Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2008, 10:48
Verwijderd
Op mijn werk probeer ik een client te helpen met zijn pc maar ik kom er niet uit dus ik heb even een everestlog gemaakt en hopelijk hebben jullie een oplossing.

Het probleem is de geluidskaart, hier staat ook een geel uitroepteken bij, bij apparaatbeheer. Ik heb (volgens mij) de bijbehorende driver gedownload. Echter, na install en reboot werkte het geluid niet.

Everest-log:
Spoiler

Laatst gewijzigd op 11-06-2008 om 10:55.
Advertentie
Oud 11-06-2008, 11:02
M@rco
M@rco is offline
Wel de goeie drivers gedownload?

http://www.majorgeeks.com/Realtek_AC...ers_d4400.html
Oud 11-06-2008, 19:07
Verwijderd
Ik heb van verschillende sites drivers gedownload nadat ik op "Realtek ALC655 VIA AC'97 Enhanced Audio Controller" gegoogled had, dus dat moet wel goed gegaan zijn.

"Helaas" ben ik nu 2 weken vrij dus ik kan de driver die jij linkte nog niet testen.
Oud 12-06-2008, 13:03
x117x AnthraX
x117x AnthraX is offline
probeer everest te downloade (gewoon google)
dan kan je zien of je wel drivers hebt geinstalleerd voor je geluidskaart. Het kan ook zien of de computer de geluidskaart wel herkent. daarna moet je gewoon de drivers downloade van het merk van de geluidskaart op de site van het merk zelf.
Oud 12-06-2008, 16:06
Verwijderd
Citaat:
probeer everest te downloade (gewoon google)
dan kan je zien of je wel drivers hebt geinstalleerd voor je geluidskaart. Het kan ook zien of de computer de geluidskaart wel herkent. daarna moet je gewoon de drivers downloade van het merk van de geluidskaart op de site van het merk zelf.
Als je mijn post gelezen had, wist je dat ik dat al gedaan heb.
Oud 24-07-2008, 11:24
Verwijderd
Geinstalleerd op zijn pc, maar het werkt niet.

Het vreemde is trouwens dat WMP wel geluid geeft, maar youtube niet (wel beeld).

Ook het geluid wat je hoort als je je aanmeldt bij Windows is er niet en ook als je op een pagina klikt, is er geen geluid.
Oud 19-08-2008, 23:22
Glenniej93
Glenniej93 is offline
misschien heeft dat te maken dat je niet de goede drivers hebt maar dat weet ik niet zeker
anders moet je even kijken wat voor moederbord type het is en dat in google in typen met drivers erachter als het een beetje een nieuw moederbord is kan je de drivers van vinden en dan staat er ook wel audio en anders als het geen on-board videokaart is moet je even kast openmaken en kijken wat voor geluidskaartje het is of via everest of iets kijken
succes
Oud 19-08-2008, 23:25
Verwijderd
Citaat:
misschien heeft dat te maken dat je niet de goede drivers hebt maar dat weet ik niet zeker
anders moet je even kijken wat voor moederbord type het is en dat in google in typen met drivers erachter als het een beetje een nieuw moederbord is kan je de drivers van vinden en dan staat er ook wel audio en anders als het geen on-board videokaart is moet je even kast openmaken en kijken wat voor geluidskaartje het is of via everest of iets kijken
succes
Anders lees je het topic even door voordat je reageert.

Het probleem is inmiddels opgelost, slotje mag.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten