Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind ze wel mooi maar niet speciaal die Otazu kettingen, ik heb er zelf nog geen, ben ook niet van plan er eentje aan te schaffen. Of ik moet een mooie in de kleuren helblauw en geel tegen komen, maar die heb ik nog niet gezien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een rose otazu collier gekregen van m'n tante, ik vind het eigenlijk leuk om te dragen bij een gelegenheid wat niet zo sjiek is; bijvoorbeeld gewoon naar school oid.. mijn vader vindt dat alleen niet zo leuk als ik dat doe
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond hem 3 jaar geleden veel leuker.
Mijn moeder heeft een ketting van toen. ![]() Zelf maken is wel moeilijk en ook duuuur! Ik wou een keer een camp ketting voor een soultrain 60's feestje en ik dacht ik maak hem zelf, lekker goedkoop! 40 euro aan kralen! ![]() Oja dit is hem, één keer om gehad. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Weetje wat echt iets voor mij zou zijn? Ik vertel het wel even
Ik weet dan dat ik naar een feestje moet met zo'n thema en dan heb ik daar natuurlijk heel erg zin in, ga ik net zoals jij met allerlei kralen bezig (best wel prijzig), en doordat ik al a-creatief ben, ben ik natuurlijk heel trots als het eindelijk af is. ![]() ![]() Tot zover
||
Citaat:
![]() Ja kralen zijn enorm duur, maar ja dan heb je wel wat orgineels
|
het ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je je ketting om hebt.
ik heb mijn 'oude' otazu heel vaak om. en daarom heeft ie zn geld allang opgeleverd. natuurlijk kan je crea je eigen ketting maken. moet je zin in hebben. en de inspiratie. ik kan het alleen met van die lullige kraaltjes. staat niet mooi bij mn galajurk van morgen. ik moest dus wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Een deel van de collectie is zeker het bekijken waard, vooral als het om de hals van een mooie dame zit! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Otazu Oorbellen Ik2010 | 5 | 17-12-2006 15:15 | |
Lifestyle |
oorbelle otazu ofwat? Ansjie | 4 | 14-03-2005 17:33 | |
Lifestyle |