Oud 05-04-2004, 08:53
MaOeN86
MaOeN86 is offline
heej mensen,

ik heb een probleempje... een ex van mn vriend wil elke keer dat ze mn vriend ziet met m praten...ook al ziet ze dat hij bij mij staat...en dan gaat het over de domste dingen zoals voetbaluitslagen...ik word er gwoon knettergek van maar weet niet hoe ik haar dat duidelijk moet maken en of dat wel zo verstandig is om te doen..

kan iemand me hiermee helpen???

xxxx
Oud 05-04-2004, 09:07
Verwijderd
Ik ken het ook. Mijn vriend heeft ook van die exen en hij ziet niet eens dat ik me dan 'rot' voel, of gekwetst, genegeerd. Ik heb het gewoon een keer tegen hem gezegd, dat hij best nog leuk om mag gaan met zijn exen, dat zal ik hem nooit verbieden, maar dat ik wel graag wil dat hij ook beetje aandacht aan mij besteed als hij met hun aan het praten is.
Ik ben altijd erg bang dat hij liever weer iets met zn ex begint als met mij verder gaan en dat heb ik hem ook verteld. Sindsdien houdt hij echt wel rekening met me. Als je een goede relatie hebt dan kan dat ook wel!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:18
Gwinnie
Gwinnie is offline
'tis niet voor niks zijn ex. die vrouw is ook belangrijk geweest voor hem hoor...
moet hij haar negeren dan?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:28
Verwijderd
Misschien kun je je gewoon een beetje in het gesprek mengen?
Als het toch over 1 of ander algemeen onderwerp als voetbaluitslagen gaat dan kan dat best denk ik. Dus niet steeds helemaal stil vallen als zij eraan komt, maar gewoon gezellig meedoen. Probeer er dus niet teveel over te zeggen tegen hem. Tenzij hij jou zou negeren tijdens zo'n gesprek ofzo..

Maar zeker als je duidelijk merkt dat zij naar hem komt en hij niet eens naar haar, dan is er toch niets om je zorgen om te maken?

Als zij iets tegen hem zegt geef je ook een keer antwoord. Zo laat je duidelijk merken dat jij er ook nog bent.
Succes.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:29
pyres
pyres is offline
ik heb dat ook gehad
meisje hing telkens om mn vriend zn nek en dat was niet eens een ex. was gewoon iemand die vaak in die kroeg was.
ik heb er wat van gezegd.
sindsdien doet ze het niet meer
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
pyres schreef op 05-04-2004 @ 14:29 :
ik heb dat ook gehad
meisje hing telkens om mn vriend zn nek en dat was niet eens een ex. was gewoon iemand die vaak in die kroeg was.
ik heb er wat van gezegd.
sindsdien doet ze het niet meer
heb je dat tegen haar gezegd? Dapper!
Oud 05-04-2004, 13:46
pyres
pyres is offline
Citaat:
snoopy schreef op 05-04-2004 @ 14:40 :
heb je dat tegen haar gezegd? Dapper!

ja ach; op zo'n moment moet je gewoon duidelijk zijn. ik heb trouwens tegen mijn vriend ook duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben. en dan kan hij er niks aan doen als zij dan alsnog om hem heen hangt. hij negeert haar trouwens goed nu

als een meisje het dan nog niet snapt dat haar aanwezigheid niet gewensd is; dan moet je het gewoon zeggen. en daar is echt geen moed voor nodig. die adrenaline die in je lijf pompt omdat zij om je vriend heen hangt die kun je dan mooi daarvoor gebruiken.

sommige mensen noemen dat efficient
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 15:37
Verwijderd
Moet ik nou echt de eerste zijn die 'mens, stel je niet zo aan!' zegt?!

Kom zeg, als jij iemand graag mag en je ziet hem ergens, wil je toch ook met hem praten? Dat hij toevallig je ex is en zijn nieuwe vriendin bij hem staat, ja, boeiend. Ik vind het belachelijk dat je van je vriend en de ex verwacht dat ze vanwege jou het contact maar minderen of helemaal staken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 15:45
92.7
92.7 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-04-2004 @ 16:37 :
Moet ik nou echt de eerste zijn die 'mens, stel je niet zo aan!' zegt?!

Kom zeg, als jij iemand graag mag en je ziet hem ergens, wil je toch ook met hem praten? Dat hij toevallig je ex is en zijn nieuwe vriendin bij hem staat, ja, boeiend. Ik vind het belachelijk dat je van je vriend en de ex verwacht dat ze vanwege jou het contact maar minderen of helemaal staken.
Ze verwacht ook niet dat het contact 'gestaakt' wordt, ze zegt dat ze er gek van wordt, en iedereen in dit topic kon zich dat voorstellen. 'Mens, stel je niet zo aan' is dus een beetje nutteloos, omdat ze zich niet aanstelt. Uiteraard is het logisch dat iemand het op den duur moeilijk vindt als een ex iedere keer met jouw vriendje over dingen als voetbaluitslagen wil praten.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
92.7 schreef op 05-04-2004 @ 16:45 :
Ze verwacht ook niet dat het contact 'gestaakt' wordt, ze zegt dat ze er gek van wordt, en iedereen in dit topic kon zich dat voorstellen. 'Mens, stel je niet zo aan' is dus een beetje nutteloos, omdat ze zich niet aanstelt.
aan·stel·len
2. zich ~ zich overdreven gedragen

Citaat:
ik heb een probleempje... een ex van mn vriend wil elke keer dat ze mn vriend ziet met m praten...ook al ziet ze dat hij bij mij staat...
Citaat:
92.7 schreef op 05-04-2004 @ 16:45 :
Uiteraard is het logisch dat iemand het op den duur moeilijk vindt als een ex iedere keer met jouw vriendje over dingen als voetbaluitslagen wil praten.
Dus ze mogen geen vrienden zijn? Geen goede kennissen? Dit is echt precies hetzelfde als het moeilijk vinden dat hij elke keer als hij zijn neef tegenkomt die neef met hem wil praten, zelfs over de domste dingen als voetbaluitslagen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 16:14
rodina
rodina is offline
Dat heet jaloezie.

Vind het helemaal niet erg dat ie met dr praat.
Tis alleen jammer dat ie niet inziet dat ze nog steeds op hem geilt. En dat ze zo kinderachtig is dat ze in een hoekje gaat staan wachten tot dat ik me omdraai en dat ze dan meteen naar hem toe rent, vervolgens de hele avond slap tegen hem begint te ouwehoeren, en aan het eind weer begint te krijsen dat het een eikel is dat als hij niet met haar mee naar huis gaat tegen mij allemaal dingen gaat vertellen dat ie nog steeds met haar gaat.

Ach get over it.
Oud 05-04-2004, 16:35
92.7
92.7 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-04-2004 @ 17:09 :
aan·stel·len
2. zich ~ zich overdreven gedragen

Dus ze mogen geen vrienden zijn? Geen goede kennissen? Dit is echt precies hetzelfde als het moeilijk vinden dat hij elke keer als hij zijn neef tegenkomt die neef met hem wil praten, zelfs over de domste dingen als voetbaluitslagen.
Iets vervelend vinden c.q. je er aan ergeren is niet gelijk aan contact verbroken willen zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten