ik moet dit even kwijt sinds ik het liever niet aan bekenden vertel
Vorige week kwamen er scholieren van andere landen op onze school, voor een kennismakingweek ofzo (betere band in de EU). Een van die meisjes was van italiaanse afkomst. de eerste keer toen ik haar zag vielen we (of ik o.O) helemaal weg in de wolken. het gekke is, ik word meestal gezien als een r&b type, door mijn uiterlijk (halfbloedje, ik luister er ook soms naar), maar zij was een echte heavy gothic fan, met de raarste kleding en haardracht. Zelfs de andere keren dat ik haar zag keken we elkaar zo diep in de ogen. elke keer weer die "love at first sight" blik.
Sinds andere een gesprekje met de buitenlanders begonnen, ging ik er maar bij staan. toen de meeste weg waren bleef ik even met haar praten. vragen als hoe vind je het hier? waar denk je aan als je aan NL denk? coffeeshops?
Aan het einde van hun bezoek, hadden we een lentegala, waar ook de buitenlanders heen gingen. dus ging ik er heen, en wat bleek, dat meisje was er niet
Ik heb haar sindsdien niet meer gezien en ik voel me echt slecht (!) daarover. ik heb nog nooit zoeen mooi meisje gezien en zo aangekeken als haar...