Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk je kunt als kapster er natuurlijk schurft aan hebben hoe je klanten uiteindelijk uit je stoel stappen omdat het geld oplevert, maar ik denk dat dit juist een stukje extra serviceverlening is om je klant er niet als een debiel erbij te laten lopen. Wat dat betreft ga ik een heel stuk met Digitracker mee. @ In Your Room: als ze het niet wil doen, waarom doe je het dan zelf niet, zo moeilijk is dat niet met al die kleurshampoo's die er te koop zijn.
||
Citaat:
|
Ook geen goede reclame voor haar kapperszaak in haar ogen, als ze vindt dat jij er natijd 'belachelijk' bijloopt.
Maar ja, ze mag het vast wel weigeren.. ik zou het gewoon bij iemand anders laten doen als je het per se wil, kun je altijd nog zien of je natijd weer naar haar gaat als kapster of niet.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je uitsluitend het winstoogmerk als doel hebt, dan doe je het wel ja. Maar blijkbaar vindt deze kapster het belangrijker dat haar klanten niet voor lul lopen.
Ik vraag me eigenljk ook af wat in deze kwestie meer anti-reclame oplevert, het feit dat de kapster iets niet wil uitvoeren omdat ze vindt dat het gewenste kapsel niet bij de klant zou passen of het na het gegeven advies toch uitvoeren en achteraf praatjes krijgen van 'tjiezus, bij welke kapper ben jij geweest?'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hm ik denk dat een kapper daar wel inzicht in heeft of moet hebben. Anders heeft het ook geen nut om advies te vragen.
Het hangt er ook vanaf naar wat voor kapper je gaat. Ga je naar een kinkykapper dan zullen ze daar minder problemen met een extreem kapsel hebben dan bij een kapper die de hele dag alleen maar watergolfjes bij oude dametjes zet.
|
Verwijderd
|
Wilde je juridische stappen gaan ondernemen als dat mogelijk is?
![]() Ik zou eens nadenken over wat ze gezegd heeft en desnoods een keer een kleurspoeling ofzo gebruiken om eens te kijken of het nou écht zo lelijk is. Persoonlijk vind ik mensen met een vrij lichte huid en zwart haar niet mooi, ik denk dat veel mensen die mening met mij delen, maar als jij het echt mooi vindt moet je het gewoon zwart laten verven in mijn ogen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ey Nare, gaat dit niet tegen artikel 1 van de Grondwet in?
![]() ![]() voor iedereen: artikel 1 v/d Grondwet: Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens Godsdienst, levensovertuiging, politiek gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
|
![]() |
mja, of ze et nou wel of niet mag weigeren...
k zou gewoon naar een andere kapper gaan, een rechtszaak hierom aanspannen word ook zo wat..of dr dwingen om het te doen ofzo.. alhoewel dit in amerika heel normaal zou zijn mja
|
![]() |
Ey
volgens mij bedoelt die kapster het goed, en zij heeft er wel verstand van dus ik zou haar advies wel serieus nemen. Maar je kunt ook eerst je haar spoelen met bijv. uitwasbare kleurspoeling. Als je dat leuk vindt staan dan kun je alsnog permanente verf gebruiken of het aan de kapper laten zien. Veel succes |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|