![]() |
|
Zou iemand misschien deze brief in het Engels kunnen vertalen. Het is erg belangrijk dus het moet goed engels zijn en zo goed ben ik er niet in. Alvast heel erg bedankt.
Beste, meneer/mevrouw. In de periode van 25 juni t/m 15 juli hoop ik, ???????, 17 jaar, wonend in Hasselt (ov) een grote sponsorloop te houden. In deze periode loop ik elke dag, met uitzonderingen van twee rustdagen, ongeveer 45 km. In mijn loop zal ik alle provincies van Nederland aandoen. Het geld wat ik bijeen loop, is bestemd voor de bouw van een basisschool in Likasi, een arme stad in Congo. Dit project doe ik via organisatie ‘De verre naasten’. www.deverrenaasten.nl. U zult als geen ander weten dat goede kleding van erg groot belang is. Hierbij vraag ik u of u mij voor deze sponsorloop zou willen sponsoren, doormiddel van het schenken van geschikte schoenen etc. Ik zal als ‘tegenprestatie’ dit aangeven op de site die voor dit project is gebouwd, en daar een link naar uw bedrijf maken. Natuurlijk zit er van uw kant ook een stukje ‘good-will’ in. Hieronder zal ik even de route van de loop geven. Ik weet waar ik over spreek want ik heb ook al enige keren de Nijmeegse Vierdaagse gelopen hoewel ik begrijp dat dit heel wat intensiever is. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Dear Sir or Madam,
In the period of June 25th till July 15th I, ??????, living in Hasselt (Overijsel), hope to organise a big sponsored run. In this period I will be running everyday, with the exception of two pausing days, approximately 45km. I will run through all the provinces of the Netherlands. The money that I will earn with this is going to be used to build a primary schol in Likasi, a poor city in Congo. I'm taking part in this project through the organisation "De verre naasten" (the close neighbours). www.deverrenaasten.nl. You, out of all people, are aware that good clothing is a big must. Hereby I ask you if you could sponsor me by giving me appropriate shoes, etc. As a reward I will mention your name on the site which was made for this particular project and I will put a link to your company. Ofcourse there is a bit of good-will in it for your part. Included with this letter is the route of my path. I know what I am speaking of as I've ran the "Nijmeegse Vierdaagse" a couple of times. But I do understand that this is more intensive. Yours sincerely, ???????? Ik hoop dat ik je hiermee help, er zitten wel wat fouten in omdat ik niet begreep wat je wou zeggen maar overall klopt het! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |