hoi, kweet niet of het hier hoort maarja
kga morgen met een groep schoolvrienden camperen, gezellig al een x eerder gedaan was leuk, nou was er een vriend van ons, die wou de 1e x al mee, toen was t wel leuk maar we hadden besloten dat t niet kon omdat ie geen schoolvriend was en dit van school was.
oke
nu gaan we dus weer en nou wil ie weer mee, maar nu mag t opeens wel en zit iedereen te zeiken dat ik en 2 anderen stom doe omdat we m er niet bij willen hebben en dat we m discrimineren en buitensluiten. terwijl we echt die afspraken gemaakt hadden dat t een schoolvrienden ding was.
nou is het helemaal verpest omdat die gast zo zit te eikelen en iedereen nu boos op elkaar is. hijzelf vind dit echter niet zijn schuld en vind ons gewoon stom doen.
wat moet ik gvd nou doen want als hij niet gaat gaan er een paar niet en als ie wel komt verpest ie de boel en ga ik m zo hard utischelden...
ik vind dit echt achterlijk van m aangezien ie niet inziet dat ie t voor de 2e x verknalt voor de hele groep.
daar komt nog bij dat hij nu de vriend is van een van mijn vriendinnen en dat nog een afspraak was: er zou geen aanhang (vriend/vriendin dus) meegaan en de rest met aanhang vind het nou ook oneerlijk...
ik vind dit allemaal enorm kut en ik weet echt niet wat ik moet doen....