Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2004, 23:20
Verwijderd
hoi, kweet niet of het hier hoort maarja

kga morgen met een groep schoolvrienden camperen, gezellig al een x eerder gedaan was leuk, nou was er een vriend van ons, die wou de 1e x al mee, toen was t wel leuk maar we hadden besloten dat t niet kon omdat ie geen schoolvriend was en dit van school was.
oke

nu gaan we dus weer en nou wil ie weer mee, maar nu mag t opeens wel en zit iedereen te zeiken dat ik en 2 anderen stom doe omdat we m er niet bij willen hebben en dat we m discrimineren en buitensluiten. terwijl we echt die afspraken gemaakt hadden dat t een schoolvrienden ding was.

nou is het helemaal verpest omdat die gast zo zit te eikelen en iedereen nu boos op elkaar is. hijzelf vind dit echter niet zijn schuld en vind ons gewoon stom doen.

wat moet ik gvd nou doen want als hij niet gaat gaan er een paar niet en als ie wel komt verpest ie de boel en ga ik m zo hard utischelden...

ik vind dit echt achterlijk van m aangezien ie niet inziet dat ie t voor de 2e x verknalt voor de hele groep.
daar komt nog bij dat hij nu de vriend is van een van mijn vriendinnen en dat nog een afspraak was: er zou geen aanhang (vriend/vriendin dus) meegaan en de rest met aanhang vind het nou ook oneerlijk...

ik vind dit allemaal enorm kut en ik weet echt niet wat ik moet doen....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2004, 23:26
mmmoeder
mmmoeder is offline
Op zich had je in de eerste plaats niet zo lame hoeven doen door te zeggen dat het een 'school'-ding was
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:27
Verwijderd
Citaat:
1sengard schreef op 16-07-2004 @ 00:26 :
Op zich had je in de eerste plaats niet zo lame hoeven doen door te zeggen dat het een 'school'-ding was
maar als je dat met een club schoolvrienden regelt en t er allemaal mee eens bent... t was aan de hand van een toneelstuk wat we met een club deden enz
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:29
mmmoeder
mmmoeder is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-07-2004 @ 00:27 :
maar als je dat met een club schoolvrienden regelt en t er allemaal mee eens bent... t was aan de hand van een toneelstuk wat we met een club deden enz
Als iedereen het ermee eens zou zijn geweest, dan was ie helemaal niet meegegaan
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:30
Verwijderd
Citaat:
1sengard schreef op 16-07-2004 @ 00:29 :
Als iedereen het ermee eens zou zijn geweest, dan was ie helemaal niet meegegaan
ja helaas zijn zijn medestanders ouder en hebben schijt aan de rest...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:32
mmmoeder
mmmoeder is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-07-2004 @ 00:30 :
ja helaas zijn zijn medestanders ouder en hebben schijt aan de rest...
Dan rest er nog maar 1 ding: op z'n hoofd poepen.

En nu ga ik slapen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:32
Verwijderd
Citaat:
1sengard schreef op 16-07-2004 @ 00:32 :
Dan rest er nog maar 1 ding: op z'n hoofd poepen.

En nu ga ik slapen.
ty 4 your advice

truste
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:52
Rieno
Rieno is offline
Daar zit je lekker mee dan.....maar als het een grote groep is, kan hij gewoon mee en ontloop je hem. Of is dat geen optie?

Dat de sfeer nu verziekt is...ach, dat vergeet je op vakantie waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 00:52 :
Daar zit je lekker mee dan.....maar als het een grote groep is, kan hij gewoon mee en ontloop je hem. Of is dat geen optie?

Dat de sfeer nu verziekt is...ach, dat vergeet je op vakantie waarschijnlijk.
t is nie echt vakantie maar vorige keer had ie de sfeer ook al verknald.
kga m denk ik ook ontwijken
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:56
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-07-2004 @ 00:54 :
t is nie echt vakantie maar vorige keer had ie de sfeer ook al verknald.
kga m denk ik ook ontwijken
maar dan is het toch klaar? jij wilt hem niet mee, de meerderheid blijkbaar dan wel. Hij gaat dan dus mee en daar kun je niks aan doen.
Dan kun je hem gewoon ontlopen of gezellig met hem praten, maar waar maak je je nu nog druk om?

Je kunt er nu niks meer aan veranderen, dus moet je je er bij neerleggen...hoe bagger dat ook is.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 00:56 :
maar dan is het toch klaar? jij wilt hem niet mee, de meerderheid blijkbaar dan wel. Hij gaat dan dus mee en daar kun je niks aan doen.
Dan kun je hem gewoon ontlopen of gezellig met hem praten, maar waar maak je je nu nog druk om?

Je kunt er nu niks meer aan veranderen, dus moet je je er bij neerleggen...hoe bagger dat ook is.
maar ik ken hem langer als vandaag en ik weet gewoon dattie moeilijk gaat doen, maar ik wil echt geen ruzie met mn vrienden
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:03
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-07-2004 @ 00:57 :
maar ik ken hem langer als vandaag en ik weet gewoon dattie moeilijk gaat doen, maar ik wil echt geen ruzie met mn vrienden
Als hij moeilijk gaat doen en jij doet niks terug...dat valt op. Negatief voor hem
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 01:03 :
Als hij moeilijk gaat doen en jij doet niks terug...dat valt op. Negatief voor hem
huh, ik snap je niet
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:14
Rieno
Rieno is offline
je bent al de 2e...ik ga zo maar slapen denk ik, mijn hersenen werken niet meer zo goed geloof ik

wat ik bedoelde is dat als hij vervelend tegen jou gaat doen, maar jij doet niks vervelends verder tegen hem...dat hij daardoor dan negatief opvalt en daardoor anderen ook zien dat hij een grote zak hooi is (om het eens netjes uit te drukken). Dat bedoelde ik.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 01:14 :
je bent al de 2e...ik ga zo maar slapen denk ik, mijn hersenen werken niet meer zo goed geloof ik

wat ik bedoelde is dat als hij vervelend tegen jou gaat doen, maar jij doet niks vervelends verder tegen hem...dat hij daardoor dan negatief opvalt en daardoor anderen ook zien dat hij een grote zak hooi is (om het eens netjes uit te drukken). Dat bedoelde ik.
ohw zo, ja eik wel logisch
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:19
Rieno
Rieno is offline
ja, het is gemeen, weet ik....maar soms werkt het wel erg goed. En uiteindelijk doe jij in principe niks gemeens. Hij zorgt dan zelf dat anderen hem ook als een vervelend mannetje gaan zien.

Maar nu ga ik op bed. ik hoop dat je er wat aan gehad hebt
(shit, ik wist dat mn bed hier ergens in de zooi lag...heb het gister nog gezien....moet ik nog zoeken ook)

Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 00:22.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 01:19 :
ja, het is gemeen, weet ik....maar soms werkt het wel erg goed. En uiteindelijk doe jij in principe niks gemeens. Hij zorgt dan zelf dat anderen hem ook als een vervelend mannetje gaan zien.

Maar nu ga ik op bed. ik hoop dat je er wat aan gehad hebt
(shit, ik wist dat mn bed hier ergens in de zooi lag...heb het gister nog gezien....moet ik nog zoeken ook)
gheheh suc6 met t bedzoeken truste jonge en ty
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 14:32
zarf
zarf is offline
als iedereen toch goed met 'm overweg kan laat 'm dan gewoon meegaan, dat scheelt best veel gezeik enzo denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
zarf schreef op 16-07-2004 @ 15:32 :
als iedereen toch goed met 'm overweg kan laat 'm dan gewoon meegaan, dat scheelt best veel gezeik enzo denk ik
hij gaat al mee
nou hopen dat t goed gaat..
ik ben gewoon ziek
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 16:12
filia dei
filia dei is offline
Tjah, 't klinkt erg gemeen en oneerlijk zoals 't gegaan is. Maar goed, ik hoor dus alleen jouw kant van het verhaal. En ik denk dat er niets aan te doen is. Misschien gaat ie wel lopen kloten maar daar kan jij verder niets aan doen. Gewoon met andere optrekken hem negeren. Ook als hij stom doet. Dan is er vast wel iemand anders die er wat van zegt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 16-07-2004 @ 17:12 :
Tjah, 't klinkt erg gemeen en oneerlijk zoals 't gegaan is. Maar goed, ik hoor dus alleen jouw kant van het verhaal. En ik denk dat er niets aan te doen is. Misschien gaat ie wel lopen kloten maar daar kan jij verder niets aan doen. Gewoon met andere optrekken hem negeren. Ook als hij stom doet. Dan is er vast wel iemand anders die er wat van zegt.
juh dat wel

maar ik zit dus ziek thuis
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 16:33
Verwijderd
Jullie doen gewoon stom.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-07-2004 @ 17:33 :
Jullie doen gewoon stom.
juh, maar we zijn pubers heh
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 16:57
Rieno
Rieno is offline
beterschap!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 17:57 :
beterschap!
ty
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2004, 17:43
fractuur
fractuur is offline
Stom gelopen idd, maar daar verander je niets meer aan. Tis ook pijnlijk dat het de vriend van een vriendin is, en dat maakt voor jou de zaak ook niet leuker. (ik spreek uit ervaring ) Ik zou gewoon meegaan, en zo veel mogelijk met anderen optrekken. Laat hem lekker zijn gang gaan, en laat vooral HEM de fout ingaan, zoals Real Big Nothin al zei.

Succes, ik snap je best goed, ik heb zoiets ook wel eens gehad, maar dat was niet zoets groots als vakantie ofzo.
Oud 16-07-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 16-07-2004 @ 18:43 :
Stom gelopen idd, maar daar verander je niets meer aan. Tis ook pijnlijk dat het de vriend van een vriendin is, en dat maakt voor jou de zaak ook niet leuker. (ik spreek uit ervaring ) Ik zou gewoon meegaan, en zo veel mogelijk met anderen optrekken. Laat hem lekker zijn gang gaan, en laat vooral HEM de fout ingaan, zoals Real Big Nothin al zei.

Succes, ik snap je best goed, ik heb zoiets ook wel eens gehad, maar dat was niet zoets groots als vakantie ofzo.
ty, maar zoals je al kon lezen ben ik dus nu ziek
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 18:41
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-07-2004 @ 17:33 :
Jullie doen gewoon stom.
En ik erger me gewoon aan al jouw posts.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten