Oud 29-03-2004, 17:01
Lycon
Lycon is offline
ik moet dit even kwijt sinds ik het liever niet aan bekenden vertel

Vorige week kwamen er scholieren van andere landen op onze school, voor een kennismakingweek ofzo (betere band in de EU). Een van die meisjes was van italiaanse afkomst. de eerste keer toen ik haar zag vielen we (of ik o.O) helemaal weg in de wolken. het gekke is, ik word meestal gezien als een r&b type, door mijn uiterlijk (halfbloedje, ik luister er ook soms naar), maar zij was een echte heavy gothic fan, met de raarste kleding en haardracht. Zelfs de andere keren dat ik haar zag keken we elkaar zo diep in de ogen. elke keer weer die "love at first sight" blik.
Sinds andere een gesprekje met de buitenlanders begonnen, ging ik er maar bij staan. toen de meeste weg waren bleef ik even met haar praten. vragen als hoe vind je het hier? waar denk je aan als je aan NL denk? coffeeshops?
Aan het einde van hun bezoek, hadden we een lentegala, waar ook de buitenlanders heen gingen. dus ging ik er heen, en wat bleek, dat meisje was er niet
Ik heb haar sindsdien niet meer gezien en ik voel me echt slecht (!) daarover. ik heb nog nooit zoeen mooi meisje gezien en zo aangekeken als haar...

Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 17:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2004, 17:16
ZerO
ZerO is offline
Ja je voelt je erg sterk tot haar aangetrokken dat is mogelijk, en ja het is mogelijk dat het wederzijds was.
Wat doe je eraan ? Dat meisje is neem ik aan terug naar Italie dus is het meer dan logisch dat je haar gewoon moet vergeten. Ze heeft indruk op je gemaakt, dat begrijp ik maar je weet vrij weinig over haar dus verder kun je weinig doen.
De afstand maakt het onmogelijk om iets met haar te beginnen dus zou ik haar proberen te vergeten.
Oud 29-03-2004, 17:26
Sade
Sade is offline
Ik heb in dezelfde situatie gezeten, ik was verliefd geworden op een Fin die ik net een paar dagen kende en amper gesproken had, en later bleek hij mij ook al gelijk leuk gevonden te hebben. Maar toen ging ik alweer naar huis

Dus ga ik verder met ZerO mee:

Citaat:
ZerO schreef op 29-03-2004 @ 18:16:
De afstand maakt het onmogelijk om iets met haar te beginnen dus zou ik haar proberen te vergeten.
Offtopic: Kom jij toevallig oorspronkelijk uit een land waar Engels gesproken wordt?
Oud 29-03-2004, 17:40
Lycon
Lycon is offline
idd dat dacht ik ook al. ik moet haar maar vergeten...

Citaat:
Offtopic: Kom jij toevallig oorspronkelijk uit een land waar Engels gesproken wordt?
nee, ik ben in nederland geboren. vraag je dat omdat ik soms in het engels typ? well thats just me
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 19:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ZerO schreef op 29-03-2004 @ 18:16:

Niets is onmogelijk. (ervaring) Maar je moet het er wel voor over hebben en ik denk dat het in dit geval "te veel moeite" is. Je kent haar nauwelijks.. maar misschien kan je wel achter een email adres komen (als je dat nog niet hebt) en contact houden. kWeet niet of dat het makkelijker maakt, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:02
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
grl schreef op 29-03-2004 @ 20:57:
Niets is onmogelijk. (ervaring) Maar je moet het er wel voor over hebben en ik denk dat het in dit geval "te veel moeite" is. Je kent haar nauwelijks.. maar misschien kan je wel achter een email adres komen (als je dat nog niet hebt) en contact houden. kWeet niet of dat het makkelijker maakt, maar goed.
Ik bedoel de afstand Nederland-Italie is erg groot.
Ik zelf weet hoe het is om een afstandsrelatie te hebben en je vriend alleen in het weekend te kunnen zien, zeker niet makkelijk wel mogelijk. Alleen hier hebben we het over een jongen en een meisje die mekaar nauwelijks kennen en die zo ver van elkaar vandaag wonen dat het wat geld betreft onmogelijk is om elkaar vaker dan twee of drie keer per jaar op te zoeken.Dat gaat niet, helemaal niet als je jong bent.

Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 20:05.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:56
Lycon
Lycon is offline
Citaat:
ZerO schreef op 29-03-2004 @ 21:02:
Ik bedoel de afstand Nederland-Italie is erg groot.
Ik zelf weet hoe het is om een afstandsrelatie te hebben en je vriend alleen in het weekend te kunnen zien, zeker niet makkelijk wel mogelijk. Alleen hier hebben we het over een jongen en een meisje die mekaar nauwelijks kennen en die zo ver van elkaar vandaag wonen dat het wat geld betreft onmogelijk is om elkaar vaker dan twee of drie keer per jaar op te zoeken.Dat gaat niet, helemaal niet als je jong bent.
ik kan wel emails sturen, maar zoals zero zegt, zie ik haar maar 2 keer per jaar ofzo. en dan zal ik me nog erger voelen denk ik
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 11:17
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
pak het vliegtuig en schakel spoorloos in enzo......ROMANTISCH!
Oud 30-03-2004, 16:05
Lycon
Lycon is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 30-03-2004 @ 12:17:
pak het vliegtuig en schakel spoorloos in enzo......ROMANTISCH!
yeah dat zou een eeuw geleden wel gekunt hebben, knight in shiny armor!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Lycon schreef op 29-03-2004 @ 18:40 :
nee, ik ben in nederland geboren. vraag je dat omdat ik soms in het engels typ? well thats just me
ik denk dat ze doelt op de grammaticale fouten in je tekst (nogal veel anglicanismen )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten