Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tja.. hoe erg je het ook haat.. het blijft natuurlijk muziek.
Het laatste album is trouwens qua productie ook nog eens erg goed en zelfs ik als non-ns'er kan er erg goed naar luisteren. Folk is zowieso gaver dan ruisch blek ![]()
|
Tja.. dit is een muziekforum en dit topic gaat over muziek. Ik vind zowieso niet dat je een vorm van welke muziek dan ook moet gaan lopen censureren. Openheid en een goede discussie bereik je meer mee dan mensen wegduwen en alleen maar meer haat creeren.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dead Nation een mening over dingen hebben is goed maar 't valt me op dat jij erg veel dingen zomaar loopt af te kraken, heb je gegronde reden daarvoor? Heb je er echt verstand van of lul je maar wat uit je nek?
't is niet alleen dit topic (zelfs niet alleen dit deelforum) maar ook meerdere... verklaring graag |
![]() |
|
Het grote probleem vind ik altijd dat mensen met ns ideeen gelijk af worden gedaan alszijnde 'slechte' mensen.
Een mens is zoveel meer dan alleen zijn politieke overtuiging (hoewel ze dat zelf mischien anders zien) De reden dat ik redelijk vaak voor de vrije meningsuiting van mensen met dit soort ideeen in de bres spring is dat een aantal mensen die ik ken gewoon erg geschikte personen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Argumenten?
Och, een mens moet wat als ie zich verveeld. Maar op verzoek wil ik me wel aanpassen hoor.. wil je de slechtgezinde bierbuik viking of toch liever de wat socialere power metal homeau variant? Eventueel wil ik wel proberen iets emo's uit te beelden, maar uit angst voor blijven steken in zoiets gays doe ik dat maar liever niet.
|
![]() |
topic blijft open, mits er weer fatsoenlijke reacties komen. Heathenpride kent de procedure, geen waarschuwing, meteen ban. Jij hebt het hier genoeg verziekt vroeger.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Beste album kippekop | 61 | 20-07-2005 15:17 | |
Muziek |
Wat we weer gekocht hebben qua CD's, LP's, tapes, video's, bandshirts e.d. telluriet | 257 | 09-12-2003 21:08 | |
Muziek |
Bandshirts topic FaZ | 253 | 30-11-2003 17:55 | |
Muziek |
Legion weg bij Marduk Ragnar | 98 | 28-11-2003 17:52 | |
Muziek |
russische black metal band!!! dark_poetry | 90 | 12-08-2003 22:17 | |
Muziek |
Now Playing - Luistertopic antigone | 232 | 14-05-2003 18:45 |