Oud 22-04-2004, 13:57
groezel538
groezel538 is offline
Hallo
Ik heb nogal last van cellulitis en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een van de vele cremetjes die er tegen zouden moeten werken?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 15:46
Fleurop
Fleurop is offline
Ik heb wel van dat spul, Spa van Yves Roucher.
Ik merk wel, al als je het erop spuit, dat je huid strak aanvoelt. Maar de kunst van dat soort sprays of cremes is dat je het elke dag moet bijhouden en er echt in moet masseren.
En aangezien ik me daar niet echt aan hou, kan ik je helaas niet zeggen of het werkt.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 16:47
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 22-04-2004 @ 16:46 :
Ik heb wel van dat spul, Spa van Yves Roucher.
Ik merk wel, al als je het erop spuit, dat je huid strak aanvoelt. Maar de kunst van dat soort sprays of cremes is dat je het elke dag moet bijhouden en er echt in moet masseren.
En aangezien ik me daar niet echt aan hou, kan ik je helaas niet zeggen of het werkt.
Dat heeft dan verder niks te maken met die sprays/cremes maar het feit dat je het elke dag masseert. Volgens mij werkt babylotion dan net zo goed.
Oud 22-04-2004, 17:29
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 22-04-2004 @ 17:47 :
Dat heeft dan verder niks te maken met die sprays/cremes maar het feit dat je het elke dag masseert. Volgens mij werkt babylotion dan net zo goed.
die spray of créme zal dan waarschijnlijk wel meer functie hebben dan babylotion omdat daar andere bestandelen in zitten.. maargoed, ik weet het verder ook niet
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 18:28
ratonita7
ratonita7 is offline
Ik heb eerst iets van Vichy gehad maar dat was zo groenig spul dat overal aan de handdoeken blef hangen waardoor ze geel werden.

Nu heb ik Dove, verstevigende lotion maar echt helpen doet het niet. Ik vergeet het er wel eens op te smeren, misschien dat het daaraan ligt want je moet het een maand doen vooraleer je enig resultaat ziet...
Oud 23-04-2004, 11:40
bayirgul
bayirgul is offline
De verstevigende lotion van Dove kan wel helpen maar je moet het 2 keer per dag insmeren + beweging en veel water drinken.

Ik denk dan dat het moet gaan verminderen
Oud 23-04-2004, 13:25
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Werkt nauwelijks, is mijn ervaring. Ik had ehh creme van Garnier.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 13:27
kleinedraak
Mijn zus had hele dure en die werkte goed, je moest hem wel heel vaak gebruiken enzo. Ik weet niet hoe ie heette, zal eens navragen!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 13:30
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 23-04-2004 @ 14:25 :
Werkt nauwelijks, is mijn ervaring. Ik had ehh creme van Vichy.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 15:28
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Biodermal schijnt (zelf geen ervaring mee, maar van horen zeggen) een goede te hebben (wel prijzig). Maar belangrijk bij al die cremes is dat je consequent moet smeren.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 15:29
Verwijderd
Ik zou dolgraag al die dure cremes uit willen proberen, maar ik heb er nu geen geld voor..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 16:37
Verwijderd
ik gebruik nu al een week of 3 die firming lotion van dove en ik ben er erg tevreden over. Mn huid voelt veel zachter en gladder aan en de celulite verdwijnt langzaam aan. Wel moet ik erbij zeggen dat ik ook aan het lijnen ben, regelmatig wat aan beweging doe en per dan ongeveer 3,5 liter vocht binnen krijg (vooral water)

wat ik trouwens ook nog gebruik is die massage dinges van nivea voor onder de douche, ik weet echter niet of die helpt... maar goed hij ruikt lekker
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten