Oud 26-04-2002, 15:23
Lightlady
Lightlady is offline
Lisa'Left Eye' Lopez is vandaag overleden ze is 3o geworden?
Gaat iedere leuke rapster dood?
Oud 26-04-2002, 15:27
Verwijderd
31 toch, maar ja dat is niet belangrijk.
het is jammer.

Vriendelijke groet,
the marshall
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:28
autodropje
autodropje is offline
mja tis altijd zonde als er iemand dood gaat
Oud 26-04-2002, 16:42
wicce
wicce is offline
hoe ist gekomen dan?
Oud 26-04-2002, 16:53
Severus
Severus is offline
Citaat:
wicce schreef:
hoe ist gekomen dan?
Een auto-ongeluk toen ze terugkwam van vakantie ofzo.....

Ripper
Oud 26-04-2002, 17:24
^AmArU^
^AmArU^ is offline
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=18030

Ja verschrikkelijk nieuws
ik ben best geschokt
mijn deelneming
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 18:47
Verwijderd
Echt klote

Ik heb de muziek van TLC altijd al leuk gevonden. Fanmail is een van de beste cd's. Een grote fan noem ik mezelf niet. Hun muziek was echt gaaf met name de rap van Lisa *Left Eye* Lopes. Erg jammer dat ze zo vroeg moest gaan. Ik was zeer benieuwd naar de tweede solo single. De eerste vond ik wel heel leuk. Ik hoorde ook nog dat TLC in de zomer een album ging uitbrengen. Hopelijk gaat dit nog door, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd

RIP Lisa Lopez

Laatst gewijzigd op 26-04-2002 om 20:43.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 20:01
Chimera
Chimera is offline
Damn. Een van de weinige R&B bands die leuke muziek maakt IMHO. WAterfalls is het eerste R&B nummer dat ik mooi vond.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 20:26
Anne
Anne is offline
Het was een auto-ongeluk. Er zaten 7 mensen in de auto en alleen zij was op slag dood. De rest heeft niets.
Oud 26-04-2002, 20:55
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Het was een auto-ongeluk. Er zaten 7 mensen in de auto en alleen zij was op slag dood. De rest heeft niets.
Zie jij ergens staan dat ze allemaal in één auto zaten...
Oud 26-04-2002, 22:06
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Het is dat ik nu op het forum ben, maar anders had ik dit niet geweten. Ik schrok al van die schietpartij in Duitsland en hier schrik ook wel een beetje van..
Oud 26-04-2002, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Ik heb gelezen dat zij de auto bestuurde en geen gordel om had.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 23:03
Verwijderd
LISA 'LEFT EYE' LOPES OVERLEDEN

26 april 2002 - Afgelopen nacht is Lisa 'Left Eye' Lopes op 30-jarige leeftijd om het leven gekomen bij een auto-ongeluk. Het TLC-lid was op vakantie in Honduras alwaar het ongeluk gebeurde. In de auto zaten zeven andere personen. Geen van hen raakte gewond. Lopes had net een soloalbum uitgebracht. Met TLC had ze hits met o.a. 'Waterfalls', 'Creep' en 'No Scrubs'.

www.tmf.com

echt kut

daag
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 00:07
Scorpio
Scorpio is offline
Aan alles komt een eind... Alleen jamer dat het in sommige gevallen te snel komt.
Oud 27-04-2002, 13:38
Verwijderd
echt zonde...
ik vond tlc erg leuk. En ze waren best wel belangrijk voor de ontwikkeling van de r&b zoals die nu is...
Daarnaast was haar solo project ook erg goed.
Maar boven alles ze was echt een tof mens. Jammer dat ze er niet meer is...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 15:56
Unexplained
Unexplained is offline
Ach, er gaan dagelijks zo'n 250.000 mensen dood. Waaronder meer dan 50.000 aan hongersnood.

Ik vind haar niet specialer dan één van die andere 250.000.
Oud 27-04-2002, 17:07
scala
scala is offline
Citaat:
bertbart schreef:
echt zonde...
ik vond tlc erg leuk. En ze waren best wel belangrijk voor de ontwikkeling van de r&b zoals die nu is...
yup

Offtopic: en ja er gaan meer mensen dood, maar voor de fans is dit natuurlijk wel erg. Ik irriteer me altijd mateloos aan argumenten zoals er 'sterven wel meer mensen op de wereld' Jah doh. Maar betekent dat dat je helemaal niks meer mag zeggen erover? Bovendien, zie jij hier iemand ineen storten of iets dergelijks? neen, men vindt het alleen jammer. Punt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 19:48
Verwijderd
Ja, kzag ut gister ook op ut nieuws tegelijk met dat van die duitse school.. Vinnut echt zo vaag hoe dit me dan ook weer xtra aan kan grijpen net als dood van Aaliyah, komt denk ik omdat die persoon dan zo overduidelijk een naam en gezicht heeft enzow.. En ook als je bedenkt dat ze jarenlang depressief was geweest en dood wou, en nu had ze eindelijk alles weer op een rijtje en wou weer, gaat ze alsnog dood

Citaat:
Unexplained schreef:
Ach, er gaan dagelijks zo'n 250.000 mensen dood. Waaronder meer dan 50.000 aan hongersnood.

Jah, dat zeg je toch ook niet als je moeder dood gaat? neej, maar dat is je moeder, die is speciaal.. voor mensen die fan zijn van TLC heeft Lisa ook een speciale waarde.. En wak al eerder in ut stukje zei, als iemand een naam en gezicht heeft is het altijd iets aangrijpender (voor mij iig), of het nu een ster is of niet..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:45
Verwijderd
it's just a beginning it's not the end, things will never be the same again....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:15
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Jah, dat zeg je toch ook niet als je moeder dood gaat? neej, maar dat is je moeder, die is speciaal.. voor mensen die fan zijn van TLC heeft Lisa ook een speciale waarde.. En wak al eerder in ut stukje zei, als iemand een naam en gezicht heeft is het altijd iets aangrijpender (voor mij iig), of het nu een ster is of niet..
Mijn moeder is niet specialer dan iemand anders.
Oud 02-05-2002, 18:19
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik sluit me geheel aan bij Pim (Unexplained).
Oud 02-05-2002, 18:22
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Wtf ben jij veranderd man. Maar goed, ik ben het helemaal met je eens. Ze was 31. Nou dan heeft ze iig nog 31 jaar kunnen leven. Er zijn kinderen die hebben maar heel weinig jaar te leven gehad en sterven bij gebrek aan voedsel. En daar staan mensen dan helemaal niet bij stil? Hoe zou jij het vinden als je maar 2 jaar te leven had en total en dan zou sterven van de honger?
Oud 04-05-2002, 17:09
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
bertbart schreef:
echt zonde...
Daarnaast was haar solo project ook erg goed.
Maar boven alles ze was echt een tof mens. Jammer dat ze er niet meer is...
helemaal mee eens
Oud 04-05-2002, 17:56
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

My words.. Ik snap echt niet dat aan zoiets zoveel aandacht word besteed.. sja natuurlijk is het erg dat iemand overlijd.. dat wens je (bijna) niemand toe.. Maar idd d'r gaan zo veel mensen dood... wat heeft zo iemand nou meer betekend dan een gemiddelde afrikaan?
Oud 07-05-2002, 05:24
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Ik sluit me geheel aan bij Pim (Unexplained).

waarom ik ook...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten