Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Daarop mijn antwoord op krummeltje: Het is meer zo dat niemand je snapt. Ze snappen niet waarom jij je zó eenzaam kunt voelen dat je regelmatig huilt en niet alleen kan zijn. Dat je ontzettend snel jaloers bent op je vrienden ed. Als ze vragen wat er is en jij zegt 'ik voel me zo alleen' wordt dat vaak toch niet echt begrepen. Ik vertel mijn vriend dit wel... Maar mijn eerste reactie op 'wat is er?' is vaak toch 'niets!'. Hij is nu wel zover dat ie het me nog een keer vraagt omdat ik dan wél antwoord. Maar hij snapt bijv. niet waarom ik soms echt niet mee uit wil omdat ik me alleen voel... Dan zit ik tussen al die mensen en dan nog voel je je alleen... Alsof jij een aanhangsel van die hele groep bent. Naja, het is echt niet alleen het af en toe alleen voelen. Het gaat zo veel verder dan dat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic. Ik herken mezelf heel erg in jullie verhalen. Ik heb me altijd eenzaam gevoeld, al van kinds af aan, maar de laatste jaren is het steeds erger geworden. Door de chaos in m'n hoofd jaag ik veel mensen ook weg, lijkt het, alsof ze bang zijn dat het besmettelijk is, of dat ik ze erin meesleur. Ik ben ook nooit open geweest over dingen, en dit wegrennen van mensen die me lief waren heeft ervoor gezorgd dat ik helemaal dichtklapte. Ik wou, en wil eigenlijk nog steeds niks meer kwijt, over hoe ik me voel en hoe het met me gaat, dat soort dingen, uit angst dat ze wéér wegrennen. Maar ik begin er nu toch achter te komen dat dit gesloten zijn ook juist voor die afstandelijkheid kan zorgen. Ik kan er niet over praten, en voor m'n vriend bijvoorbeeld is praten juist heel belangrijk. Hij is opgevoed met het idee dat je over alles wat je dwarszit moet praten, het moet oplossen, het niet op moet kroppen, en ik ben opgevoed met het idee 'kop dicht, niet aanstellen', wat de laatste jaren dus alleen maar sterker geworden is. Hij ergert zich eraan, als hij niet weet wat er mis is. Ondanks dat ik behoorlijke verlatingsangst heb en weet dat ik hem zo wel eens kwijt zou kunnen raken, lúkt het me gewoon niet erover te praten. In groepen, bij het uitgaan, op feestjes en dergelijke, is die eenzaamheid eigenlijk juist erger. Alsof iedereen langs me heen leeft, alsof het niemand iets doet, het feit dat ik er ben. Alsof m'n aanwezigheid niet eens opgemerkt wordt, laat staan gewaardeerd. Buitengesloten, voel ik me dan. Van alles en iedereen. Ik zit dan ook zelfs liever alleen op m'n kamer dan naar een feestje te moeten gaan. Anyway, tips kan ik je niet geven, wou dat ik het wel kon maar ik zit er zelf ook middenin. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Jeane/Deane ?...Gine? duits nummer,heel bekend, wat is die titel precies? telefoontje | 7 | 05-05-2006 16:34 | |
Psychologie |
Muziektopic #4 coopergirl | 487 | 05-03-2006 20:23 | |
Psychologie |
Muziek #3 Dolores | 488 | 24-09-2005 20:46 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
The fight for life HipHopSter | 3 | 06-01-2002 12:58 |