|
|
Bekijk resultaten poll: Mortal Kombat of Street Fighter | |||
Mortal Kombat |
![]() ![]() ![]() ![]() |
78 | 56.52% |
Street Fighter |
![]() ![]() ![]() ![]() |
60 | 43.48% |
Aantal stemmers: 138. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nog een érg fijne oude ms sidewinder gamepad liggen..kan ik doe ook weer eens gebruiken ![]() |
![]() |
|
![]() |
i want BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
Streetfighter 2 daar begon het mee Maar Mortal Kombat controversie + BLOED + FATALITY = AFSLACHTING!!! Prachtig... good times ps. Killer Instinct hoort er ook tussen BESTE VECHTSPEL NINTENDO 1- Mortal Kombat 2- SF2 3- Killer Instinct met haar geile natte Orchid |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nog nieuwe lui in deel 3 dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou je kreeg dus voor de Dreamcast Street Fighter 3: Double Impact. Dat is één CD waarop Street Fighter 3: New Generation (de eerste in de 3 series) en Street Fighter 3: Second Impact opstaan. 2 games die bijna precies zo zijn als de arcade versies, de menu's zien er ook simpel uit maar beide games zijn erg mooi. Later kreeg je dus Street Fighter 3: 3rd Strike (ook wel SF 3.3 genoemd). Veel gamers vonden de 3 serie niet zo omdat je dus een parry system hebt (zoals Guard Impact bij Soul Calibur) en omdat de hele cast van 3rd Strike bijna bestaat uit alleen maar nieuwe characters. Maar de game heeft mooie levels, goede muziek en je characters hebben heel veel frames dus ze bewegen echt erg mooi. ![]() |
![]() |
|
Street Fighter. MK heeft me nooit echt getrokken, vond het altijd eye candy boven inhoud, hoewel er ongetwijfeld een hoop zullen zijn die dat niet met me eens zijn.
|
ik vond het bij mortal kombat altijd vet om achter die fatality's en trucjes te komen..begon helemaal te flippen als ie zei "Finish him/her!" Mja..Street Fighter vond ik ook altijd superkoel, met name Ryu en Ken, en die hadden van die dbz-lookalike trucjes (met die handen zo
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 10:45 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |