![]() |
|
![]() |
Hey ik zat gisteren een proggama te kijken of tieners met kinderen wat vinden jullie hiervan? Ouderen vinden het namelijk belachelijk tieners met kinderen! heb namelijk zelf een zoontjeuh van bijna 4 maanden http://groups.msn.com/souvjen staan foto`s
Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 13:22. |
![]() |
||
Citaat:
*betaal je alles voor je zoontje zelf? heb je huisvesting (voor jezelf en hem)? enz enz? IK wil je niet veroordelen, ik ben gewoon erg benieuwd.
||
![]() |
Citaat:
toen ik het hoorde schrok ik echt onwijs was naar de doktor gegaan en toen hoorde ik ik had eerst zoiets van ik ben het toch niet. Maar ik ben naar buiten gerend en naar me vriend ze moeder gegaan die gelijk blij was en dat was toch wel fijn om te horen. Ze vroeg wel wat ik wou houden of niet maar ze zou het super vinden als ik het zou houden. Me vriend kwam even later thuis en die was super bang. Maar na lang praten stond het vast dat we het zuden houden. Me vriend werkt al vanaf ze 13 fulltime en we wonen bij ze moeder me vriend had ook wel wat gespaard dus we betalen alles netjes zelf en af en toe krijgen wel wat en me vriend werkt ook wel vaak over voor een extra centtjeuh |
![]() |
||
Citaat:
Merk je voor jezelf niet dat het zwaar voor je is? Ik bedoel ; je zoontje is nog zó klein, hij is compleet van je afhankelijk. Ik snap dat zo'n manneke ook heel lief is, maar het lijkt me ook ontzettend vermoeiend en een hele grote taak. Ga je nog naar school? of ben je van plan nog naar school te gaan als je zoontje groter is?
||
![]() |
Citaat:
Maar ik voel me er nu boven staan ik zit half op school doe bijn alles thuis en zit in me examen jaar ga alleen naar school voor toesten enzo en ik ga dit jaar een vervolgopleiding volgen en met hulp van me schoonmoeder en zijn zus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hoe zit dat met vrienden etc? |
![]() |
|
![]() |
zoals ik al zei die hebben ons keihard laten vallen maar we redden ons prima sommige komen we wel tegen en bieden dan hun excussen aan enzo en komen dan wel weer langs maar als het zo moet hoeft het eigenlijk voor mij niet meer
op http://groups.msn.com/souvjen staan foto`s Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 11:56. |
![]() |
|
![]() |
op die pagina staan ook rechten voor meiden die zwanger zijn en als je hulp wilt chanty_xlovex@hotmail.com
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
op http://groups.msn.com/souvjen staan foto`s vam mij en me zoontjeuhhh
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
18 neej neej chantal ja omdat ik zwanger was en ze waren heel streng en ik heb het contact ook verbroken geen spijt van! ja heel erg! euh ja op 2 leraren na die vonden het leuk en bewonderedeuh me jah super heb geen spijt van me keus! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]chantyyy schreef op 07-04-2004 @ 14:06 :
[B]nou het zit zo de vader van me vriend is ocverleden toen hij 13 was en hij heeft hem gevonden hij is toen van school afgegaan omdat hij het niet meer trok en hij had het niet naar ze zin hij heeft toen een bijbaantjeuh aangeboden gekregen en is toen fulltime gaan werrken en van school afgegaan hij is nu stukadoor en heeft een opleiding van ze werk gehad |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als het geheel je eigen keuze is kan ik natuurlijk niet tegenhouden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]chantyyy schreef op 07-04-2004 @ 14:07 :
[B] Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat lijkt me ook erg moeilijk bij jou, met de situatie waar jij in zit. Je kan wel zeggen: ik ben blij dat ik geen contact meer met ze heb, maar het moet toch wel pijn doen. Ik heb het contact met mijn vader ook verbroken op een gegeven moment, maar ik had het er nog regelmatig erg moeilijk mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ehm, ik vind het een beetje dom om gepland een kind te krijgen als je nog geen lbo/mbo/hbo/wo-diploma hebt, maar als je per ongeluk zwanger raakt en besluit om het kind te houden en op te voeden, zoald jij, dan vind ik dat wel knap ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
one tree hill řskar | 321 | 10-07-2005 18:17 | |
De Kantine |
tienermoeder chantyyy | 15 | 07-04-2004 11:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog Verwijderd | 52 | 19-11-2003 19:46 | |
Liefde & Relatie |
Tienermoeders? Kip-en-Eend | 98 | 10-07-2003 10:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger... nicole1987 | 250 | 25-05-2003 17:44 | |
De Kantine |
Wat vind je van zwangerschap onder jongeren ? Bikinie-meisje | 66 | 31-07-2002 13:26 |