hallo allemaal
Ik heb een vraagje..
Ik zit in 4vwo en ik moet samen met 3 andere mensen een presentatie houden en die moet gaan over: het boek van maatschappijleer met het thema: mens &werk en dan over hoofdstuk 2 'arbeidsverhouding' (tekst 22t/m32).
wij moeten bij die presentatie ook een opdracht voor de klas hebben, zodat de klas tijdens de presentatie ook nog een beetje actief bezig is en niet alleen hoeft te luister. heeft iemand misschien nog een goed idee hiervoor?
Het vorige groepje had in hun presentatie het spelletje Bingo als klassen opdracht, daarbij hadden ze voor iedereen zo'n kaartje gemaakt met daarop i.p.v cijfers begrippen die in t hoofdstuk voorkomen, daarbij lazen ze telkens omschrijvingen voor en dan konden wij als klas een begrip doorstrepen als we dachten dat het groepje dat voor de klas stond dat begrip aan het omschrijven was..
Nou ik vond dat wel een goede opdracht, maar wij kunnen natuurlijk niet hetzelfde doen..
Dus: iemand suggesties hiervoor, zodat wij het hierbovenstaande idee kunnen overtreffen?
Groetjes,
Kim