Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wordt vrouw, krijg baarmoederkanker en sterf aan de chemocuur. |
![]() |
|
Heeft iemand hier Deadly Alliance? Met mk4 had ik het een beetje opgegeven, maar DA schijnt wel weer best cool te zijn, dus ben benieuwd.
||
Citaat:
![]() Wel jammer dat het geen Deadly alliance geeft voor op de PC ![]()
|
Is er iemand die het met mij eens is dat de trailer van Mortal Kombat: Deception nauwelijks verbeterde graphics t.o.v Deadly alliance indiceert? Toegegeven, het filmpje toonde meer CGI dan in-game footage, maar afgezien van de DOA-achtige multi-level stages ziet alles er opvallend weinig verbeterd uit.
For the record, Mortal kombat 2 was het hoogtepunt uit de serie. Wat heb ik een ongelofelijke hoeveelheid plezier beleeft aan die titel. Wie herinnert zich nog de dagen van elke middag uit school stiekem even langs de local arcadehal voor een paar potjes MK 2 met zijn je vriendjes? Fantastisch. Of zo;n beetje alle boekjes in de Bruna doorspitten voor de nieuwste updates, codes,cheats en screenshots......Ja, dat waren nog eens tijden. *Zucht* ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mortal Kombat 2 speel ik wel met een SNES emulator, maar de computertegenstanders zijn wel erg moeilijk, ik zie nou niet echt in hoe het zo leuk kon zijn (fatalities weet ik ook niet, moet ik eens opzoeken). Mortal Kombat 5 heb ik voor de Gamecube, maar dat was echt een miskoop. Echt een klotespel. Je hooghouden en je hebt erg onwaarschijnlijke 10+ hit combo's. Sommige karakters zijn erg klote, en hun moves ook.
|
MK 1 is gewoonweg pure cult, simpel. Maar ik vind MK 2 de beste uit, dat sfeertje en die bonk aan easter eggs, heersch! deel 4 is et slechtste, matige meuk is dat.
MK Deadly Alliance is daarentegen weer erg gaaf vind ik, et zou alleen nog wat kleine bijschavingen kunnen gebruiken, maar zodra men dan doet bij deel 6 (Mortal Kombat Deception, komt uit in deze herfst) dan word dat wederom een brute MK ![]() en zo te zien een Baraka comeback hehe!
Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 12:57. |
![]() |
|
betere scan van de plaatjes hierboven:
http://www.dgs-online.nl/image.asp?id=10462 eerste trailer MK6: http://www.dgs-online.nl/out.asp?out...on_Trailer.mpg
||
Citaat:
OMG tEh 5H!t \M/
|
Verwijderd
|
Screens zijn wel ool. Beetje lomp dat ze nu opeens een sexsymbool van Mileena maken. Elke MK fan weet dat je dat mens niet in bed wilt.
Stage fatalities zijn bruut ![]() Ik hoop wel dat er nu echte combo's gedaan kunnen worden. Het linken van stijlen moet óf weg óf goed verbeterd worden. Plus dat iedereen nu 2 goede Fatalities moet hebben ![]() Alleen lijkt Noob Siabot me niet goed gelukt in die screen. Eerst was het gewoon net een zwarte inktvlek en dat maakte hem zo stoer ![]() En Sub-Zero(lijkt me?) vin ik een beetje een vaag pak hebben. Oh well, als Scorpion en maar in zit en Lui Kang maar dood blijft. MK is niet hetzelfde zonder Scorpion ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dies wel leuk gevonden ja
![]() Eind dit jaar zou deel 6 uitkomen. Hopelijk is die beter dan deel5. Ik moet nog steeds een zooitje characters (Raiden, Frost, Jax, die vent met dat lichtding en nog 1 volgens mij) losmaken en de andere extra zooi(Cooking with Scorpion is cool! Ik lach echt dubbel de eerste keer ![]() |
![]() |
|
Weet je, dankzij jullie kom ik weer helemaal in de kombat-mood.
![]() ![]() Nee, de verbeteringen op grafisch gebied zijn marginaal, zo lijkt het, maar zolang er wordt gewerkt aan een paar gameplay deficiencies uit DA en er het een en ander wordt toegevoegd ben ik tevreden. Midway heeft zich nooit iets van de competitie aangetrokken en trokken hun eigen plan. An sich natuurlijk een prijzenswaardige instelling, maar ze vergaten daarbij dat het wel noodzakelijk is om in ieder geval een waardige concurrent te kunnen zijn op de markt. Bijna iedere kombat-game die uitkwam na deel 2 moest opboksen tegen loodzware tegenstanders(denk aan Tekken en Soul Calibur), maar kwam nooit als winnaar uit de strijd omdat Midway weigerde te kijken naar wat andere games zo succesvol en goed maakte. Ook Deadly alliance had hier last van. Sure, het was de beste kombat game in jaren en op zichzelf erg vermakelijk. Maar je weet dat je als bedrijf in de problemen zit als blijkt dat je je alleen al op grafisch gebied niet eens kunt meten met games die (jaren)eerder zijn uitgebracht(D.A was, naast eerder genoemde concurrenten, ook slechter dan bijvoorbeeld Virtua Fighter 2, 3 en 4 of de Dead or alive serie). Erg jammer. DA miste de interactiviteit en graphics van DOA 3, de flitsende en sterk gebalanceerde actie van Soul Calibur, het gameplay-technisch vernuft van Virtua fighter of het karakter van Tekken. Dat mag je met recht een schande noemen voor een game waaraan zo lang gewerkt is. Maar goed, dat neemt allemaal niet weg dat Deception weer erg lekker in de oren klinkt en de characters er weer erg cool uitzien. Ik heb toch wel goede hoop, maar laat Midway A.U.B. toch wat minder eigenzinnig zijn en er in ieder geval voor zorgen dat de game zich kan meten met de eerdere virtua fighters en Tekkens. Dan zou wel het minste zijn wat je mag verwachten van een moderne game. Toch?
||
Citaat:
nu maar hopen voor een PC versie... maar dat zal het toch wel niet geven .... ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb deadly alliance gekocht, best een goed vechtspel, de naam mortal kombat waardig.
Iedereen die em nog niet heeft voor de xbox: bij de free record shop issie maar 9,99 ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan is er een reeks bewegingen die de tegenstander moet doen wil hij/zij het stoppen als moet je daar wel 10 keer op oefenen al ben je dan al dik ingemaakt en is het geen zak meer aan. Bepaalde combinaties die goed zijn vind ik best maar maak ze dan ook moeilijk om uit te voeren zoals bij akira bij virtua fighter. |
![]() |
|
ik speel al jarenlang Mortal Kombat 3, echt schitterend dat spel, kun je een hoop frustratie in kwijt...
Maar kan me nou alsjeblieft iemand uit leggen hoe je die Fatality's doet (ik speel het op de PC).. Ik weet dat ik gewoon bij de controls moet kijken, daar staat dan de toetsencombinatie en volgorde voor de fatality's. Maar het is me echt nog nooit gelukt, ik snap er niets van... En wanneer kun je fatality doen? Alleen om je tegenstander te "finishen" of ook tijdens het vechten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ps. het valt toch ook na jaren spelen op dat de computer na 'finish him' een fatality doet...... |
![]() |
|
heb 2 wel gespeeld maar is toen kwijtgeraakt.,..automatisch 3 gekocht wask best wel over te spreken..maarja ik heb ook zoveel uurtjes in dat spel gepompt ....
![]() ik kende alle mogelijke combo's animalities fatalities enz enz van: cyrax, kabal, lui kang, kung lao, jax sonya, nightwolf en sub-zero ![]() was wel grappig....wil nu niet meer draaien best wel kut geen id waarom maar t zal wel ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Mortal Kombat Vs. Street Fighter Verwijderd | 140 | 23-04-2005 11:23 | |
Games |
Mortal Kombat: Deadly Alliance Vork | 107 | 10-03-2003 11:35 | |
Games |