Oud 27-02-2004, 12:32
ilse
ilse is offline
hoi!
Ik heb een probleempje. er zullen vast wel meer topics over zijn maar misschien net ff anders.Ik heb een paar maanden trug mijn vader betrapt dat hij aan het vreemd gaan was. 2 weken later hoorde ik dat mijn vriend ook was vreemdgegaan...Ik heb dat meteen uitgemaakt nadat hij dat toegegeven had.

Maar... ik heb nu een nieuwe vriend. Alleen er is een probleempje.. Er is een meisje dat hem leuk vind, en als ik dan bij hem ben, dan belt ze em of ie langs wil komen en zow..

Ik wordt daar heel onzeker van, mijn vriend zegt dat hij haar niet leuk vind, maar ik wordt gewoon bang. Als mijn ex en mijn VADER dat doen, waarom zou hij t niet doen??

Ik ga nu een weekend weg en dan zie ik hem dus niet. Ik word er gewoon bang van, bang em kwijt te raken.

What to do??

xxx ilse
Oud 27-02-2004, 12:38
Chosen
Chosen is offline
Hm..... je angst is wel te begrijpen hoor. Maar niet iedereen is hetzelfde. Dat je pa en je ex vreemdgingen, wil niet zeggen dat hij dat ook gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 12:39
Verwijderd
Tja, ik denk dat je gewoon weer moet wennen aan het idee dat de meeste mensen wél trouw kunnen zijn. Als zowel je vader als je ex dat blijkbaar niet konden, dan begrijp ik dat je nu moeite hebt dat te geloven; je vertrouwde hen immers ook. Hier zonder moeite mee om leren gaan is een kwestie van tijd, denk ik. Tot die tijd kun je er denk ik gewoon regelmatig over praten met je vriend (niet erover doorzeuren ofzo, natuurlijk )... en hopen dat je je dit weekend niet te jaloers voelt. Je overleeft het wel

19 % van de Nederlandse mannen is ooit vreemdgegaan, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat nog steeds doen... en bij de meesten gebeurde het op een moment waarop ze eigenlijk toch al hun verkering of relatie wilden verbreken
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 12:43
ilse
ilse is offline
ik ben gewoon bang, dat als ik er met hem over praaat , hij het ziet als zeuren,... van wat een jaloers mens, snap je??
Oud 27-02-2004, 12:50
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Tja, dat kan idd wel gebeuren. Als je het er een paar keer over hebt zal hij dat best wel kunnen begrijpen, want ik neem aan dat hij jou verhaal ook kent. Maar als je te vaak het er over hebt dan kan het best irri worden idd.
Ondanks dat het moeilijk is moet je het proberen met rust te laten. Relaties zijn gebasseerd op vertrouwen, als jij steeds bang bent dat hij vreemd gaat dan vertrouw je hem niet genoeg (hoewel het nu uit angst is, maar voor hem kan het idd wel vervelend worden).
Maar als hij niet naar je wil luisteren dan klopt er ook iets niet.

Probeer het te vergeten en heb gewoon een gezellige tijd met elkaar.
Oud 27-02-2004, 12:53
ilse
ilse is offline
heb het er vanmiddag heel ff over gehad, over dat meisje. En hij weet dan dat van me vader en me ex. En hij zei ook niet dat ie er niet over wou p[raten ofsow, of dat ie het vevelend vond. maar ik durf er nou voorlopig niet over te beginnen. omdat ik toch het idee heb dat ik een zeurpiet ben...
Oud 27-02-2004, 12:58
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 27-02-2004 @ 13:53:
heb het er vanmiddag heel ff over gehad, over dat meisje. En hij weet dan dat van me vader en me ex. En hij zei ook niet dat ie er niet over wou p[raten ofsow, of dat ie het vevelend vond. maar ik durf er nou voorlopig niet over te beginnen. omdat ik toch het idee heb dat ik een zeurpiet ben...
Je mag het er gerust over hebben, daar zal hij ook wel alle begrip voor hebben en hij zal je heus niet zomaar een zeurpiet vinden (zeker niet als hij merkt dat je er erg mee zit en je verder nooit 'zeurt'). Maar op een gegeven moment moet je gewoon zorgen dat je zelf een plaatsje vindt voor het 'probleem', dat je er mee kan leven en dat je je vriend vertrouwt.
Oud 29-02-2004, 15:42
Doefus
Doefus is offline
Je moet gewoon met hem praten..anders schiet het ook niet op en blijf jij er mee zitten..maar wat k me dus ff afvraag...heb je niet aan je moeder verteld over je vader??xxx
Oud 29-02-2004, 17:10
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Tijd voor een goed gesprek lijkt me! Gooi die onzekerheden eruit en zeg waar je bang voor bent...
Oud 04-03-2004, 15:51
ilse
ilse is offline
hoi!

ben ik weer, ik heb het er met mijn vriend over gehad. (we zaten tmf te kijken en toen ging dat dr love over vreemdgaan dus toen begon i er over, errug makkelijk!!)

Maar hij zei dat ik nergens bang voor hoefde te zijn, dat hij haar zowat nooit zag en dat hij er echt alleen als een gewone vriendin ziet.

Ik weer blij

Thnx voor de reacties! xxx ilse
Oud 04-03-2004, 15:53
ilse
ilse is offline
Citaat:
Lady-DC schreef op 29-02-2004 @ 16:42:
Je moet gewoon met hem praten..anders schiet het ook niet op en blijf jij er mee zitten..maar wat k me dus ff afvraag...heb je niet aan je moeder verteld over je vader??xxx

mijn ouders zijn gescheiden (maar voor het duidelijke verhaal kijk anders ff bij psychologie en dan bij het verhaal mijn familie en ik, dan snap je het wel) xxx ilse
Oud 04-03-2004, 18:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Zoiets gaat niet vanzelf weg. Er gaat een lange tijd overheen voordat het vertrouwen tussen jou en je vriend optimaal is. Als je vriend echt tig duidelijk heeft gemaakt dat ie alleen om jou geeft en om niemand anders en écht niet van plan is om vreemd te gaan, dan wil dat geloof wel een beetje komen.
Ik spreek uit ervaring en zoiets duurt echt wel even. Maar heb gewoon geduld en zorg dat je hem niet te strak houdt uit jaloerzie. Dat werkt alleen maar averechts.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 19:54
ilse
ilse is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-03-2004 @ 19:52:
Zoiets gaat niet vanzelf weg. Er gaat een lange tijd overheen voordat het vertrouwen tussen jou en je vriend optimaal is. Als je vriend echt tig duidelijk heeft gemaakt dat ie alleen om jou geeft en om niemand anders en écht niet van plan is om vreemd te gaan, dan wil dat geloof wel een beetje komen.
Ik spreek uit ervaring en zoiets duurt echt wel even. Maar heb gewoon geduld en zorg dat je hem niet te strak houdt uit jaloerzie. Dat werkt alleen maar averechts.
Dat weet ik, het is alleen af en toe vet moeilijk... en juist in het begin is het vertrouwen nog geen 100% en ik wil ook weer niet als een zeurpiet over komen. hoe pak ik dat nou aan? ik knan er toch niet steeds over beginnen???!!
Oud 06-03-2004, 16:19
ilse
ilse is offline
toen was het stil...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten