Oud 27-04-2004, 16:46
Co
Co is offline
hoe kijk jij hier tegenaan?

ik moet er niks van hebben, vind het een beetje goedkoop allemaal.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 16:48
Verwijderd
Niets voor mij, ik zou me er alleen maar vreselijk bij voelen, maar ik vind niet dat het iets negatiefs over iemand zegt als diegene er wel aan doet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 16:52
sn0w
sn0w is offline
k heb er nog geen ervaring mee,
ik weet ook niet of ik het zou doen...
misschien wel, als je m daarna toch niet meer ziet?
Oud 27-04-2004, 16:54
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Co schreef op 27-04-2004 @ 17:46 :

Is het ook, maar het kan soms ook best leuk zijn hoor. Je moet er niet vanuit gaan dat je dé sex van je leven zal hebben, maar amusant is het zeker wel, juist omdat een O-N-S slaat op een willekeurige vreemdeling naar smaak.

Alhoewel. Soms heb je gewoon mazzel met je bedpartner. Eigenlijk ben ik dan best gemeen, geeft ze zich niet, dan krijgt ze mij ook niet. Maar als ze me vertrouwt en even actief is dan kan het best ver gaan met geven en nemen in bed.

Maar O-N-S jes staan vrij laag op mijn lijstje, niet echt een pré of een must. En zeker geen reden om voor vreemd te gaan. Sex is leuk, maar niet alles.
Oud 27-04-2004, 16:55
DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
sn0w schreef op 27-04-2004 @ 17:52 :
k heb er nog geen ervaring mee,
ik weet ook niet of ik het zou doen...
misschien wel, als je m daarna toch niet meer ziet?
Ja, maar ik vind het nogal sletterig staan...
(maar zo is het altijd, een dame die zoiets doet is een hoer, een kerel die dit soort streken uithaalt is 'stoer')

ik zou het zelf niet zo snel doen iig
Oud 27-04-2004, 17:04
juno
juno is offline
Been there, done that, bought the t-shirt.

Het was leuk, maar als je eenmaal met iemand hebt gevreeen aan wie je jezelf kon geven en die zichzelf ook helemaal aan jou gaf, dan is alles wat minder is dan dat gewoon niet goed genoeg meer.

Dan is masturbatie een stuk minder omslachtig.

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 18:17.
Met citaat reageren
Mark
Mark is offline
Kijk dan moet er gewoon geen liefde in het spel zijn, anders gaat het gewoon fout. Dan gaat het gemis echt wel komen na een week en is er een partij die dus niet gelukkig is met die ene avond.

Mark
Co
Co is offline
Citaat:
Soullar schreef op 27-04-2004 @ 17:54 :
Is het ook, maar het kan soms ook best leuk zijn hoor. Je moet er niet vanuit gaan dat je dé sex van je leven zal hebben, maar amusant is het zeker wel, juist omdat een O-N-S slaat op een willekeurige vreemdeling naar smaak.

Alhoewel. Soms heb je gewoon mazzel met je bedpartner. Eigenlijk ben ik dan best gemeen, geeft ze zich niet, dan krijgt ze mij ook niet. Maar als ze me vertrouwt en even actief is dan kan het best ver gaan met geven en nemen in bed.

Maar O-N-S jes staan vrij laag op mijn lijstje, niet echt een pré of een must. En zeker geen reden om voor vreemd te gaan. Sex is leuk, maar niet alles.
Maar als ik iemand echt leuk leuk vind, wil ik haar vaker dan 1 keer zien...

Als ik haar niet echt heel leuk vind, wil ik haar niet eens neuken

Maar ik kan me wel voorstellen als je goed aangeschoten bent en je bent bere-geil en je hebt een gezelllige avond met een geil persoon dat je het in overweging neemt
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 17:14
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Co schreef op 27-04-2004 @ 18:04 :
Maar als ik iemand echt leuk leuk vind, wil ik haar vaker dan 1 keer zien...

Als ik haar niet echt heel leuk vind, wil ik haar niet eens neuken

Maar ik kan me wel voorstellen als je goed aangeschoten bent en je bent bere-geil en je hebt een gezelllige avond met een geil persoon dat je het in overweging neemt
Als je iemand vaker dan 1 keer wil zien, dan raad ik je aan niet direct met haar het bed in te duiken met het idee van O-N-S, dan lijkt het mij handiger als je iets meer opbouwt dan alleen seksuele interesse.

En ook de leuke en mooie meiden kunnen een flinke 'turn off' zijn in bed. Ga jij maar eens lekker met haar aan de gang als er geen reactie uitkomt, of geen beweging, dan kan je je soms beter masturberen dan 'een romp met een gat neuken' om het maar even cru te zeggen.

En niet alleen uiterlijk schoon draagt bij aan of je een O-N-S gaat meemaken die avond/nacht. Brutalen hebben de halve wereld.
Oud 27-04-2004, 17:52
Verwijderd
ik heb er ook geen ervaring me emaar mss met iemand die je al langere tijd kent. Dan zou ik het mss nog doen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 18:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

1 keer gedaan. Niet echt met een onbekende maar met een.. vriend. 't Was leuk voor een keertje, maar het hoeft van mij niet zo.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 18:15
Gothic
Gothic is offline
nog nooit gedaan.. eerst eens uitproberen voordat ik er een duidelijke mening over kan hebben
Oud 27-04-2004, 18:30
Co
Co is offline
Citaat:
Soullar schreef op 27-04-2004 @ 18:14 :
En niet alleen uiterlijk schoon draagt bij aan of je een O-N-S gaat meemaken die avond/nacht. Brutalen hebben de halve wereld.
... tegen zich
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 18:45
Elmoo
Elmoo is offline
Ik vind een one-night-stand een beetje vaag... Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe je sex met iemand kunt hebben terwijl je diegene net een paar uurtjes kent. Het zal best spannend zijn enzo hoor, maar het lijkt mij echt helemaal niks!
Oud 27-04-2004, 18:49
Fortisi
Fortisi is offline
Nog nooit gedaan, maar ik heb er niks op tegen, ik zou het wel kunnen doen.
Aan de andere kant heb ik toch meer behoefte aan een relatie, niet zozeer seks. Seks zonder liefde ken ik nou wel.

Ik vind het niet laag of sletterig als mensen dat doen, het is maar seks, als je het vaak doet maakt dat je echt niet meer of minder, of laag. Ik heb niet het idee dat je jezelf geeft aan iemand als je seks met die persoon heb, maar dat is mijn mening.
Oud 27-04-2004, 19:40
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Stel mijn relatie zou om een vage reden aan diggelen gaan, dan ben ik misschien te porren voor een one night stand met een zeker iemand.
Oud 27-04-2004, 19:52
scalle
scalle is offline
Citaat:
juno schreef op 27-04-2004 @ 18:04 :
Been there, done that, bought the t-shirt.

i know that feeling...
Oud 27-04-2004, 20:01
Go
Go is offline
Wel de lusten, niet de lasten (van een relatie).
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:20
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Co schreef op 27-04-2004 @ 19:30 :
... tegen zich
Ook jij zal wel eens verrast worden door een brutale vrouw. En mooi of niet, neuken zal ze je!
Oud 27-04-2004, 21:32
Madgirl
Madgirl is offline
Nog nooit gedaan. Misschien later, als ik groot ben
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 22:58
Co
Co is offline
Citaat:
Soullar schreef op 27-04-2004 @ 22:20 :
Ook jij zal wel eens verrast worden door een brutale vrouw. En mooi of niet, neuken zal ze je!
ik neuk liever haar dan zij mij toch
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 23:10
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Co schreef op 27-04-2004 @ 23:58 :
ik neuk liever haar dan zij mij toch
Hangt er vanaf hoever je gelijkheid strekt, maar voorkeur wordt geaccepteerd.
Oud 27-04-2004, 23:21
Verwijderd
is een ONS ook als je iemand al eens eerder hebt gezoend en die je al kent? want als ik dat niet meetel heb ik er 1 gehad in de zomer 2002..

zweeds meisje leren kennen en mee naar hotel gegaan..hoppa..en weer gegaan..dit was ook trouwens de laatste keer dat ik dat doe

bij iemand die ik net die avond heb leren kennen doe ik dat niet meer

maar ken ik bijv. iemand al een tijdje en of al eerder close ben geweest, dan zeg ik dat dat wel kan..no strings attached als t van beiden ook zo is.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 23:54
pinokio
pinokio is offline
Bijna ervaring mee gehad... maar ik ben te 'aardig' door te vragen 'weet je het zeker?'. Tjah That's me

Achteraf ben ik er eigenlijk blij om (had behoorlijk wat op )
Oud 27-04-2004, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 27-04-2004 @ 22:20 :
Hmm, zijn jongens zo gemakkelijk te overtuigen? Toch eens proberen

Eh, nou ja, in theorie vind ik een ONS geen slecht idee, maar ik zou iemand die ik net een uurtje ken nooit zo kunnen vertrouwen, en bovendien moet ik er niet aan denken om naast zo iemand wakker te worden, dusch... Het is niet de seks-zonder-gevoel waar ik een probleem mee heb, iig.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 00:08
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-04-2004 @ 00:56 :
Hmm, zijn jongens zo gemakkelijk te overtuigen? Toch eens proberen

Eh, nou ja, in theorie vind ik een ONS geen slecht idee, maar ik zou iemand die ik net een uurtje ken nooit zo kunnen vertrouwen, en bovendien moet ik er niet aan denken om naast zo iemand wakker te worden, dusch... Het is niet de seks-zonder-gevoel waar ik een probleem mee heb, iig.
Je zal zien hoeveel 'stoere' jongens er met hun bek vol tanden staan, als je linea reacta op ze afstapt en ze meesleurt.

En echt behoefte hebben om naast ze wakker te worden nee. Ben ik gemeen als ik zeg dat ik ze om 7 uur 's ochtend de deur uit heb gezet, en dan pas ging slapen?
Oud 28-04-2004, 00:14
Luego
Luego is offline
Citaat:
gerwin schreef op 27-04-2004 @ 21:01 :
Wel de lusten, niet de lasten (van een relatie).
Lasten?

Dan zou er toch iets goed mis zijn als je een serieuze relatie hebt.

Ontopic: nooit van m'n leven.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 01:44
Utopia
Utopia is offline
Een one night stand is wel leuk.
Pure uiting zonder liefde (moest sowieso want ik had een vriendin).
Niet lang meer daarna overigens
Oud 28-04-2004, 06:46
leucomelas
leucomelas is offline
tja, als je nou echt zo'n zin hebt... maar niet voor mij, nee dankje
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 08:56
Sade
Sade is offline
Citaat:
vind het een beetje goedkoop allemaal.
Oud 28-04-2004, 12:50
Verwijderd
Ik bedacht vanochtend: Als ik iemand leuk vindt, dan wil ik diegene vaker zien dan 1 keer, en als ik iemand niet leuk vindt, dan wil ik geen sex met diegene. En ik vond mezelf heel origineel, maargoed, ik ben dus niet de enige die letterlijk deze redenatie heeft bedacht
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 14:36
Co
Co is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-04-2004 @ 13:50 :
Ik bedacht vanochtend: Als ik iemand leuk vindt, dan wil ik diegene vaker zien dan 1 keer, en als ik iemand niet leuk vindt, dan wil ik geen sex met diegene. En ik vond mezelf heel origineel, maargoed, ik ben dus niet de enige die letterlijk deze redenatie heeft bedacht
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 14:39
juno
juno is offline
Citaat:
Soullar schreef op 28-04-2004 @ 01:08 :
En echt behoefte hebben om naast ze wakker te worden nee. Ben ik gemeen als ik zeg dat ik ze om 7 uur 's ochtend de deur uit heb gezet, en dan pas ging slapen?
Ik ben geen onbeschreven blad, maar dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. Zelfs mijn ONS-en liepen uit in heerlijk geknuffel en in elkaars armen slapen en veel meer gevoel dan ik van te voren had gedacht. Dat kwam tijdens de sex opeens opzetten. En als dat niet komt, doe je toch iets verkeerd. Het bleef dan ook niet bij een keertje, dan wil je meer.

Laatst gewijzigd op 28-04-2004 om 14:49.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:35
Luna
Luna is offline
nare ervaringen mee, het ging eigenlijk tegen mijn zin in(verkracht vind ik een naar woord maar dat was het eigk wel ) en sindsdien vind ik het een goor idee.
Oud 28-04-2004, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 28-04-2004 @ 01:08 :
Je zal zien hoeveel 'stoere' jongens er met hun bek vol tanden staan, als je linea reacta op ze afstapt en ze meesleurt.

Nou ja, om zeven uur 's ochtends weer naar huis is ook niets. Laat 'r dan tenminste eerst slapen of spreek van tevoren af dat dat niet het geval is
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:57
Punkygirl
Punkygirl is offline
Een keer gedaan.. nooit meer..
Hij wou de volgende ochtend niks meer van me weten.
Oud 28-04-2004, 17:27
alanis
alanis is offline
Het viel me op hoe makkelijk het is om een ONS te hebben.
Het is best leuk die nacht zelf, maar de kater komt later.

Als hij je bijvoorbeeld niet meer wil spreken ofzo.

De lul!

Kijk, een relatie hoefde ik niet, maar een béétje lief doen kan geen kwaad. Bovendien heb ik zijn zelfvertrouwen behoorlijk opgeveiselt door te zeggen dat hij GE-WEL-DIG was, terwijl hij er niks van bakte...
Niet meer doen dus.
Oud 28-04-2004, 20:40
Mindfields
Mindfields is offline
Niet helemaal all the way gegaan (op het laatste moment afgehaakt), maar ik weet een beetje hoe het is dus. Het voelt nogal goedkoop aan eerlijk gezegd.
Oud 28-04-2004, 21:10
DvoorA
DvoorA is offline
hoewel ik er soms echt veel zin in heb, doe ik het toch maar niet. Ik zou me naderhand gebruikt en goedkoop voelen. Maar misschien komt het er ooit wel van.
Oud 29-04-2004, 08:29
Jorryt
Jorryt is offline
Ik ben er nooit op uit geweest, maar 't is wel gebeurd. Van de helft heb ik spijt achteraf , van de andere helft juist niet....
Oud 29-04-2004, 11:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Utopia schreef op 28-04-2004 @ 02:44 :
Een one night stand is wel leuk.
Pure uiting zonder liefde (moest sowieso want ik had een vriendin).
Niet lang meer daarna overigens

Citaat:
vizz schreef op 28-04-2004 @ 17:35 :
nare ervaringen mee, het ging eigenlijk tegen mijn zin in(verkracht vind ik een naar woord maar dat was het eigk wel ) en sindsdien vind ik het een goor idee.
Dan is het, vind ik, geen ONS meer.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 13:48
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
alanis schreef op 28-04-2004 @ 18:27 :
Het viel me op hoe makkelijk het is om een ONS te hebben.
Het is best leuk die nacht zelf, maar de kater komt later.

Als hij je bijvoorbeeld niet meer wil spreken ofzo.

De lul!

Kijk, een relatie hoefde ik niet, maar een béétje lief doen kan geen kwaad. Bovendien heb ik zijn zelfvertrouwen behoorlijk opgeveiselt door te zeggen dat hij GE-WEL-DIG was, terwijl hij er niks van bakte...
Niet meer doen dus.
Zoek dan ook geen contact meer suffie. ONE night stand, één nachtje plezier van elkaar hebben. En tuurlijk heb jij zijn ego gestreeld en hij de jouwe, maar contact erna is not done. Tenzij je meer wilt. Maar als hij je dan afwijst dan moet je daar niet over miepen. Dan had je het anders moeten aanpakken.
Oud 29-04-2004, 15:20
Utopia
Utopia is offline
Citaat:
grl schreef op 29-04-2004 @ 12:42 :

Oud 05-05-2004, 09:39
number9
number9 is offline
Ligt net aan de situatie. Heb ze wel eens gehad, maar met je vriendin is tog beter.

En idd geen reden tot vreemdgaan
Oud 05-05-2004, 10:26
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik ben geen speeltje voor één keer, en ik zou het ook erg vinden om iemand anders daarvoor te gebruiken. Ja, je kunt natuurlijk van tevoren zeggen waar je op uit bent en zo, maar toch..

Als ik echt iemand puur voor in bed wilde, zou ik wel een seksrelatie beginnen, dan heb je buiten het bed vaak ook nog wel iets erbij, alleen dan geen gezeik.

Maar goed, liefst heb ik gewoon een relatie.
Oud 05-05-2004, 10:33
snoopy
snoopy is offline
zou niks voor mij zijn. Ik moet toch wel een beetje iets voelen voor degene met wie ik naar bed ga... k Heb zelfs nog nooit gezoend met jongens op wie ik niet (een beetje) verliefd was
Oud 06-05-2004, 17:30
Chill
Chill is offline
Ik heb er geen problemen mee. Als je elkaar leuk vind en zin hebt, waarom niet?
Oud 06-05-2004, 17:38
juno
juno is offline
Oja, het had moeten zijn:
Been there, done that, bought the t-shirt and regretted it ever since.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 10:46
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-04-2004 @ 13:50 :
Ik sluit me hierbij wel aan.
Oud 07-05-2004, 12:36
Elvira
Elvira is offline
Not my style, ik kan en wil alleen maar seks hebben met een persoon waarvoor ik ook echt wat voel en waarvan ik op dat moment ook echt denk dat ik daarmee een toekomst kan hebben. Maar ik heb totaal niks tegen one night stands. Ik vind alleen dat beide partijen van te voren al moeten weten dat het alleen bij die ene nacht blijft, maarja dat gebeurd niet altijd. En dan is het klote voor die ander.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten