Advertentie | |
|
![]() |
|
Ehm.. Nederlanders egdragen zich asociaal in het buitenland en gedragen zich niet echt 'netjes' in het land waar zij te gast zijn,de stugheid van enkeleNederlanders,de je mag niet schreeuwen regel, ( ik kan het weten, dubbel nationaliteit) maar als ze in een ander land zijn, dan vinden ze het raar dat mesnen kritiek op hun hebben, vooral omdat ze zo asociaal bezig zijn en nogal hard praten, ookals de afstand tussen personen maar enkele centimeters bedraagt.
Ter verduidelijking, dit geldt niet voor alle Nederlanders..... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Veel mensen in Nederland kloppen zichzelf nogal graag op de borst dat ze zo tolerant zijn, maar dat valt vaak nogal tegen. Net als dat veel mensen het vermogen tot enigzins kritisch denken hebben uitgeschakeld.
Maar ik ben wel blij dat ik hier woon ![]() Edit: Ze moeten altijd wat te zeiken hebben, is het niet het Nederlands elftal dan is het het weer |
![]() |
|
Verwijderd
|
't Natte weer, maar soms is dat ook wel weer fijn.. zo'n nostalgisch thuis-gevoel. Dat klinkt erg he?
Hmm, 't echte nadeel is... dat ik het een te klein landje vind. Ik hou van landen met meer dan 1 klimaat, met meer dan een paar 'grote' steden... Ik hou van de wat grotere landen dus ![]() Ik moet op vakantie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het bevalt me hier eigenlijk wel, maarja weet ook niet anders. Afgezien dan van ons klimaat en bepaalde delen van het volk. Maarja dat heb je óveral. Nee, ik ben hier wel gelukkig.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() IK hOoP mAaR dAt Je HeT nIeT zO bEdOeLdE ![]() lImBuRg Is NoG sTeEdS nEdErLaNd HoOr ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, nee, dat las je dan waarschijnlijk fout, ik bedoel niet dat Limburg niet telt als 'Nederland', ik bedoel dat Limburg niet telt als 'gebergte'. Ik nam aan dat dat vrij duidelijk was door mijn 'want dat zijn heuvels' erachter. Eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
LIMBUR-g---g-gg----ggg ZUIGT in dit opzicht! ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vind ik dus wel weer het fijne aan NL; Zuid-Limburg. Mooie fietsroutes, dicht bij de Ardennen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-topic #141 metallica | 499 | 01-02-2009 13:51 | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars Niet Slaan | 500 | 13-10-2006 18:40 | |
Lifestyle |
Amsterdamse Lifestyle CharismaticBass | 192 | 27-03-2005 08:26 | |
Studeren |
Nederlands, Theater-film-televisiewetenschappen of Communicatie? Romance | 10 | 22-11-2004 11:59 | |
Seksualiteit |
Wat voor accent vind jij sexy klinken? Verwijderd | 260 | 04-10-2004 13:04 | |
De Kantine |
Hier kan de NS een voorbeeld aan nemen! ekki | 51 | 26-03-2004 10:40 |