Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2004, 21:32
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline

Deel één van deze spellen reeks was echt geweldig, twee werdt al iets minder en 3 was uitermate kut, gelukkig kwam toch het iets betere mortal kombat trilogie! en de 3d reeks is al helemaal kut dus laat ik daar maar niks over zeggen hehe.

Kortom, wat heerst de mortal kombat spellen reeks!

Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 22:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2004, 21:50
CryptapiX
CryptapiX is offline
mjah.... en je punt is...
ik ben blij voor je
Oud 04-03-2004, 22:06
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 04-03-2004 @ 22:50:
mjah.... en je punt is...
ik ben blij voor je
Mijn punt is duidelijk, een ode aan mortal kombat topic.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 22:37
Retarded
Retarded is offline
Ik heb Deadly Alliance van de week aangeschaft voor 10 euro... best een leuke game voor dat geld, maar het is zeker geen Mortal Kombat 2!
Oud 04-03-2004, 22:38
Obi Wan
Obi Wan is offline
Het is geweldig.....nutteloos

Als we topics gaan maken om odes aan games te geven dan kunnen we Games bij Onzin toe gaan voegen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 23:09
Metal
Metal is offline
Die kast, dat is fuckin nostalgie

Ik heb daar héél wat guldens ingeflikkerd bij de friture om de hoek toen ik 8 was

Maar mortal kombat 2 vind ik nog de beste, mortal kombat 4 de slechtste
Oud 05-03-2004, 00:42
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-03-2004 @ 00:09:

Ik heb daar héél wat guldens ingeflikkerd bij de friture om de hoek toen ik 8 was

Kijk jij snapt hem
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 07:16
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 05-03-2004 @ 01:42:
Kijk jij snapt hem
das mooi voor je..
maar ik zie nog steeds geen vraagstelling in je topic..
dit forum is er nie om te komen zeggen hoe geweldig je een spel; vind, maar om oplossingen te vinden e.d.
ik kan oko wel voor elk spel wat ik vet vind een topic maken, maar dan hebben we nog 5 paginas aan overbodige informatie
Oud 05-03-2004, 11:40
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 05-03-2004 @ 08:16:
das mooi voor je..
maar ik zie nog steeds geen vraagstelling in je topic..
dit forum is er nie om te komen zeggen hoe geweldig je een spel; vind, maar om oplossingen te vinden e.d.
ik kan oko wel voor elk spel wat ik vet vind een topic maken, maar dan hebben we nog 5 paginas aan overbodige informatie
Dit is gewoon een topic waar men over de mortal kombat reeks kan lullen, aangezien die er nog niet was. Dus wat maak je er nou een probleem van idioot.

wordt vrouw, krijg baarmoederkanker en sterf aan de chemocuur.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 12:21
Verwijderd
Ach, ik vond Trilogy wel leuk. Gewoon een hele sloot aan uberlompe fatality's

Verder een heerschend spel. De films zijn ook heerlijk fout ^_^
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 05-03-2004 @ 12:40:

wordt vrouw, krijg baarmoederkanker en sterf aan de chemocuur.
En zo'n grote bek kan ook wel een heel stuk minder, achterlijke trekvlek!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 12:23
Wawl
Wawl is offline
Streer Fighter.
Oud 05-03-2004, 14:04
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Heeft iemand hier Deadly Alliance? Met mk4 had ik het een beetje opgegeven, maar DA schijnt wel weer best cool te zijn, dus ben benieuwd.
Oud 05-03-2004, 14:26
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-03-2004 @ 00:09:

Idd, Mortal Kombat 2 was gewoon HET, ik weet nog de 1ste X dat ik het bij iemand op de SNES speelde en hoe impressed ik was nadat hij bij de PIT II stage die fatality uitvoerde dat je van die brug word gemept en dood valt op de grond .

Wel jammer dat het geen Deadly alliance geeft voor op de PC , teminste, ik dacht dat er geen PC versie van was.... toch?
Oud 05-03-2004, 14:44
Dinalfos
Dinalfos is offline
Is er iemand die het met mij eens is dat de trailer van Mortal Kombat: Deception nauwelijks verbeterde graphics t.o.v Deadly alliance indiceert? Toegegeven, het filmpje toonde meer CGI dan in-game footage, maar afgezien van de DOA-achtige multi-level stages ziet alles er opvallend weinig verbeterd uit.

For the record, Mortal kombat 2 was het hoogtepunt uit de serie. Wat heb ik een ongelofelijke hoeveelheid plezier beleeft aan die titel. Wie herinnert zich nog de dagen van elke middag uit school stiekem even langs de local arcadehal voor een paar potjes MK 2 met zijn je vriendjes? Fantastisch. Of zo;n beetje alle boekjes in de Bruna doorspitten voor de nieuwste updates, codes,cheats en screenshots......Ja, dat waren nog eens tijden. *Zucht*
Oud 05-03-2004, 15:02
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 05-03-2004 @ 08:16:

Hoezo zou dat niet kunnen? Voor oplossingen kunnen mensen trouwens beter op www.gamefaqs.com kijken of de helpdsek bellen. Ik heb liever een forum waar ervaringen worden uitgewisseld over games, dan een forum dat als alternatieve helpdesk functioneert. Prima topic.

Mortal Kombat 2 speel ik wel met een SNES emulator, maar de computertegenstanders zijn wel erg moeilijk, ik zie nou niet echt in hoe het zo leuk kon zijn (fatalities weet ik ook niet, moet ik eens opzoeken). Mortal Kombat 5 heb ik voor de Gamecube, maar dat was echt een miskoop. Echt een klotespel. Je hooghouden en je hebt erg onwaarschijnlijke 10+ hit combo's. Sommige karakters zijn erg klote, en hun moves ook.
Oud 06-03-2004, 12:51
Vork
Vork is offline
MK 1 is gewoonweg pure cult, simpel. Maar ik vind MK 2 de beste uit, dat sfeertje en die bonk aan easter eggs, heersch! deel 4 is et slechtste, matige meuk is dat.

MK Deadly Alliance is daarentegen weer erg gaaf vind ik, et zou alleen nog wat kleine bijschavingen kunnen gebruiken, maar zodra men dan doet bij deel 6 (Mortal Kombat Deception, komt uit in deze herfst) dan word dat wederom een brute MK

en zo te zien een Baraka comeback hehe!

Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 12:57.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 12:57
Vork
Vork is offline
wat MK6 screens:

geen geweldige kwaliteit maar ok
Oud 06-03-2004, 13:20
Vork
Vork is offline
betere scan van de plaatjes hierboven:

http://www.dgs-online.nl/image.asp?id=10462

eerste trailer MK6:

http://www.dgs-online.nl/out.asp?out...on_Trailer.mpg
Oud 06-03-2004, 13:25
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Vork schreef op 06-03-2004 @ 14:20:

eerste trailer MK6:

OMG tEh 5H!t
\M/
Oud 06-03-2004, 18:44
Verwijderd
Screens zijn wel ool. Beetje lomp dat ze nu opeens een sexsymbool van Mileena maken. Elke MK fan weet dat je dat mens niet in bed wilt.

Stage fatalities zijn bruut
Ik hoop wel dat er nu echte combo's gedaan kunnen worden. Het linken van stijlen moet óf weg óf goed verbeterd worden.
Plus dat iedereen nu 2 goede Fatalities moet hebben .

Alleen lijkt Noob Siabot me niet goed gelukt in die screen. Eerst was het gewoon net een zwarte inktvlek en dat maakte hem zo stoer .
En Sub-Zero(lijkt me?) vin ik een beetje een vaag pak hebben.

Oh well, als Scorpion en maar in zit en Lui Kang maar dood blijft. MK is niet hetzelfde zonder Scorpion
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 19:03
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Noob Saibot.. Tobias Boon, voornaam van één van de makers en achternaam van één van de makers.

Viel me vorige maand pas op, na 5 jaar MK trilogie te hebben
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 20:09
Verwijderd
Dies wel leuk gevonden ja
Eind dit jaar zou deel 6 uitkomen. Hopelijk is die beter dan deel5.
Ik moet nog steeds een zooitje characters (Raiden, Frost, Jax, die vent met dat lichtding en nog 1 volgens mij) losmaken en de andere extra zooi(Cooking with Scorpion is cool! Ik lach echt dubbel de eerste keer ). Maar de koins verdienen gaat zo traag en met veel characters is het saai omde arcade uit te spelen omdat a: De fatalities ruk zijn, b: de combo's ruk zijn, c: het aan bod van moes ruk is.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:59
Dinalfos
Dinalfos is offline
Weet je, dankzij jullie kom ik weer helemaal in de kombat-mood.

Nee, de verbeteringen op grafisch gebied zijn marginaal, zo lijkt het, maar zolang er wordt gewerkt aan een paar gameplay deficiencies uit DA en er het een en ander wordt toegevoegd ben ik tevreden. Midway heeft zich nooit iets van de competitie aangetrokken en trokken hun eigen plan. An sich natuurlijk een prijzenswaardige instelling, maar ze vergaten daarbij dat het wel noodzakelijk is om in ieder geval een waardige concurrent te kunnen zijn op de markt. Bijna iedere kombat-game die uitkwam na deel 2 moest opboksen tegen loodzware tegenstanders(denk aan Tekken en Soul Calibur), maar kwam nooit als winnaar uit de strijd omdat Midway weigerde te kijken naar wat andere games zo succesvol en goed maakte.

Ook Deadly alliance had hier last van. Sure, het was de beste kombat game in jaren en op zichzelf erg vermakelijk. Maar je weet dat je als bedrijf in de problemen zit als blijkt dat je je alleen al op grafisch gebied niet eens kunt meten met games die (jaren)eerder zijn uitgebracht(D.A was, naast eerder genoemde concurrenten, ook slechter dan bijvoorbeeld Virtua Fighter 2, 3 en 4 of de Dead or alive serie). Erg jammer. DA miste de interactiviteit en graphics van DOA 3, de flitsende en sterk gebalanceerde actie van Soul Calibur, het gameplay-technisch vernuft van Virtua fighter of het karakter van Tekken. Dat mag je met recht een schande noemen voor een game waaraan zo lang gewerkt is.

Maar goed, dat neemt allemaal niet weg dat Deception weer erg lekker in de oren klinkt en de characters er weer erg cool uitzien. Ik heb toch wel goede hoop, maar laat Midway A.U.B. toch wat minder eigenzinnig zijn en er in ieder geval voor zorgen dat de game zich kan meten met de eerdere virtua fighters en Tekkens. Dan zou wel het minste zijn wat je mag verwachten van een moderne game. Toch?
Oud 07-03-2004, 12:39
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Vork schreef op 06-03-2004 @ 14:20:

eerste trailer MK6:

Trailer looks nice indeed...

nu maar hopen voor een PC versie... maar dat zal het toch wel niet geven ....
Oud 07-03-2004, 12:47
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
k von 1 en 2 top... daarnaa werd t minder...... t gaat allemaal veel te snel.....
Oud 07-03-2004, 13:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
skeleton schreef op 07-03-2004 @ 13:39:
nu maar hopen voor een PC versie... maar dat zal het toch wel niet geven .... [/B]
Out of the question. Deadly Alliance verscheen niet in eens in de arcade, laat staan op de pc. De Kombat-serie is dus volledig gericht op de homeconsoles.
Oud 07-03-2004, 21:41
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 07-03-2004 @ 14:07:
Out of the question. Deadly Alliance verscheen niet in eens in de arcade, laat staan op de pc. De Kombat-serie is dus volledig gericht op de homeconsoles.
Daarvoor vreesde ik al ja
Oud 07-03-2004, 22:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik heb deadly alliance gekocht, best een goed vechtspel, de naam mortal kombat waardig.

Iedereen die em nog niet heeft voor de xbox: bij de free record shop issie maar 9,99 .
Oud 08-03-2004, 10:53
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 07-03-2004 @ 23:37:
Ik heb deadly alliance gekocht, best een goed vechtspel, de naam mortal kombat waardig.

Iedereen die em nog niet heeft voor de xbox: bij de free record shop issie maar 9,99 .
Spanx dude *schrijft op*
Oud 08-03-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 07-03-2004 @ 23:37:

Ik had het. Ging mij toch snel vervelen. Al snel kom je erachter dat je met bepaalde truckjes van bijvoorbeeld scoropion 3/4e van de energie van de tegenstander kan weghalen als je maar goed snel achter kaar dezelfde truukjes doet.
Dan is er een reeks bewegingen die de tegenstander moet doen wil hij/zij het stoppen als moet je daar wel 10 keer op oefenen al ben je dan al dik ingemaakt en is het geen zak meer aan.
Bepaalde combinaties die goed zijn vind ik best maar maak ze dan ook moeilijk om uit te voeren zoals bij akira bij virtua fighter.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 13:26
Vork
Vork is offline
Citaat:
Morridin schreef op 06-03-2004 @ 19:44:

Plus dat iedereen nu 2 goede Fatalities moet hebben .

die komen der ook weer, had interview gelezen dat elk personage minstens 2 fatalities zou hebben hehe
Oud 08-03-2004, 14:18
Dartsplace
Dartsplace is offline
mortal kombat sucks echt het is nep gemaakt de films zijn beter
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 14:26
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
Dartsplace schreef op 08-03-2004 @ 15:18:
mortal kombat sucks echt het is nep gemaakt de films zijn beter
Whahah de films zijn beter, whahahahahaahhhahhaaaaahaha
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:19
_Moby_
_Moby_ is offline
ik speel al jarenlang Mortal Kombat 3, echt schitterend dat spel, kun je een hoop frustratie in kwijt...

Maar kan me nou alsjeblieft iemand uit leggen hoe je die Fatality's doet (ik speel het op de PC).. Ik weet dat ik gewoon bij de controls moet kijken, daar staat dan de toetsencombinatie en volgorde voor de fatality's. Maar het is me echt nog nooit gelukt, ik snap er niets van...

En wanneer kun je fatality doen? Alleen om je tegenstander te "finishen" of ook tijdens het vechten?
Oud 08-03-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
_Moby_ schreef op 08-03-2004 @ 19:19:
ik speel al jarenlang Mortal Kombat 3, echt schitterend dat spel, kun je een hoop frustratie in kwijt...

Maar kan me nou alsjeblieft iemand uit leggen hoe je die Fatality's doet (ik speel het op de PC).. Ik weet dat ik gewoon bij de controls moet kijken, daar staat dan de toetsencombinatie en volgorde voor de fatality's. Maar het is me echt nog nooit gelukt, ik snap er niets van...

En wanneer kun je fatality doen? Alleen om je tegenstander te "finishen" of ook tijdens het vechten?
Alleen tijdens "Finish him!" En dan moet je knoppen zééééééér snel indouwen..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 22:27
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Wawl schreef op 05-03-2004 @ 13:23:
Streer Fighter.
Oud 08-03-2004, 22:58
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 08-03-2004 @ 19:19:

al jarenlang Mortal Kombat spelen en dan niet weten hoe je fatalities moet doen???
Oud 08-03-2004, 23:05
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
Retarded schreef op 08-03-2004 @ 23:58:
al jarenlang Mortal Kombat spelen en dan niet weten hoe je fatalities moet doen???
Inderdaad klinkt vrij onwerkelijk, aangezien elke idioot weet waneer je dat moet doen heehehheehe

ps. het valt toch ook na jaren spelen op dat de computer na 'finish him' een fatality doet......
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 09:36
Verwijderd
Mwah, om de een of andere manier was mijn computertegenstander(Megadrive) altijd een klootzak. Heel vaak deed ie een lame uppercut ipv een Fatality. Friendships was miniem en Anamalitys waren al helemaal uit den boze. Brutalitys deed ie dan weer te vaak
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 17:31
relyt
relyt is offline
heb 2 wel gespeeld maar is toen kwijtgeraakt.,..automatisch 3 gekocht wask best wel over te spreken..maarja ik heb ook zoveel uurtjes in dat spel gepompt ....

ik kende alle mogelijke combo's animalities fatalities enz enz van:

cyrax, kabal, lui kang, kung lao, jax sonya, nightwolf en sub-zero

was wel grappig....wil nu niet meer draaien best wel kut geen id waarom maar t zal wel
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 22:51
Vork
Vork is offline
hehe Nightwolf komt weer terug bij MK6, bruteling is et

maar Kabal vond ik ook een zeer gaaf personage, die mag ook wel terug
Oud 11-03-2004, 23:36
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Vork schreef op 11-03-2004 @ 23:51:
hehe Nightwolf komt weer terug bij MK6, bruteling is et

maar Kabal vond ik ook een zeer gaaf personage, die mag ook wel terug
Kabal was idd de truie doorgeslagen doctor
Oud 12-03-2004, 00:04
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 06-03-2004 @ 20:03:
Noob Saibot.. Tobias Boon, voornaam van één van de makers en achternaam van één van de makers.

Viel me vorige maand pas op, na 5 jaar MK trilogie te hebben
beiden zijn achternamen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 09:53
Verwijderd
Nightwolf is een nicht. Was in de game zo, was in de film zo
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 10:10
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 12-03-2004 @ 10:53:
This means war .
Oud 12-03-2004, 10:55
Verwijderd
Speer door je hasses?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 12-03-2004 @ 11:55:
Speer door je hasses?
"Get over here!!"
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 12:46
Vork
Vork is offline
Citaat:
Morridin schreef op 12-03-2004 @ 10:53:
ja ok deel 2 van die film was echt waardeloos, das een bonk nichten

maar in de game
Oud 12-03-2004, 12:47
Verwijderd
True, zijn moves, combo's en 1 vd 2 fatalitys zijn cool. Maar hij's nog steeds een nicht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten