Oud 28-02-2004, 09:56
dream-on3
dream-on3 is offline
sorry als dit een standaard onderwerp is, maar ik heb op dit moment ff hulp nodig.

ik ben "hopeloos" verliefd, en ga vanavond waarschijnlijk naar een praat/drink/sta-feestje. Ik zou echt onwijs graag ff met m praten, maar het probleem is dat we beide best verlegen zijn [ lees : ik ben heeeel erg verlegen ].
Als ik dan tegenover m sta, sta ik met een bek vol tanden.

Tuurlijk is het nie zo moeilijk om standaard gespreks-onderwerpen te verzinnen, maar ik wil niet al te afgezaagd overkomen... (bovendien heb ik t al over school, familie e.d. gehad.. op MSN)

hebben jullie goede ideeen?
heel erg bedankt

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2004, 10:02
Dolores
Dolores is offline
Misschien dat je samen met een vriendin ofzo op hem af kan stappen.. Ik ben zelf ook best wel verlegen en het helpt bij mij altijd als er vrienden in de buurt zijn, want dan durf ik veel meer. En een beetje alcohol drinken kan ook wel helpen Dan durf je ook meer, maar goed, je moet dan natuurlijk ook weer niet teveel drinken
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 11:06
frizzle
frizzle is offline
Als hij zelf ook verlegen is, zoals je zei, zal hij het vast leuk vinden als je op hem af stapt om met hem te gaan praten. Je hebt al over msn met hem gekletst dus het begin is er! Vraag hem gewoon of hij wat wil drinken, of hij van dit soort feestjes vaker bezoekt etc.
Oud 28-02-2004, 11:21
Verwijderd
Idd een pilsje kan wonderen verrichten, maar drink niet teveel, want dat maakt een rare indruk.
Bedenk je van te voren dat de jongen in kwestie ook maar een mens is, die ook behoefte heeft aan wat intermenselijk contact.

zet hm op
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:04
Susanne
Susanne is offline
Gewoon praten over de sport waar hij op zit oid, of hoe hij degene kent waar het feest van is..

Ik weet het eigenlijk niet, heb daar nooit zo veel problemen mee
Oud 28-02-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 28-02-2004 @ 12:21:
Idd een pilsje kan wonderen verrichten, maar drink niet teveel, want dat maakt een rare indruk.
Maar heeft waarschijnlijk wel tot gevolg dat je aan het eind van de avond gezoend hebt.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:19
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik zou zeggen:

Alcahol drinken en niet te veel....zoals ik afgelopen keer had
Een vriendin met hem laten praten om te vragen of hij ergens naar toe wilt komen waar jullie op jezelf zijn. Beiden alleen dus.
Anderen optie is samen met je vriend/in gaan naar hem to en hem erop aan spreken.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:41
dream-on3
dream-on3 is offline
bedankt voor de lieve tips mensen

een ander probleem is dat ik waarschijnlijk het enige meisje ben op dat (kleinschalige) feestje
maar ja ik zie t wel...

hoop dat t werkt !!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:50
The0
The0 is offline
Citaat:
BlueBallerina schreef op 28-02-2004 @ 13:41:
bedankt voor de lieve tips mensen

een ander probleem is dat ik waarschijnlijk het enige meisje ben op dat (kleinschalige) feestje
maar ja ik zie t wel...

hoop dat t werkt !!
lol, tja dan heb je wel alle aandacht
Komt vast goed, gewoon jezelf zijn en misschien komt ie dan juist wel naar jou toe.
Oud 28-02-2004, 13:29
dream-on3
dream-on3 is offline
ja maar daar word ik dan nog stiller door (meestal).

als ik gewoon tegen mezelf blijf zeggen;
kom op, wat heb ik te verliezen, t zijn ook maar mensen...

misschien dat t dan goed komt....
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 22:50
Verwijderd
Voorbereiding doet wonderen.

Gewoon een dagje of een paar uur van tevoren bedenken waar je over zou kunnen praten en hoe het gesprek zou kunnen verlopen. Dan hoef je op het feestje niet je hersenen te pijnigen over hoe je een gesprek enigzins vlot kan laten verlopen. Dat heb je al vantevoren gedaan. Klinkt stom maar het werkt wel.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 01:17
Tiño
Tiño is offline
hoe was (is) het?...
Oud 29-02-2004, 02:38
born2dance
born2dance is offline
inderdaad hoe ging het ??? lekker geneukt of volgende keer beter ??

als 2e het geval is ff een tip (srry dat tie te laat komt )
Praten over dingen die hij leuk vindt
dus bijvoorbeeld als hij gek is op voedbal en jij gek bent op hem moet je niet gesprekken voeren over jou favoriete hollywood-ster. Neem een halfuurtje de tijd en kom veel te weten over zijn favo voetbalteam, over hoe ze het laatste wedstrijd gespeeld hebben.

Bijv : hij is gek op PSV, als het gesprek tussen jullie dichtloopt zeg dan iets van :
- vond je het ook zo jammer dat PSV niet kon scoren vorige donderdag ??
zorg iig dat HIJ aan het woord is, kijk hem aan met slimme ogen en doe asof jij alles begrijpt.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 11:53
dream-on3
dream-on3 is offline
nou laat ik 1 ding uit de wereld helpen; t ging me niet om t neuken

maar ok... tja... hoe ging t??
ik heb me een paar x over mn schijterig-heid heen kunnen zetten en we hebben een paar x gepraat.. - wat natuurlijk heel leuk was -
Maar hij zelf was ook n btje terughoudend; zoals ik al schreef : verlegen.
we gingen later nog uit en dat was zeker tof...
Ik weet niet of ik n btje indruk heb gemaakt.. want hij is niet het type die dat snel laat merken...
Onze blikken kruisden wel een aantal x, bijv. als ik aan het dansen was en hij op een bank zat... maar op het moment dat ik dan terug keek, deed ie net of hij niet naar mij aan t kijken was.. snappen jullie?...

Nou ja, ik weet het allemaal niet echt.. ik zie wel hoe t nu gaat lopen....
Bedankt in ieder geval!!!
x
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:50
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
laat een (gezamelijke) vriend of vriendin je helpen... Praten met andere erbij is altijd makkelijker! Start dus een groepsconfersatie!
Oud 29-02-2004, 21:21
Cybersniff
Cybersniff is offline
De onderwerpen van MSN kun je toch nogmaals aansnijden om in te komen en als je dan op een gegeven moment uitgepraat bent over dat onderwerp dan heb je contact met hem en kun je zo over wat anders gaan praten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten