Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voorbereiding doet wonderen.
![]() Gewoon een dagje of een paar uur van tevoren bedenken waar je over zou kunnen praten en hoe het gesprek zou kunnen verlopen. Dan hoef je op het feestje niet je hersenen te pijnigen over hoe je een gesprek enigzins vlot kan laten verlopen. Dat heb je al vantevoren gedaan. Klinkt stom maar het werkt wel. ![]() |
![]() |
|
![]() |
inderdaad hoe ging het ??? lekker geneukt of volgende keer beter ??
als 2e het geval is ff een tip (srry dat tie te laat komt ![]() Praten over dingen die hij leuk vindt dus bijvoorbeeld als hij gek is op voedbal en jij gek bent op hem moet je niet gesprekken voeren over jou favoriete hollywood-ster. Neem een halfuurtje de tijd en kom veel te weten over zijn favo voetbalteam, over hoe ze het laatste wedstrijd gespeeld hebben. Bijv : hij is gek op PSV, als het gesprek tussen jullie dichtloopt zeg dan iets van : - vond je het ook zo jammer dat PSV niet kon scoren vorige donderdag ?? zorg iig dat HIJ aan het woord is, kijk hem aan met slimme ogen en doe asof jij alles begrijpt. |
![]() |
|
![]() |
nou laat ik 1 ding uit de wereld helpen; t ging me niet om t neuken
![]() maar ok... tja... hoe ging t?? ik heb me een paar x over mn schijterig-heid heen kunnen zetten en we hebben een paar x gepraat.. - wat natuurlijk heel leuk was ![]() Maar hij zelf was ook n btje terughoudend; zoals ik al schreef : verlegen. we gingen later nog uit en dat was zeker tof... Ik weet niet of ik n btje indruk heb gemaakt.. want hij is niet het type die dat snel laat merken... Onze blikken kruisden wel een aantal x, bijv. als ik aan het dansen was en hij op een bank zat... maar op het moment dat ik dan terug keek, deed ie net of hij niet naar mij aan t kijken was.. snappen jullie?... Nou ja, ik weet het allemaal niet echt.. ik zie wel hoe t nu gaat lopen.... Bedankt in ieder geval!!! x |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
soort van afgewezen... alweer. vloertegel | 8 | 01-03-2014 22:38 | |
Lifestyle |