Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Doom 3 daarop?? Doubt it..
||
Citaat:
![]() [edit] Dan heb je volgens mij bij Ut2004 toch wel alle details gekicked ofniet? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 12:36. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Staat gewoon op site? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan best zijn dat het heel handig gedaan is met deels transparante texturen, maar dan loop je weer tegen andere problemen aan, bijvoorbeeld dat die vacht er van alle kanten hetzelfde uit ziet. Wat ik bedoel te zeggen is dat je zoiets in polygonen niet kunt doen. In een gemiddeld zwaar spel à la Far Cry hebben de modellen maximaal ongeveer 6000 à 6500 poly's, als je zo'n bos haar/vacht met polygonen zou doen zou het in de ettelijke tienduizenden lopen, en dat kun je dus écht niet draaien op een '16 MB PCI/AGP grafische kaart'. Het kan best hoor, begrijp me niet verkeerd, dan zou het er dus echt ongelooflijk vet uitzien. Maar dan draait het dus voor geen tiet op alles onder een Radeon 9700/9800/GeforceFX 5800, zoals ik al zei. |
![]() |
||
Citaat:
releasedatum is echt zwaar onbekend, waarschijnlijk begin volgend jaar of heel misschien eind dit jaar al. de officiële site van Black and White is www.bwgame.com daar kun je ook de officiele systeemeisen vinden. Als je wat wilt weten over deel 1 moet je bij mij wezen, ik kan dat spel nu wel dromen dus kom maar op! ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
dude check zelf dan.... [edit] die screens zijn natuurlijk wel met alle details tot de limit gepushed en met natuurlijk wel een "ietwat" zwaardere videokaart dan een 16/32 mb kaartje.... en BTW word er gesproken over een vernieuwde versie van de B&W engine.. en aangezien die B&W 1 specs niet erg hoog liggen zou het best kunnen toch? [/edit]
Laatst gewijzigd op 01-05-2004 om 09:44. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|