Stukje voorgeschiedenis, misschien wel handig
Ik heb win98 op de computer staan, maar ik wilde het updaten naar XP.
Dat heb ik vanavond geprobeerd, maar toen zei die dat er een paar programma's waren die dan misschien niet meer zouden werken, dus uiteidenlijk heb ik XP
niet geïnstalleerd.
Goed, ik ga fijn verder internetten, en ineens gaat mn computer uit. Nouja, bijna uit. Ik kreeg een zwart scherm, en mn monitor was ook uit alsof mn computer uit is. (als ik mijn computer uitheb, maar de monitor nog aan, dan gaat het lampje dat brandt wanneer ik de computer aanheb knipperen, en dat deed ie nu ook)
Mijn computer deed helemaal niks meer, en toen heb ik em gereset. Ik kreeg toen dat blauwe scherm waarmee ie fouten gaat repareren enzo, en toen kwam er wel een fout (ik weet niet meer waar die fout zat

) Maar toen zat ie vast, deed niks meer.
Toen heb ik em weer gereset, en weer kwam die fout. Nu deed ie nog wel iets, dus ik heb em die fout laten repareren. Je kon er nog voor kiezen of ie de weizigingen op diskette op wilde slaan, dus dat heb ik maar gedaan.
De computer startte verder op, en toen kreeg ik een melding dat de muis niet in de computer zat. Alleen het probleem is, die zit er wel in!
De muis doet nu ook helemaal niks meer.
Mijn vraag is: Hoe krijg ik mijn muis werkend?