Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben 16... ( heb sinds een half jaar een vriend.. jah.. eerste keer verkering
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb daar vanaf heel vroeg alleen maar in gelooft eigenlijk... Wil ook nergens anders in geloven... resultaat is alleen dat ik nu iemand leuk vind, was bijna wat geworden, uiteindelijk niets, maar ben bang dat ik niemand anders meer leuk zal/ kan vinden.
|
![]() |
Zo roest je toch helemaal vast of niet? Tenzij je je eerste op je 34e hebt. Ik zou allang uitgekeken zijn op zo iemand. En een beetje ervaring is wel aan te bevelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ik denk dat dat best kan trouwens. Ik zeg niet dat het het handigste is, maar waarom zou je met je eerste liefde kappen als dat steeds goed blijft gaan? Alleen omdat het je eerste liefde is? Dat vind ik onzin. Het is misschien handig wat meer ervaring op gedaan te hebben, maar als je eerste liefde 'de ware' is ben je gek als je daarom ermee kapt naar mijn mening. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja ik hoop dat het kan ![]() ![]() Hou van je Tim ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ja, met hem zou ik een heel leven willen doormaken. Het liefst alleen met hem, niemand anders. Maar het zal nooit zo zijn. ![]() Ripper
||
Citaat:
ik weet nie of het een illusie is, zo ja dan leef ik er ook in. maar ik denk dat het kan. met mijn vriendin en ik klikte het van begin af aan, en we hebben veel overeenkomsten, en alles gaat perfect. we hebben nu 16 maanden en daarin een paar flinke tegenslagen gehad en doorgekomen, dus ik denk dat het zeker kan, maar tegenwoordig houd "de jeugd" van meer afwisseling
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mjah ik wilde dat ook best, maar ik ben blij dat het achteraf spaak is gelopen, omdat de ervaring wel nuttig is. Toen vond ik dat natuurlijk niet en tijdens de relatie vond ik het ook niet, dus als het goed gaat met je eerste liefde ben je echt ongelofelijk stom als je het uitmaakt met zulk een motief. Veel plezier met Tim ![]() |
![]() |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]() Ik hoop het...mijn vriendje misschien officieel niet echt het eerste vriendje zijn..maar wel de eerste waar k echt heeeeeel veel voor voel. Dus t voelt wel als mijn eerste echte vriendje en k wil mijn hele leven heeeeeel graag met hem doormaken.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, maar inderdaad, ik denk niet dat je je eerste relatie uit moet maken omdat je anders "de ervaring mist" of "omdat het de eerste is".. Zolang het goed gaat, gaat het goed ![]() Thnx btw ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|