Oud 14-03-2004, 13:04
jeas
jeas is offline
Ik heb achterin de auto van een vriend van mij met zijn vriendin zitten rotzooien. Hij heeft niets gemerkt ik was redelijk dronken zij niet.
We hebben later gebeld en vinden elkaar toch wel erg leuk maar het voeld als verraad tegenover die vriend van mij.

Wat zou jij doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2004, 13:07
Bertram
Bertram is offline
Niks, hoe moeilijk dat ook is. Vriendinnen van je vrienden zijn absoluut verboden terrein. Als het jullie echt serieus is laat haar het dan eerst uitmaken, en dan, na een tijd kun je het mischien proberen. Tenminste, dat is mijn mening

Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 13:21.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:10
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Bertram schreef op 14-03-2004 @ 14:07:
Niks, hoe moeilijk dat ook is. Vriendinnen van je vriendinnen zijn absoluut verboden terrein. Als het jullie echt serieus is laat haar het dan eerst uitmaken, en dan, na een tijd kun je het mischien proberen. Tenminste, dat is mijn mening
Niks aan toe te voegen, behalve misschien dat je wel goed moet beseffen dat wanneer je voor het meisje kiest er een kans is dat je je vriend kwijt bent. Het is maar net wat belangrijker voor je is.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:14
Verwijderd
Yo dude... You're playing with fire! Laat een meid dus nooit tussen jou en je vriend komen... Doodzonde Het beste wat je nu kunt doen is gewoon eerlijk zijn tegen je vriend. Gooi alles op tafel voordat hij er via iemand anders achter moet komen. Dan zit je nóg dieper in de shit... Trust me! Good luck my friend, may the force be with you!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:16
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Dat is niet zo slim
Is die vriend van je nog steeds knettergek op haar of is de relatie een aflopende zaak?
Oud 14-03-2004, 14:26
jeas
jeas is offline
JA die is echt onwijze gek op haar!!! (meer als zei op hem blijkbaar) het gaat ook best goed tussen die twee maar zei belazert hem ook.

Hij is altijd heel erg jaloers en best bezitterig en zei vind (volgends mij) dit soort dingen nogal spannend.

Is echt een vaag verhaal I know maareh ik vind wat zei doet natuurlijk ook niet Fair tegenover hem.

Ze belde me net of we binnenkort samen iets zullen gaan doen??? ik heb het maar even afgehouden.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Als het jullie echt serieus is laat haar het dan eerst uitmaken, en dan, na een tijd kun je het mischien proberen. Tenminste, dat is mijn mening
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Offtopic: 'zij' met lange ij.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:42
Verwijderd
Citaat:
jeas schreef op 14-03-2004 @ 15:26:
maar zij belazert hem ook.

Gewoon net niet liegen.

"Ja, man het schijnt dat je vriendin vreemd is gegaan met één of andere dronken klootzak."
Spreek je nog de waarheid ook.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:13
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Zorg ervoor dat jij degene bent die hem informeert en dat het niet zo is dat hij via anderen van jullie handelen hoort.
Probeer je ook een beetje voor te bereiden op dat gesprek, kijk welke reacties die vriend zou kunnen geven, jij kent hem en weet hoe hij zou kunnen reageren, anticipeer daarop.

Ik wil hier geen waardeoordeel aan hangen omdat ik in deze bevooroordeeld ben (ietwat vergelijkbare situatie, ik ben "de vriend"), maar je moet jezelf afvragen wat jij belangrijker vindt, de vriendschap met die jongen of een potentiele relatie met dat meisje met de (niet onwaarschijnlijke) mogelijkheid dat ze hetzelfde doet met een andere vriend van jouw of dat de relatie niet werkt met als gevolg dat je zowel je vriend kwijt bent als het meisje.

Succes ermee.
Zou je nog willen posten hoe je het verder hebt aangepakt en hoe het is afgelopen?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:17
twice
twice is offline
Wat ontzettende domme actie om te flikflooien met de vriendin van je vriend!

Je moet je vriend respecteren, en zo te zien mis jij dat.

Kap met die vriendin, zeg haar dat het maar uit moet maken met je vriend.
Wees eerlijk tegenover je vriend, hij zal je waarschijnlijk wel haten, maar dat lijkt me ook wel juist.

Je zit gewoon niet aan je vriendens vriendinnen.
Oud 14-03-2004, 16:05
Otis
Otis is offline
omg wat dom.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:05
kerelalakarel
kerelalakarel is offline
eerlijk vertellen en het beste er van hopen....
als ie begint te slaan heel hard weglopen!

sterkte
Oud 14-03-2004, 20:09
saartjeh
saartjeh is offline
als het nog aan is tussen die 2: nix
als je egt heel veel om dr geeft: fijn wel doen

(vdr nie veel nuttigs te zeggen)
Oud 15-03-2004, 10:03
jeas
jeas is offline
Noujah ik heb gister maar een paar borrles achterover geslagen en de telefoon gepakt en (op kosten van de baas) die vriend van me opgebeld.

Ik vertelde hem dat we even dringend moesten praten en hij wilde dus meteen weten waarover waarop ik heb geantwoord: je vriendin dat gaat niet helemaal goed zei belazert je en wel met mij.

Al voor dat ik met de auto bij zijn huis was is hij al naar haar toe vertrokken met een topsnelheid want hij was er heel snel.

Nu is hij echt onwijze pissig maar niet tegenover haar.
Ben heeeel benieuwd wat zei hem heeft verteld want geen van bijde nemen ze de telefoon op als ik bel.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 10:12
Bertram
Bertram is offline
Hmmz nou ook al kan ik me voorstellen dat het zo erg kut is, je hebt echt het beste gedaan wat je kon doen. Jij bent tenminste eerlijk geweest, en als het echt een goede vriendvan je is zal hij dat zich op een gegeven moment wel realiseren. Geef hem gewoon even wat tijd en probeer er met hem over te praten als dat kan. Echte vriendschap verdwijnt heus niet zomaar.
Oud 15-03-2004, 10:35
*Madel*
*Madel* is offline
Geoof me dat je vriendschap naar de kloten is als je vriend er ooit achterkomt. De vriendin van je vriend is echt verboden terrein, niet aankomen! Ik vind de vriend(in) van je vriend(in) afnemen dan ook echt een van de laagste dingen die je kunt doen want je verliest daar 9/10 keer een goede vriendschap mee!
Oud 15-03-2004, 12:17
jeas
jeas is offline
Najah goed zei heeft dus het verhaal wat in heftigheid laten afnemen door te praten over handen op benen en niet over handen op bepaalde plekken.

Hij gelooft haar heilig en denkt dat ik ze uit elkaar probeer te drijven ofzo.

Beetje jammer dus ben daar thuis niet meer welkom en mag van hem geen contact meer met haar of met hemzelf zoeken.

Haar verhaal blijft dus heel beperkt terwijl ik de volle waarheid heb verteld die hij niet wilt geloven.

Vandaag mezelf dus ook maar ziek gemeld op mijn werk want voel me hierover dus echt klote.

Tevens zijn zijn ouders boos omdat ik dus gisteravond zijn huis ben binnengelopen terwijl iedereen lag te slapen en hij dus al met een noodgang naar zijn vriendin vertrokken was.

Er valt weinig aan te doen.....

Helaas pindakaas goede vriend kwijt en zei is natuurlijk weer zielig verhaal zal er uiteindelijk wel op uitdraaien dat ik HAAR sexueel zou hebben betast en zei niet mij maar vooralsnog denkt hij dat er helemaal niets gebeurt is en ben ik de pineut.

Hoop trouwens dat deze twee personen deze Topic niet lezen.

Groeten,
Jeas

Bedankt voor alle tips en steun!!! dutchrevolution@hotmail.com = MSN
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:20
Bertram
Bertram is offline
Hmmz als hij er niet meer met jou erover wil praten is het mischien een idee om jou hele verhaal nog eens rustig en uitgebreid te vertellen in een mail. Dan weet hij in ieder geval wat jou kant van het verhaal is en kan hij bekijken wat hij ermee wil doen. Het is natuurlijk wel begrijpelijk dat ie boos is, maar ik denk dat als het echt een goede vriend is dat na verloop van tijd hij het je wel zal vergeven. Sterkte ermee verder!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten