Ok, dit heb ik dus ook gehad, behalve dat -de ware- gedoe.
Twee maanden geleden had ik een feest van een vakantievriendin uit Amsterdam. Woon zelf in Roermond, dus was wel ff een reisje van 2 uur met de trein, plus 20 euro heen en 20 euro terug. (ongeveer). Maarja, daar was dus een jongen waar ik echt gewoon in 1 avond helemaal stapel op werd. Echte liefde op het eerste gezicht. Hij bleef ook logeren, en lag samen met mij in 1 bed

Maar er is niet meer gebeurd als zoenen (nogal genant als je met zen 6en op 1 kamer ligt he). Maar oke, volgende dag diep triest terug naar Roermond.
En nu dus niks.. bellen, smssen, chatten, schrijven enzo wel, maar nooit meer gezien. Zonde.. Mis hem wel, maar heb gewoon geen geld en tijd om naar hem toe te gaan. Heb op het moment nogal een gecompliceerd leven... En trouwens, hij is nu naar Amerika, een of andere studie ofzo, weet het verder ook niet precies, maargoed, tis allemaal maar rot.
Probeer in ieder geval contact te houden, dat is altijd fijn. Misschien over een paar jaar.. je weet maar nooit he. Zo denk ik dan maar. Maargoed, misschien ben ik wel zo'n optimist..
Veel liefs, Leeuwtje