Advertentie | |
|
![]() |
|
Versneld VWO is wel heel intensief he? Ik lees nu dat je wat toetsweken heb gemist ofzo, en dat je 14 weken in therapie gaat. Als je vijf en zes VWO in een jaar doet, zul je daar geen tijd meer voor hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En kan je jezelf ook inzetten om iets te gaan doen, ook al heb je geen zin? En ook als het slecht met je gaat, denk je dat je dan genoeg zelfdiscipline hebt? Want vergis je niet, 5 en 6 vwo in 1 jaar is echt keihard werken!! Je wint er dan wel één jaartje mee, maar als je denkt dat je niet genoeg zelfdiscipline hebt zou ik er niet aan beginnen, want dan zak je geheid en zit je alsnog op evenveel jaren. Dan kun je het beter rustig aan doen en 5 en 6 vwo gewoon los van elkaar doen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |