Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2004, 07:41
Titus
Avatar van Titus
Titus is offline
kijk zo hoort het!

de een na laatste is echt
















JAJA mooi of niet mooi??
__________________
hmmm... vreemd...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2004, 09:15
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Ziet er tof uit! Draaien kan ik hem vast niet, maar mooi is ie zeker!
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 09:44
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Oi! ze zijn niet allemáál nieuw!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 09:57
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
dit spel wordt echt de bom diggy
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 10:25
Verwijderd
na foto 4 zijn ze pas nieuw.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 15:33
Verwijderd
Zucht, HL2 en Doom3 denk ik nog wel redelijk te kunnen draaien op m'n 1200 mhz met radeon 9000 en 512mb ram. Dit gaat te veel haperen denk ik
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:56
Watisdit
Avatar van Watisdit
Watisdit is offline
best leuk
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 17:31
Titus
Avatar van Titus
Titus is offline
ja klopt zijn na foto 4 nieuw, maar die andere zijn ook vrij nieuw en die wilde ik jullie niet onthouden

echt zo'n zin in dit spel...
__________________
hmmm... vreemd...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 20:42
Flushpuppie
Avatar van Flushpuppie
Flushpuppie is offline
volgens mij ben ik verliefd......
__________________
Humans: self-absorbed animals in clothes.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:13
Verwijderd
minimum specs hiervoor?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 22:08
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Morridin schreef op 28-04-2004 @ 16:33 :
Zucht, HL2 en Doom3 denk ik nog wel redelijk te kunnen draaien op m'n 1200 mhz met radeon 9000 en 512mb ram. Dit gaat te veel haperen denk ik
Dude..

Doom 3 daarop??

Doubt it..
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 08:34
Verwijderd
Ik kan altijd hopen Unreal 2 en UT 2004 werkten ook al zonder haperen (dan wel niet op hoge res )
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:32
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Morridin schreef op 29-04-2004 @ 09:34 :
Ik kan altijd hopen Unreal 2 en UT 2004 werkten ook al zonder haperen (dan wel niet op hoge res )
tja da's ook weer zo.. achja.. ik heb vroeger ook ooit Return To Castle Wolfenstein met pijn en moeite gedraaid op een P2 233 met een TNT 2 met 32 mb en 192 Mb Ram

[edit] Dan heb je volgens mij bij Ut2004 toch wel alle details gekicked ofniet? Ik kan me namelijk nog herinneren wanneer ik Ut2k3 online deed met een Xp 2200+ , Geforce MX 440 64 Mb en 512 Mb Pc2700 Ram ik terwijl ik op 800 x 600 speelde en ALLE details had uitgezet evengoed nog dikke FPS problemen kreeg in DM-FLUX wanneer ik er met zo'n 15 spelers inzat... [/edit]
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 12:36.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 14:22
Barbapappa22
Avatar van Barbapappa22
Barbapappa22 is offline
ik met me p3 667 256 mb ram + tnt2 zal dit met gemak met alles op high kunnen draaien
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 14:54
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Barbapappa22 schreef op 29-04-2004 @ 15:22 :
ik met me p3 667 256 mb ram + tnt2 zal dit met gemak met alles op high kunnen draaien
En die opmerking is net zo achterlijk als die cunt in je avatar.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 29-04-2004 @ 13:32 :
tja da's ook weer zo.. achja.. ik heb vroeger ook ooit Return To Castle Wolfenstein met pijn en moeite gedraaid op een P2 233 met een TNT 2 met 32 mb en 192 Mb Ram

[edit] Dan heb je volgens mij bij Ut2004 toch wel alle details gekicked ofniet? Ik kan me namelijk nog herinneren wanneer ik Ut2k3 online deed met een Xp 2200+ , Geforce MX 440 64 Mb en 512 Mb Pc2700 Ram ik terwijl ik op 800 x 600 speelde en ALLE details had uitgezet evengoed nog dikke FPS problemen kreeg in DM-FLUX wanneer ik er met zo'n 15 spelers inzat... [/edit]
Hmm, nope. Bij UT2004 heb ik redelijk wat toeters en bellen aan gehad. Ik heb Teh Demo maar 1 keer gedaan. Gamen boeit me helaas de laatste tijd steeds minder . Ik heb toen die missie gedaan met die rijdende karren waarbij je 1 grote met raketten moet enteren.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 28-04-2004 @ 22:13 :
minimum specs hiervoor?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 23:29
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
de voorlopige system reqs:

Windows 98/ME/2000/XP,
733 MHz Prozessor,
128 MB RAM,
800 MB Hd ruimte,
16 MB PCI/AGP Grafische kaart


Mwoah valt opzich best mee.

alhoewel de graphic engine gewoon een opgepoetste variant is van B&W 1 ( en daar is helemaal nix mis mee, want die graphics zijn vandaag de dag vergeleken bij andere games nog zeer puik )
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 23:47
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 30-04-2004 @ 00:29 :
de voorlopige system reqs:

Windows 98/ME/2000/XP,
733 MHz Prozessor,
128 MB RAM,
800 MB Hd ruimte,
16 MB PCI/AGP Grafische kaart


Mwoah valt opzich best mee.

alhoewel de graphic engine gewoon een opgepoetste variant is van B&W 1 ( en daar is helemaal nix mis mee, want die graphics zijn vandaag de dag vergeleken bij andere games nog zeer puik )
dan zou dat nog verdubbeld kunnen worden...

Staat gewoon op site?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 00:03
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 30-04-2004 @ 00:29 :
de voorlopige system reqs:

Windows 98/ME/2000/XP,
733 MHz Prozessor,
128 MB RAM,
800 MB Hd ruimte,
16 MB PCI/AGP Grafische kaart
Whaha en daarmee moet dat gaan draaien? Dat geloof je toch zelf niet. Vooral die screenies van die grote beesten (check de vacht) zijn gewoon geen echte voorbeelden van de engine, óf er is erg slim gebruikt gemaakt van deels transparante texturen (waarbij ik me op dit moment nog weinig kan voorstellen), óf het is all-out DX9 en het draait voor geen flikker op alles onder een R350.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 13:15
Verwijderd
Bedenk je je wel ff dat screens altijd op de hoogste resolutie met alle shit enzo aan gemaakt zijn?

Zoiets als vacht kun je vast wel aan of uitschakelen. Het heeft geen functie, tis gewoon eyecandy.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 15:19
bezorghoer
Avatar van bezorghoer
bezorghoer is offline
Ziet er mooi uit, maar nou maar hopen dat de gameplay niet zo erg lijkt als die van deel 1... dat vond ik echt saaaaaai!
__________________
Another message succesfully deliverd by bezorghoer!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 15:24
DG
Avatar van DG
DG is offline
zeker wel mooie screens

maar nu ff serieus wat zijn d eechte systeemeisen want wat hierboven is genoemd daar ken je netaan tetris mee draaiende houden

en weten jullie de releasedatum?
en wat is de site(officiele)?


ik moet de oude maar weer gaan instaleren k was nog niet verder gekomen dan dat land met die Guru ken iemand me helpen?????
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 30-04-2004 @ 14:15 :
Bedenk je je wel ff dat screens altijd op de hoogste resolutie met alle shit enzo aan gemaakt zijn?

Zoiets als vacht kun je vast wel aan of uitschakelen. Het heeft geen functie, tis gewoon eyecandy.
Duh, natuurlijk bedenk ik me dat. Als je een techdemo of presentatie wilt houden van je nieuwe engine, dan ga je natuurlijk niet het detail verlagen omdat het niet vloeiend loopt.

Het kan best zijn dat het heel handig gedaan is met deels transparante texturen, maar dan loop je weer tegen andere problemen aan, bijvoorbeeld dat die vacht er van alle kanten hetzelfde uit ziet. Wat ik bedoel te zeggen is dat je zoiets in polygonen niet kunt doen.

In een gemiddeld zwaar spel à la Far Cry hebben de modellen maximaal ongeveer 6000 à 6500 poly's, als je zo'n bos haar/vacht met polygonen zou doen zou het in de ettelijke tienduizenden lopen, en dat kun je dus écht niet draaien op een '16 MB PCI/AGP grafische kaart'.

Het kan best hoor, begrijp me niet verkeerd, dan zou het er dus echt ongelooflijk vet uitzien. Maar dan draait het dus voor geen tiet op alles onder een Radeon 9700/9800/GeforceFX 5800, zoals ik al zei.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 20:22
Titus
Avatar van Titus
Titus is offline
Citaat:
DG schreef op 30-04-2004 @ 16:24 :
zeker wel mooie screens

maar nu ff serieus wat zijn d eechte systeemeisen want wat hierboven is genoemd daar ken je netaan tetris mee draaiende houden

en weten jullie de releasedatum?
en wat is de site(officiele)?


ik moet de oude maar weer gaan instaleren k was nog niet verder gekomen dan dat land met die Guru ken iemand me helpen?????

releasedatum is echt zwaar onbekend, waarschijnlijk begin volgend jaar of heel misschien eind dit jaar al. de officiële site van Black and White is www.bwgame.com daar kun je ook de officiele systeemeisen vinden.

Als je wat wilt weten over deel 1 moet je bij mij wezen, ik kan dat spel nu wel dromen dus kom maar op!
__________________
hmmm... vreemd...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2004, 09:36
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-04-2004 @ 01:03 :
Whaha en daarmee moet dat gaan draaien? Dat geloof je toch zelf niet. Vooral die screenies van die grote beesten (check de vacht) zijn gewoon geen echte voorbeelden van de engine, óf er is erg slim gebruikt gemaakt van deels transparante texturen (waarbij ik me op dit moment nog weinig kan voorstellen), óf het is all-out DX9 en het draait voor geen flikker op alles onder een R350.
http://lionsource.ngz-network.de/bla...l/technik.html

dude check zelf dan....

[edit] die screens zijn natuurlijk wel met alle details tot de limit gepushed en met natuurlijk wel een "ietwat" zwaardere videokaart dan een 16/32 mb kaartje....
en BTW word er gesproken over een vernieuwde versie van de B&W engine.. en aangezien die B&W 1 specs niet erg hoog liggen zou het best kunnen toch? [/edit]
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 01-05-2004 om 09:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.