Oud 12-05-2002, 22:12
Joepie
Joepie is offline
Regelmatig zien we een duurbetaald spotje op TV van de Stichting SIRE.
Waar ze de centen vandaan halen weet ik niet zo gauw (waarschijnlijk uit onze beurs).
De vraag is echter of deze kolder-spotjes wel enig effect hebben.
En met die kolder bedoel ik dan uiteraard niet het betreffende probleem maar de simplistische manier waarop men dit wil of denkt te bestrijden.

"Ik ben tégen zinloos geweld, giro 1107" is dan de kreet b.v.

Prachtig. Ik ook.
Maar zou er nu echt iemand bestaan die zich, door het zien van een dergelijk spotje, af laat houden van dit soort geweld als ie (met eventueel ettelijke biertjes op) iemand in mekaar meent te moeten rammen omdat zijn gezicht hem niet aan staat ?

Kom nou.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2002, 22:33
Joostje
Joostje is offline
worden die zinloos geweld spotjes niet gefinancieerd door de Stichting Zinloos Geweld?
Oud 13-05-2002, 00:21
Scorpio
Scorpio is offline
helemaal met joepie eens, ik denk dat niemand terugdeinst voor een paar reclames op tv... wat wel zal helpen zijn meer politieagenten op straat, al het geld dat in die reclames wordt gestoken kan gebruikt worden om meer agenten op straat te krijgen... zorgt voor een veiliger gevoel
Oud 13-05-2002, 01:06
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Scorpio schreef:
helemaal met joepie eens, ik denk dat niemand terugdeinst voor een paar reclames op tv... wat wel zal helpen zijn meer politieagenten op straat, al het geld dat in die reclames wordt gestoken kan gebruikt worden om meer agenten op straat te krijgen... zorgt voor een veiliger gevoel
Persoonlijk vind ik meer agenten op straat een onveiliger gevoel geven, want het geeft me het gevoel dat er iets ergs aan de hand is. Net zoals toen ik een keer op de dam stond tijdens dodenherdenking en er overal om me heen sluipschutters waren...
brrr....

Gatara
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten