Oud 29-04-2002, 16:51
DJken
DJken is offline
Hey allemaal,

Toen ik vandaag op de trein zat en toch niets beter te doen had.... zat ik zo te denken aan een onderwerp voor dit forum.

En ik kwam uit op deze vraag:

Kun je met je eerste lief een heel leven doormaken ??

Dus van begin tot einde der leven

Ik zeg van ja

Graag jullie mening...

bye all

DJken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 17:43
DEChengst
DEChengst is offline
AUB niet zeg, dat is wel heel erg saai.

-Desecrator
Oud 29-04-2002, 17:50
Verwijderd
ik hoop het
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:24
mar87
mar87 is offline
m'n vriend is m'n eerste lief en ik hoop dat ik hem nooit meer kwijtraak en dat ik met hem oud wordt. dus ik zeg JA
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:27
DJken
DJken is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
AUB niet zeg, dat is wel heel erg saai.

-Desecrator
Huh?? En gij zijt 26 jaar.... volwassen dus... en jij durft zoiets nog zeggen.....

Denk nie dat jij goed weet wat liefde is...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:35
Verwijderd
Ik denk van wel. Als je het zo goed hebt met die jongen en je past perfect bij elkaar waarom niet dan? Ik zie niet in waarom je ook andere jongens zou willen daten, voor vergelijkingsmateriaal?!

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:52
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
DJken schreef:

Denk nie dat jij goed weet wat liefde is...
Jawel,

gif

-Desecrator
Oud 29-04-2002, 18:59
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
DJken schreef:

Huh?? En gij zijt 26 jaar.... volwassen dus... en jij durft zoiets nog zeggen.....
sinds wanneer is zoiets aan leeftijd verbonden?
Oud 29-04-2002, 19:00
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ja.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:09
DJken
DJken is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:

sinds wanneer is zoiets aan leeftijd verbonden?

komaan... keur jij zoiets goed ??

Dus als gij een lief hebt gade gij tegen haar zeggen: sorry, ma ik maak het af...anders word het saai....

wijs
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:30
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
DJken schreef:

komaan... keur jij zoiets goed ??

Dus als gij een lief hebt gade gij tegen haar zeggen: sorry, ma ik maak het af...anders word het saai....

wijs
het gaat er niet om wat ik wel of niet goed keur, het gaat om zijn mening, daar vraag jij immers om.. Als hij voor zo'n leven kiest en hij stelt zijn evt. vriend(in) daarvan op de hoogte, zie ik het probleem niet. En dat heeft -like I said- zeer weinig te maken met leeftijd.
Oud 29-04-2002, 20:10
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
DJken schreef:
Hey allemaal,

Toen ik vandaag op de trein zat en toch niets beter te doen had.... zat ik zo te denken aan een onderwerp voor dit forum.

En ik kwam uit op deze vraag:

Ik zeg van ja

Graag jullie mening...

bye all

DJken
ja
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 21:25
simple creed
simple creed is offline
Als ik naar mijn zus kijk zeg ik van ja
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 00:34
Verwijderd
Ik ben 16... ( heb sinds een half jaar een vriend.. jah.. eerste keer verkering ) Maar ik denk dat het wel zou kunnen... er zijn genoeg mensen die het doen. Als je mekaar steunt door dik en dun.. waarom niet... ik zou het wel kunnen.. en ja ben nog maar 16.. maar je kunt immers nooit weten..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 08:52
Verwijderd
ik hoop het! want het is echt een schatje

alleen jammer dat ik niet zeker weet wat er gaat komen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 09:03
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Hm ik zie het meer in fases. Elke fase van je leven kan er iemand op je pad komen die je op dat moment iets te bieden hebt en andersom. Zo'n fase kan 2 weken zijn, 2 maanden, 2 jaar, 20 jaar...etc...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 19:41
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Heb daar vanaf heel vroeg alleen maar in gelooft eigenlijk... Wil ook nergens anders in geloven... resultaat is alleen dat ik nu iemand leuk vind, was bijna wat geworden, uiteindelijk niets, maar ben bang dat ik niemand anders meer leuk zal/ kan vinden.
Oud 30-04-2002, 20:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Zo roest je toch helemaal vast of niet? Tenzij je je eerste op je 34e hebt. Ik zou allang uitgekeken zijn op zo iemand. En een beetje ervaring is wel aan te bevelen.
Oud 30-04-2002, 20:23
Verwijderd
Citaat:
MeCute1983 schreef:

het gaat er niet om wat ik wel of niet goed keur, het gaat om zijn mening, daar vraag jij immers om.. Als hij voor zo'n leven kiest en hij stelt zijn evt. vriend(in) daarvan op de hoogte, zie ik het probleem niet. En dat heeft -like I said- zeer weinig te maken met leeftijd.
je slaat de spijker op z'n kop

Ontopic: Ik denk dat dat best kan trouwens. Ik zeg niet dat het het handigste is, maar waarom zou je met je eerste liefde kappen als dat steeds goed blijft gaan? Alleen omdat het je eerste liefde is? Dat vind ik onzin. Het is misschien handig wat meer ervaring op gedaan te hebben, maar als je eerste liefde 'de ware' is ben je gek als je daarom ermee kapt naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 10:30
Gup
Gup is offline
Ik hoop het!
Oud 01-05-2002, 11:38
Meisje17
Meisje17 is offline
IK ben nu 15 maanden samen met m'n eerste vriend, en ik wil hem nooit verliezen!! Hij is de ware voor mij, dus ik zeg JA!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:45
Piccola
Piccola is offline
Ja! Waarom zou het niet kunnen? Het is bij mij alleen helaas mislukt... Mijn eigen schuld overigens. Héél veel spijt van gehad! Maar ondertussen heb ik een hele lieve mooie nieuwe vriend!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:57
seven
seven is offline
ik vind van wel. je ziet vaak zat dat mensen al vanaf hun 16e bij elkaar zijn. dus ergens moet het te doen zijn

xs
Oud 01-05-2002, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:

je slaat de spijker op z'n kop

Ontopic: Ik denk dat dat best kan trouwens. Ik zeg niet dat het het handigste is, maar waarom zou je met je eerste liefde kappen als dat steeds goed blijft gaan? Alleen omdat het je eerste liefde is? Dat vind ik onzin. Het is misschien handig wat meer ervaring op gedaan te hebben, maar als je eerste liefde 'de ware' is ben je gek als je daarom ermee kapt naar mijn mening.
Jah idd! Het is maar waar je voor kiest. Als jij meerdere partners moet en zal hebben, is dat aan jou de keus. Maar als het goed gaat, moet je het natuurlijk niet uit gaan maken "omdat het je eerste liefde is en je er eigenlijk nog meer wil hebben"..

Naja ik hoop dat het kan I really do

Hou van je Tim
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:05
Verwijderd
tuurlijk kan het
en ik ga het bewijzen
hehe
*Hoop Hoop*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2002, 01:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
DJken schreef:

Was het maar zo, was het maar werkelijkheid..... *zucht*

Dus ja, met hem zou ik een heel leven willen doormaken. Het liefst alleen met hem, niemand anders. Maar het zal nooit zo zijn.

Ripper
Oud 03-05-2002, 12:19
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik leef on the moment wel onder die illusie, ja
Oud 03-05-2002, 12:27
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
ik leef on the moment wel onder die illusie, ja

ik weet nie of het een illusie is, zo ja dan leef ik er ook in. maar ik denk dat het kan. met mijn vriendin en ik klikte het van begin af aan, en we hebben veel overeenkomsten, en alles gaat perfect. we hebben nu 16 maanden en daarin een paar flinke tegenslagen gehad en doorgekomen, dus ik denk dat het zeker kan, maar tegenwoordig houd "de jeugd" van meer afwisseling
Oud 03-05-2002, 16:20
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Naja ik hoop dat het kan I really do

Hou van je Tim
Wat zijn ze schattig

Mjah ik wilde dat ook best, maar ik ben blij dat het achteraf spaak is gelopen, omdat de ervaring wel nuttig is. Toen vond ik dat natuurlijk niet en tijdens de relatie vond ik het ook niet, dus als het goed gaat met je eerste liefde ben je echt ongelofelijk stom als je het uitmaakt met zulk een motief.

Veel plezier met Tim
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 10:45
Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik hoop het...mijn vriendje misschien officieel niet echt het eerste vriendje zijn..maar wel de eerste waar k echt heeeeeel veel voor voel.
Dus t voelt wel als mijn eerste echte vriendje en k wil mijn hele leven heeeeeel graag met hem doormaken....
Oud 04-05-2002, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:

Wat zijn ze schattig

Mjah ik wilde dat ook best, maar ik ben blij dat het achteraf spaak is gelopen, omdat de ervaring wel nuttig is. Toen vond ik dat natuurlijk niet en tijdens de relatie vond ik het ook niet, dus als het goed gaat met je eerste liefde ben je echt ongelofelijk stom als je het uitmaakt met zulk een motief.

Veel plezier met Tim
Hahaha! Jij bent lief

Nee, maar inderdaad, ik denk niet dat je je eerste relatie uit moet maken omdat je anders "de ervaring mist" of "omdat het de eerste is"..
Zolang het goed gaat, gaat het goed

Thnx btw
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten