Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2009, 08:40
fisscher
fisscher is offline
Hey mensen,

Ik moet even mijn hart luchten en ben benieuwd of er mensen zijn die iets soort gelijks hebben meegemaakt.

Ik ben 20 jaar en mijn ouders hebben vrienden in Texas (Verenigde Staten). Die komen eens in de 2 jaar naar Nederland in de zomer met hun dochter van 18 jaar & zoon. Deze zomer heb ik ze 2 weken gezien en veel gedaan met familie en haar alleen. Het is lastig uit te leggen wat er tussen ons speelt, maar ze is echt het meisje waar ik altijd van heb gedroomd. Ik verlang niet naar een zoen of iets dergelijks. Ik zou gewoon altijd bij haar willen zijn en elke dag in haar ogen kunnen kijken. In de laatste dagen dat ze er was zijn we steeds closer geworden en vaak alleen geweest met zijn 2en. Nu ze weer terug is naar huis, voel ik me zelf zo leeg van binnen. Er gaat geen moment voorbij dat ik niet aan haar denk.

Ik weet dat dit alles misschien wel erg sentimenteel klinkt, maar dit gevoel heb ik nog nooit gehad. Ik ben gewoon vrijwel zeker dat zij de ware voor mij is. Een reis naar haar huis kost ongeveer 900 euro retour. Dus dat is ook bijna maar één keer mogelijk per jaar. Maar natuurlijk ga ik dat wel doen. Ik ben alleen bang dat zij in de tussentijd iemand anders ontmoet of dat haar gevoelens voor mij al weer weg zijn na zo'n lange tijd.

We houden contact via email, skype en briefpost.

Misschien hebben jullie zoiets soortgelijks meegemaakt en kunnen mij wat tips geven over hoe ik dit moet aanpakken? Soms denk ik bij me zelf dat ik gewoon moet ophouden met aan haar te denken en door gaan, er zijn genoeg leuke meisjes. Maar het gevoel dat ik bij haar krijg is gewoon niet te evenaren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2009, 10:09
kv-user
kv-user is offline
Ja, dat is dan heel lastig, hier is eigenlijk geen goede oplossing voor, zoals je zelf al zegt, gewoon emailen/skypen enzo. Maar als je haar zo weinig ziet, denk ik dat het tussen jullie niks wordt, ookal zouden jullie beide graag willen. Maar je weet maar nooit, misschien denken jullie daar beide héél anders over, en wordt het toch iets leuks
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 11:35
I C U
I C U is offline
Voelt zij hetzelfde voor jou? Je zegt dat jullie nog contact hebben en dat er wel gevoelens zijn van haar kant, maar echt duidelijk ben je er niet over.

Wanneer zij hetzelfde voelt voor jou, kan je het altijd proberen. Besef wel dat het veel geld kost (niet alleen de reis, maar ook andere zaken) en dat het verdomd moeilijk kan zijn (zie ook andere topics over liefde in het buitenland enzo).

Meer kan ik er niet van zeggen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, als je dit wil doen, moet je het doen.
Reageren

Regels voor berichten