Oud 01-03-2004, 09:04
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Hey allemaal,

Ik ben nu al een 17-tal maanden samen met een jongen. Het is echt een schat van een vriendje, maar nu zijn er wat probleempjes...

Hij liegt namelijk. Over wat hij liegt ga ik hier nu niet vertellen, is niet relevant vind ik.

Ik heb hem er mee geconfronteerd. Heb tegen hem gezegd van ja da en da hebbek ondervonden (en weet echt zeker dat hij dat gedaan heeft) maar hij blijft maar ontkennen...

Paar maanden geleden is dit eigenlijk ook al is voorgevallen. Ik had hem er toen ook mee geconfronteerd en hij bleef ook maar volhouden dat het niet waar was en dat hij niet loog en blablabla... Hij werd er zelfs razend en begon met vanalles te smijten omdat ik hem niet wou geloven. Uiteindelijk na veel geroep en getier heeft hij het toch toegegeven. Als ik er niet zeker van ben dat hij liegt zal ik ook niet zo blijven doordoen ze. Ik heb hem toen ook gezegd dat ik het absoluut niet kan hebben dat mijn vriendje tegen mij liegt en heb hem duidelijk gemaakt dat als ik dat nog is ondervindt dat hij kan gaan... Ik heb daar nare ervaringen mee in het verleden.

En nu dit weer. Waarom liegt hij toch...

Voor alle duidelijkheid, het gaat niet over bedriegen...

Wie kan me helpen?
Oud 01-03-2004, 09:12
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik weet niet waarover hij liegt, maar misschien is het dwangmatig?
of hij staat er niet bij stil dat hij er mensen mee kwetst, dat hij zoiets heeft van: dat zal wel loslopen. En als je er dan wel achterkomt, tsja dan weet hij ff niet meer wat ie moet doen.

ik gok maar wat, ik weet het echt niet
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 09:36
Verwijderd
Mijn vorige vriend heeft ook tegen mij gelogen, ook hij ontkent nog steeds. Uiteindelijk kon ik hem met nix meer vertrouwen en heb ik het uitgemaakt. Hij had eerlijk moeten zijn, het kan zijn dat hij zich erover schaamt, maar als je om iemand geeft, maakt het niets uit wat hij heeft gedaan. Als hij me alles eerlijk had verteld, was er geen probleem geweest. Daarbij stapelde zich alles op elkaar, beloofde hij dingen die hij uiteindelijk niet deed enzo...

Laat jezelf niet ongelukkig maken door de tekortkomingen van iemand anders!!! Ik heb ervoor gekozen geen verdriet meer daarover te willen hebben en heb hem de deur gewezen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:31
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
verdien jij een vriend die ZOOO tegen je tekeergaat en liegt en t ook nog eens niet toegeeft!?!? Wat een sukkel zeg!! ik zou daar eg eg eg neit tegenkunnen, mn vertrouwen zou geschaad zijn en dat is toch heeeeeeeel erg belangrijk in n relatie of niet?
als hij t al eerder gedaan heeft en hij doet zo lullig (ipv dat ie t toegeeft en er wat aant doet!!!! )

KAPPE die HAP (ja ik kan dit makkelijk zeggen, na 17 maande kap je er ook niet zo mee, da snap k wel.........maarre ik vind dit nie noirmaal......met dingen smijten.....ouwmuk...........ff chille he!!)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:40
elledc
elledc is offline
Citaat:
Annemiek!! schreef op 01-03-2004 @ 15:31:
verdien jij een vriend die ZOOO tegen je tekeergaat en liegt en t ook nog eens niet toegeeft!?!? Wat een sukkel zeg!! ik zou daar eg eg eg neit tegenkunnen, mn vertrouwen zou geschaad zijn en dat is toch heeeeeeeel erg belangrijk in n relatie of niet?
als hij t al eerder gedaan heeft en hij doet zo lullig (ipv dat ie t toegeeft en er wat aant doet!!!! )

KAPPE die HAP (ja ik kan dit makkelijk zeggen, na 17 maande kap je er ook niet zo mee, da snap k wel.........maarre ik vind dit nie noirmaal......met dingen smijten.....ouwmuk...........ff chille he!!)
Doe eens even normaal Je weet niet eens waarover hij liegt.

En topicstarter, ik denk dat enkel jij kan weten wat je het beste doet, je relatie hebben wij namelijk niet gevolgd en ook, je zegt niet waarover hij liegt, dus nogal vaag
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:15
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Toch bedankt voor de reacties...

Het is uit...
Oud 02-03-2004, 21:42
Faery
Faery is offline
Nou, dan kun je nu ook wel vertellen waarover hij loog.
Oud 03-03-2004, 15:37
guitarplayer17
guitarplayer17 is offline
Citaat:
Hij werd er zelfs razend en begon met vanalles te smijten omdat ik hem niet wou geloven. Uiteindelijk na veel geroep en getier heeft hij het toch toegegeven.
pff aggressief tiepje...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 15:53
Verwijderd
dumpen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 18:06
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Citaat:
Faery schreef op 02-03-2004 @ 22:42:
Dat hoef ik helemaal niet
Oud 03-03-2004, 18:25
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Faery schreef op 02-03-2004 @ 22:42:
Zou wel erg respectloos zijn he?

Misschien schaamde hij zich voor dingen?
Wat dan ook; een reden om tegen je partner te liegen is er in mijn ogen niet. Met mijn vriend kan ik overal over praten, ook al zou ik sommige dingen liever niet zeggen (het er moeilijk mee hebben, ervoor schamen), liegen zou ik nooit doen. En m'n vriend kan ook alles tegen mij zeggen en ik vertrouw hem er ook op dat hij niet tegen mij liegt.
Oud 04-03-2004, 14:13
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Ik kon ook alles tg hem zeggen. En hij kon voor alles bij mij terecht. Ik vertrouwde hem er dus ook op dat hij alles zei...
Oud 04-03-2004, 14:20
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
x_roosje_x schreef op 04-03-2004 @ 15:13:
Ik kon ook alles tg hem zeggen. En hij kon voor alles bij mij terecht. Ik vertrouwde hem er dus ook op dat hij alles zei...
Er is een verschil tussen iets niet zeggen of serieus echt keihard liegen. (ok allebei is niet netjes maar misschien wilde die gewoon bepaalde zaken voor zichzelf houden voorlopig?)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:24
Verwijderd
Mja, wat kan er zo erg zijn buiten bedriegen om dat het zo'n probleem is? Mijn vriend liegt ook wel eens, vooral wanneer ik hem ruik stinken en ik vraag;'Ben jij dat?' 'Nee hoor...' ja nou, dat is ook liegen eigenlijk he... Maar goed, ik ga daar natuurlijk geen rel voor schoppen.

Ik neem iig wel aan dat het iets serieus is, dan moet je er met hem over gaan praten. En als dat niet werk, dan stel je een ultimatum.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 21:03
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Heb ik gedaan...
Oud 04-03-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
x_roosje_x schreef op 04-03-2004 @ 22:03:
Heb ik gedaan...
Ja, ik lees het nu pas, sorry...
Met citaat reageren