik sla steeds vaker een maaltijd over. Heb ook geen honger. Soms eet ik juist heel veel. Ik vind mezelf niet te dik. Mijn buik is wel wat dikker door de baby, maar door wat oefeningen gaat die ook wel weer weg. Ik heb eergister een lijst gemaakt met dingen die ik gewoon MOET eten op een dag. ('S Ochtend brood, 'S middags brood, 'S avonds gewoon van alles wat. 2 stuks fruit en 2 koekjes) Maar ik kan me er niet aan houden. Vannacht had ik opeens een raar gevoel en begon ik de hele koektrommel leeg te eten. Toen die op was volgde een zak chips en 5 boterhammen. Ik wilde het uitspugen, maar kon mezelf overwinnen. Nijg ik naar boulimia of anorexia? ligt het aan de zwangerschap of verdriet?
Liefs Hesther