| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
sommige mensen raak je net niet kwijt omdat die t wel s begrijpen en je ook zo graag hebben. Andere mensen kun je hier net door kwijt geraken.. x |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
kom op zegONtopic: Ik denk dat iedereen soms wel eens zoiets heeft, dat je niet terug hoort en dat het je dwars zit maar als het echt zo is dat het mensen begint te irriteren en dat je zelf realiseerd dat het noggal dwangmatig is kun je mischien overwegen dr iets aan te gaan doen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
ik ga dan ook altijd van t ergste uit, en maak hele verhalen in me hoofd van wat er gebeurd kan zijn. maar ik dnek ook dat dat aan jezelf ligt, dat je niet veel vertrouwen in jezelf hebt en denkt dat je hem niet waard bent. dat heb ik ook, en ik weet het. ik kan hier wel uren over praten, als je me wil PM-en mag dat hoor, ik herken je 100%!! succes!
|
|
||
|
Citaat:
Het is ook heel vermoeiend voor jezelf.Heb het zelf ook wel soms, maar niet zo heftig. Soms dan wil ik opeens weten of mn vriend me nog lief vind, stuur ik n berichtje. Als ik dan niks terug krijg zit ik er verder niet meer mee ofzo, t leven gaat door.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
:facepalm: numbero 1 Verwijderd | 421 | 12-02-2014 16:33 | |
| Psychologie |
Gespreksvoering Verwijderd | 18 | 30-12-2004 14:37 | |
| Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 20:09 | |
| Werk, Geld & Recht |
Problemen met ADSL van Zonnet. Verwijderd | 12 | 25-12-2004 12:02 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 22:36 | |
| Software & Hardware |
BATCH: formateren zonder bevestiging F10®!@n | 6 | 07-03-2002 20:42 | |