Oud 21-05-2004, 16:55
Verwijderd
Duits 1,2 op dinsdag 1 juni.

- Kijken jullie ernaar uit?
- Gaan jullie er hard voor oefenen en is dat ook echt nodig?
- Wat wil je voor cijfer halen en wat sta je nu?

Ik sta nu een 7.2 ofzo, en ik wil graag een zes op mijn tekst halen, dan ben ik tevreden. Hard oefenen doe ik denk ik niet, maar ik ga nog wel wat teksten maken vantevoren.
Advertentie
Oud 21-05-2004, 20:16
El_Nour
El_Nour is offline
Mijn docente Duits en ik liggen elkaar al 6 jaar niet. En daar heeft ze me met me mondeling en brief behoorlijk op afgerekend.

Ik sta een 6.0 en moet dus een 5.0 halen, wat ik echt hoop te halen!

Ik heb een paar teksten gemaakt uit de examenbundel (al weer n hele tijd terug) en die gingen opzich wel redelijk. Sommigen ook weer niet.

Echt zwaar klote dat we wis en du op 1 dag hebben trouwens..!
Oud 21-05-2004, 20:25
indigo
indigo is offline
Ik heb wiskunde (b1) aanstaande dinsdag al ! Duits is echt een vak waar ik me hélemaal geen zorgen over maak, met de oefenexamens die ik tot nu toe maakte heb ik altijd tussen de 8 en 9 gehaald... en bovendien had ik voor m'n mondeling een 9! (dat had ik écht he-le-maal niet verwacht, maar ik ben er wel heel blij mee...). Dus, als ik een 7 haal ofzo sta ik een 8 gemiddeld . (Één van de weinige vakken waarvoor ik zo hoog sta, op literatuur na.)
Oud 21-05-2004, 20:26
schietgeweer
schietgeweer is offline
Ik sta met Duits een 7.5, de luistertoets had ik heel goed gemaakt maar mondeling en vooral de brief waren minder. In teksten ben ik doorgaans wel goed, gem. 7.5-8.5 of zo, dus ik heb er alle vertrouwen in, ik denk ook niet dat ik me nog echt ga voorbereiden of zo.

Een negen als eindcijfer halen is nog mogelijk, maar dan zou ik een 9.5 op het CE moeten krijgen en dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. Ik ga dus gewoon voor een 8.
Oud 21-05-2004, 20:26
wissie
wissie is offline
Ik sta een 5,6 door een 1 op mn mondeling die ik nooit heb gedaan
Ik wil een 6 halen, dan ben ik tevreden. Ik ga misschien één oefenexamen maken, maar ik denk dat ik er niets aan doe. Ik ga er van uit dat ik rond de 7-8 ga halen, omdat ik over het algemeen goed ben in teksten. Oh en ik kijk er niet naar uit, maar ik zie er ook niet tegenop. Het moet makkelijk voor me zijn, daar ga ik van uit.
Oud 21-05-2004, 20:57
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
Citaat:
El_Nour schreef op 21-05-2004 @ 21:16 :

Dat is echt zwaar verfuckt ja... Zit ook nog eens 2 uur tussen...
Duits sta ik een 7.1 voor, heb het afgelopen jaar amper duits gehad door ziekte van de lerares, maar ik haal denk ik wel een 7 voor de teksten.
Oud 21-05-2004, 21:06
M@rco
M@rco is offline
Ik sta een 7... heb eigenlijk nog niet geoefend, ben het ook niet echt van plan. 't Komt wel goed
Oud 21-05-2004, 21:08
El_Nour
El_Nour is offline
Citaat:
ScarletWithin schreef op 21-05-2004 @ 21:57 :
Dat is echt zwaar verfuckt ja... Zit ook nog eens 2 uur tussen...
Duits sta ik een 7.1 voor, heb het afgelopen jaar amper duits gehad door ziekte van de lerares, maar ik haal denk ik wel een 7 voor de teksten.
En de volgende dag heb ik aardrijkskunde. Kom je helemaal kapot thuis moet je dat ook nog is gaan doen..
Oud 21-05-2004, 22:11
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
Citaat:
El_Nour schreef op 21-05-2004 @ 22:08 :
En de volgende dag heb ik aardrijkskunde. Kom je helemaal kapot thuis moet je dat ook nog is gaan doen..
Ja, heb ik ook.. nou, ik ga gewoon volgende week zoveel mogelijk doen aan AK (want heb m'n tijd tot 16.30u voor wiskunde écht wel nodig), zodat ik alleen het nodige hoef na te kijken maandag.
Oud 22-05-2004, 08:39
Balance
Balance is offline
Ik heb 3 jaar lang weinig aan duits gedaan, omdat we een docent hadden die zelden naar de les kwam. Dat zie ik nou wel in m'n woordenschat...
Met het oefenen van examens heb ik een 5,6 en een 5.8 gehaald. Niet geweldig dus. Maar omdat ik slechts een 3,1 hoef te halen is het ruim voldoende en ga ik er dus niet teveel aan doen.
Oud 22-05-2004, 09:35
indigo
indigo is offline
Citaat:
Ga je de dag van tevoren nog leren dan? Wow... ik zorg gewoon dat ik alles (of tenminste, zoveel mogelijk) al in het weekend van tevoren (dit weekend en volgend weekend dus) heb geleerd, anders ben je inderdaad helemaal kapot en dan moet je ook nog 's gaan leren...
Oud 26-05-2004, 11:14
Konstantine
Konstantine is offline
Ik wil een 5,9 halen, want dan sluit ik het met een 7 af. Ik heb laatst een heel oefenexamen gemaakt en ik vond het zo vreselijk saai dat ik een hoop heb gegokt om er af te zijn. Ik had dan ook maar een 5,4. Ik maak morgen denk ik nog een oefenexamen en dat is wel genoeg denk ik. Wiskunde vind ik veel belangrijker.
Oud 26-05-2004, 19:22
Fles
Fles is offline
Citaat:
El_Nour schreef op 21-05-2004 @ 21:16 :
Mijn docente Duits en ik liggen elkaar al 6 jaar niet. En daar heeft ze me met me mondeling en brief behoorlijk op afgerekend.

Ik sta een 6.0 en moet dus een 5.0 halen, wat ik echt hoop te halen!

Ik heb een paar teksten gemaakt uit de examenbundel (al weer n hele tijd terug) en die gingen opzich wel redelijk. Sommigen ook weer niet.

WI A1,2 en Duits 2 op 1 dag is idd zwaar klote maja kan er toch niks aan veranderen, bij ons hebben we wel een chille leraar alleen bij hem maakt het niet zo veel uit of je de opdrachten wel of niet maakt dus echt goed ben ik dus niet geworden in Duits de afgelopen jaren.... sta wel een 6,5 ervoor dus moet het toch kunnen halen, we zullen zien
Oud 26-05-2004, 19:24
Fles
Fles is offline
Citaat:
Das idd ook klote dat AK meteen om 9 uur de dag erna is, ik moet om 6 uur werken tot 9 uur dus ja leren zal moeilijk gaan..... en dagen vantevoren leren heeft niet zoveel nut bij mij, da vergeet ik dan toch allemaal.....dat wordt n8werk......
Oud 26-05-2004, 20:06
Tuuurlijk
Tuuurlijk is offline
Ik ga voor de 9,7.
Oud 26-05-2004, 21:31
Ajax champions
Ajax champions is offline
om duits kan ik met echt niet druk maken (sta een 7,6)
heb die dag ook wiskunde, maar daar ga ik me ook niet druk om maken (sta een 6,8)
maar ga nog wel oefenen voor allebei
Oud 29-05-2004, 15:33
Cruz
Cruz is offline
Ik ga niet oefenen. Hebben we al maanden op school gedaan en veel beter word ik er niet door.

Ik sta een 6.6 dus ik hoop op een 6.4 zodat ik het afsluit met een 7
Oud 29-05-2004, 15:54
Verwijderd
Ik begin me, na Engels, nu ernstig zorgen te maken over Duits (en ook, maar ietsje minder, over Frans...), teksten liggen me gewoon echt niet en dat is deze keer wel weer een keertje bewezen

Ik wil echt slagen!!!
(anders kan ik volgens jaar weer opnieuw audities gaan doen.. )
Oud 29-05-2004, 16:00
HowLovely
HowLovely is offline
ik heb dat ook wel n beetje... engels viel me zo tegen dat ik nu ook vrees voor duits en frans... ookal mag ik op beide een 4 halen...
Oud 29-05-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
HowLovely schreef op 29-05-2004 @ 17:00 :
ik heb dat ook wel n beetje... engels viel me zo tegen dat ik nu ook vrees voor duits en frans... ookal mag ik op beide een 4 halen...
ik een 4,6 voor Frans en een 4,7 voor Duits.

ooit had ik nog een talenknobbel
Oud 29-05-2004, 16:17
HowLovely
HowLovely is offline
k vind talen superleuk en ga er ook mee verder.... volgend jaar vertaalacademie maar ik vond engels gewoon te lang en daardoor lukte t niet... en als dta ok bij frans en duits gebeurt wordt t nog wat
Oud 29-05-2004, 16:23
Margriet!
Margriet! is offline
Ik sta een 6.7 en ga dus voor de 6.3, want wil wel graag een 7 staan op Duits.
Omdat ik 6vwo voor de tweede keer doe, hoefde ik dit jaar bijna geen opdrachten te maken, heb dus heel veel teksten geoefend.. Niet dat ik er nu echt beter in ben geworden.. Maar ik ga gewoon proberen om maandag nog twee oefenexamens te maken en dan moet het wel lukken. Wiskunde is belangrijker, dus daar ga ik meer voor oefenen!
Oud 29-05-2004, 16:54
El_Nour
El_Nour is offline
Citaat:
HowLovely schreef op 29-05-2004 @ 17:00 :
Hetzelfde hier. Ik vrees nu echt voor Duits. In principe ben ik al geslaagd als ik n 5.0 haal voor Duits, maar ben toch ernstig aan mezelf gaan twijfelen na het examen Engels..

Laten we t beste maar hopen, en hopen dat het in iedergeval BEGRIJPBARE teksten zijn.
Oud 29-05-2004, 17:36
Metallinos
Metallinos is offline
Ik sta een 5.4 dus ik moet sowieso een 5.6 halen. Vandaag heb ik de herexamen van vorig jaar gemaakt en daar kwam ik uit op een 7.3 ofzo, dus dat is opzich wel goed voor mijn zelfvertrouwen.
Oud 30-05-2004, 01:44
Briseïs
Briseïs is offline
Het wordt echt te saai. En nee ik ga niet meer oefenen, stond voor Duits 1 een 8,7 ofzo dus dat gaat wel lukken. Sta nu een 6,7 voor Duits (5,8 voor mondeling en opstel, 8,5 voor luistertoets, dus Duits-Nederlands is geen probleem, maar andersom...). Wil graag een 6,3 halen voor een 7, moet wel lukken, heel misschien zit er zelfs wel een 8,3 in, maar daar geloof ik toch niet echt in
Oud 30-05-2004, 19:25
Verwijderd
ik denk dat het wel gaat lukken, hoewel het na een week wiskunde wel een beetje als chinees eruit ziet

maar nog even een oefenexamen maken morgen en dan moet het lukken
Oud 30-05-2004, 19:25
Verwijderd
Zo, ik had een 7.1 op proefexamen
Oud 31-05-2004, 09:50
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
HowLovely schreef op 29-05-2004 @ 17:17 :
k vind talen superleuk en ga er ook mee verder.... volgend jaar vertaalacademie maar ik vond engels gewoon te lang en daardoor lukte t niet... en als dta ok bij frans en duits gebeurt wordt t nog wat
Als je met dat examen Engels al problemen had dan zou ik toch maar eens nadenken of je wel naar een vertaalacademie wil...
Oud 31-05-2004, 10:09
HowLovely
HowLovely is offline
engels was te lang en er waren mensen aan het heien.
zelfs ik kan me niet concentreren met die herrie.... raar he ?
Oud 31-05-2004, 14:58
Shadina
Shadina is offline
Dit gaat net als engels ook een 5 worden.
Moet een 4,5 halen om een 6 te staan.. maar ik heb wat teksten geoefend en die gingen niet bepaald goed. Ik weet nu al dat ik weer in tijdsnood ga komen. En daar achteraan ook nog is wiskunde. Echt slim om 2 profielvakken op 1 dag te doen.
Snap niet waarom ik C&M heb gekozen..

Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 15:02.
Oud 31-05-2004, 14:59
HowLovely
HowLovely is offline
Talen

alleen je kunt niet rustig die examens maken
t moet allemaal snel snel snel waardoor t ook bij mij vaak niet super gaat... jammerlijk
Oud 31-05-2004, 15:52
Hyphen
Hyphen is offline
hm, ik ga zo nog maar es een examen maken..
tot nu toe had ik een 5,2 en een 5,5 op de examens die ik geoefend heb..
natuurlijk waren er verzachtende omstandigheden en moet ik ook een 5 halen maar toch.. op oefenexamens moet je tog een 6 kunnen halen omdat je het thuis zonder druk doet!!
Oud 31-05-2004, 16:02
HowLovely
HowLovely is offline
k had gister thuis een 6.5 en k moet een 4 halen.
maar op engels had k thuis een 7.2 en dat examen ging omdat ie zolang was en we herrie rondom school hadden... dus t kan nog wel misgaan
Oud 31-05-2004, 16:33
Konstantine
Konstantine is offline
Ik vind dat Duits vaak ellenlange saaie teksten heeft. Bij Engels en Frans komen vaak korte teksten voor, dat vind ik veel fijner en dat wordt ook lang niet zo snel saai. Ik kan me sowieso al niet 2,5 uur op Duits concentreren, maar hm, ik ga dadelijk beginnen met een oefenexamen, geen idee of ik hem helemaal af ga maken, maar we zien wel.

Wiskunde is belangrijker.
Oud 31-05-2004, 18:54
Chérie
Chérie is offline
Citaat:
HowLovely schreef op 31-05-2004 @ 15:59 :
Talen

alleen je kunt niet rustig die examens maken
t moet allemaal snel snel snel waardoor t ook bij mij vaak niet super gaat... jammerlijk
Ja, daar heb ik ook last van...
Talen zijn geen probleem bij mij, maar het laatste kwartier/halfuur ga ik stressen, en verpest alles..
Oud 31-05-2004, 20:53
Hyphen
Hyphen is offline
hm, nu had ik een 5,6.. blah.. Duits zuigt.. misschien komt het omdat ik er nooit wat aan gedaan heb dit jaar.. maar het is ook zo saai.. had ik dan het hele jaar teksten moeten oefenen?? nee.
Oud 31-05-2004, 21:14
Fles
Fles is offline
Hopen da ik een 4,5 mag halen........!!!! liefst wat hoger maja ik ben geen held in Duits

IEDEREEN VEEL SUC6 MORGEN!!!
Oud 31-05-2004, 21:29
Verwijderd
succes allemaal morgen

we kunnen het!
Oud 31-05-2004, 21:48
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Morgen de lastigste vakken de vakken waar ik het laagst voor sta, Duits en Wiskunde. Maar een 5 voor beide vakken moet lukken.

Vergeet trouwens niet je woordenboek, anders ben je bij voorbaat al (bijna) verloren.
Oud 31-05-2004, 21:50
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Isobuster schreef op 31-05-2004 @ 22:48 :
Morgen de lastigste vakken de vakken waar ik het laagst voor sta, Duits en Wiskunde. Maar een 5 voor beide vakken moet lukken.

Vergeet trouwens niet je woordenboek, anders ben je bij voorbaat al (bijna) verloren.
Haha, ja bij latijn was ik al ongeveer de straat uit voor ik er achter kwam
Gelukkig was ik ruim op tijd.
Oud 31-05-2004, 22:20
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Moet een 5.4 ofzo halen...puur omdat ik een vertalingsopdracht verprutst heb.

Maar had ff een examen van vorig jaar gemaakt...dikke 7 dus moet lukken
Oud 31-05-2004, 22:21
Briseïs
Briseïs is offline
Ik ga naar bed. Veel pelzier allemaal morgen! En succes natuurlijk ook
Oud 01-06-2004, 10:19
Deej
Deej is offline
Binnen! die was chill zeg! alleen paar vraagjes.. van gourmets gourmands en van de fuBball dinges waren stom.. maar jeej! nu nog wiskunde
Oud 01-06-2004, 10:34
Verwijderd
ik was om 11 uur klaar ik heb het nog grondig kunnen nakijken en wacht op antwoorden

Die gourmands tekst was idd moeilijk, maar het ging voor mijn gevoel wel goed
Oud 01-06-2004, 10:45
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
Ow, whaaa, jeej
Ik heb het net nagekeken, heb 38 punten en dus tussen de 7.3 en 9.1
Oud 01-06-2004, 10:48
HowLovely
HowLovely is offline
gehaald
Oud 01-06-2004, 10:49
Verwijderd
ik heb er maar 26 ik dacht dat ik het beter gemaakt zou hebben, maar ik heb die Gourmant tekst slecht gemaakt en de tweede tekst verkeerd begrepen.

maar ik zal er niet op zakken ik zou graag willen dat de normering 1,3 wordt dan sta ik een 7. maar dat zal wel niet
Oud 01-06-2004, 10:52
HowLovely
HowLovely is offline
tussen 5.9 en 7.9 (streng gerekend)

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 10:56.
Oud 01-06-2004, 10:52
Tuuurlijk
Tuuurlijk is offline
44 van de 47 dus geen 10, en dat vind ik jammer.
Oud 01-06-2004, 10:54
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
34 punten goed!
Heerlijk, ik heb tussen de 6,5 en 8,5. Ik hoefde een 4,7 te halen. Ik ben nu echt happy.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten