Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2005, 20:20
Tamaida
Tamaida is offline
Ik zit een beetje met een probleem.

Op seksueel gebied heb zo'n beetje alles gedaan behalve echt neuken. Dit waren allemaal one-night-stands. Op het moment voelde het goed en ook achteraf had ik er geen spijt van. Neuken wilde ik echter nooit omdat ik niet 'zomaar' door iemand ontmaagd wilde worden maar omdat ik op de juiste persoon wilde wachten. Nu ben ik ondertussen 17, bijna 18 en nog steeds maagd. Ik weet zeker dat ik aan 'echte' sex toe ben maar mijn prins op het witte paard komt maar niet op dagen. En aangezien ik nog nooit verliefd bent geweest denk ik dat het nog heel lang kan duren voor mister perfect opduikt. En om tot mijn 25e maagd te blijven zie ik niet zitten.

Hoe denken jullie hier over? Is het heel slutty om door een one-night-stand onmaagd te worden als je geen vriend hebt maar wel aan sex toe bent?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 20:26
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Kan me niets schelen of het slutty is of niet. Je zegt toch zelf dat je niet door zomaar iemand ontmaagd wilt worden? Nou, lijkt me vrij simpel. Dan wacht je tot er iemand langskomt die bijzonder is. Wat maakt het uit wanneer dat is?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 20:29
Verwijderd
Ik vind het niet sletterig om zomaar seks te hebben, als je goed weet waar je mee bezig bent en het niet met honderd jongens per jaar doet... Maar goed, ik persoonlijk zou gewoonweg te onzeker zijn om iets buiten een relatie te doen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 20:34
deurbel
Avatar van deurbel
deurbel is offline
Wat is er mis met maagd zijn op je zeventiende tijd genoeg nog toch?
__________________
ero quod omnes erunt
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 20:34
Tamaida
Tamaida is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-07-2005 @ 21:26 :
Wat maakt het uit wanneer dat is?
tuurlijk maakt het uit wanneer dat is! ik zeg toch dat ik NU toe ben aan sex..en op zich wil ik wel wachten op een bijzonder iemand maar als ik daarvoor tot mijn 25ste moet wachten
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 20:45
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Tamaida schreef op 04-07-2005 @ 21:34 :
tuurlijk maakt het uit wanneer dat is! ik zeg toch dat ik NU toe ben aan sex..en op zich wil ik wel wachten op een bijzonder iemand maar als ik daarvoor tot mijn 25ste moet wachten
En wat doet je dan beseffen dat je klaar bent voor seks? Ik kan mij ergens niet echt voorstellen hoe je kunt zeggen: NU ben ik er klaar voor dus nu moet het gebeuren ongeacht of ik nu een vriend heb of niet. Eerder het omgekeerde: ik heb een vriend, ik zit in een relatie en ik hou veel van hem dus nu wil ik seks.

Maar dat zal dan wel weer een andere discussie zijn
(Moest het toch even kwijt )
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 21:04
deurbel
Avatar van deurbel
deurbel is offline
Citaat:
mara18 schreef op 04-07-2005 @ 21:45 :
En wat doet je dan beseffen dat je klaar bent voor seks? Ik kan mij ergens niet echt voorstellen hoe je kunt zeggen: NU ben ik er klaar voor dus nu moet het gebeuren ongeacht of ik nu een vriend heb of niet. Eerder het omgekeerde: ik heb een vriend, ik zit in een relatie en ik hou veel van hem dus nu wil ik seks.
Mee eens
En wachten tot je 25e.. dat zal wel meevallen. Als je over een paar jaar nog niemand tegen bent gekomen (wat me niet zo waarschijnlijk lijkt) kun je het dan toch nog altijd met iemand doen als je dat per se wilt..
__________________
ero quod omnes erunt
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 21:10
Verwijderd
Helemaal lullig is als je NU besluit dat je oh zo nodig seks wilt, het vervolgens doet in één of andere pijnlijke kut one night stand en 3 weken later wèl je prins op het witte paard tegenkomt.

Hoe voel je je dan?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 21:32
leipe yugo
leipe yugo is offline
helemaal mee eens
__________________
RESPECT
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 21:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Tamaida schreef op 04-07-2005 @ 20:20 :
Nu ben ik ondertussen 17, bijna 18 en nog steeds maagd.
Oh mijn god, een drama!

Nou ja, als het jou een goed idee lijkt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 21:42
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Tamaida schreef op 04-07-2005 @ 21:34 :
tuurlijk maakt het uit wanneer dat is! ik zeg toch dat ik NU toe ben aan sex..en op zich wil ik wel wachten op een bijzonder iemand maar als ik daarvoor tot mijn 25ste moet wachten
andere vraag dan: wat maakt onze mening nu uit?

Jij moet ZELF de afweging maken of wachten op je prins het waard is, of je sex uit kan stellen om ontmaagd te worden door 'the one'. Daar kunnen wij je echt niet aan meehelpen...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Tamaida schreef op 04-07-2005 @ 21:20 :
En om tot mijn 25e maagd te blijven zie ik niet zitten.
Ja, als je op je zeventiende nog niet met minstens twee kerels een one night stand hebt gehad, dan blijf je zeker weten maagd tot je vijfentwintigste, dus ik zou maar snel naakt gaan staan dansen op de bar en vragen of ze wat GHB in je baco willen doen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 22:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Mja, je overdrijft het enigszins, maar ik zie je punt wel, ik heb vaak wel dezelfde ideeën. Alleen ben ik er denk ik iets meer van overtuigd dat ik niet ontmaagd wil worden door 'zomaar' iemand. Maar ik kom wel vaak in de verleiding.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 22:39
Verwijderd
Als jij dat wilt, moet je dat doen, hè.

Ik snap nooit zo goed wat mensen beweegt om op een FORUM te gaan vragen of ze zich moeten laten neuken ja of nee.

Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 22:47
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 04-07-2005 @ 23:39 :
Als jij dat wilt, moet je dat doen, hè.

Ik snap nooit zo goed wat mensen beweegt om op een FORUM te gaan vragen of ze zich moeten laten neuken ja of nee.

waarom kom ik nooit een meisje op straat tegen met die vraag
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 22:55
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
kataklop kataklop kataklop kataklop
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 22:59
Vejji
Avatar van Vejji
Vejji is offline
Citaat:
EPD schreef op 04-07-2005 @ 23:55 :
kataklop kataklop kataklop kataklop
nou kijk daar heb je je prins al
__________________
Woei!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 23:38
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
EPD schreef op 04-07-2005 @ 23:55 :
kataklop kataklop kataklop kataklop
Ik dacht dat jij geen maagden meer moest?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 00:49
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
EPD schreef op 04-07-2005 @ 23:55 :
kataklop kataklop kataklop kataklop
Moet dat het geluid van een paard voorstellen?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 04-07-2005 @ 23:39 :
Als jij dat wilt, moet je dat doen, hè.

Ik snap nooit zo goed wat mensen beweegt om op een FORUM te gaan vragen of ze zich moeten laten neuken ja of nee.

Oh, heel eenvoudig

internet
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 12:28
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Arm kind. Jij zit op je 80e nog steeds te wachten op een prins op een wit paard.

DIE GAAT NIET KOMEN.



Prinsen op witte paarden, mister Rights, de Waren, kinderen van tegenwoordig hebben geen grip meer op de realiteit.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 12:31
Verwijderd
er is een vrij groot gebied tussen 'een one night stand met een vreemde' of 'een levenslange relatie met mr. perfect'. Ga daar eens zoeken .

Als jij het zo hard nodig vindt om je te laten ontmaagden, en je kan niemand anders vinden dan iemand voor een ONS'je, dan moet je dat doen. Als je vindt dat je eigenlijk moet wachten op de Prins op het Witte Paard, dan moet je dat doen. Als je belsuit dat het ook een optie is om te wachten op een lieve jongen waar je een leuke tijd mee kan hebben, dan doe je dat. Wat jij wil. Het is jóuw ontmaagding.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 12:36
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 05-07-2005 @ 13:28 :
Arm kind. Jij zit op je 80e nog steeds te wachten op een prins op een wit paard.

DIE GAAT NIET KOMEN.



Prinsen op witte paarden, mister Rights, de Waren, kinderen van tegenwoordig hebben geen grip meer op de realiteit.
ze bedoelt gewoon iemand op wie ze verliefd is en die op haar verliefd is, dat is niet zo heel erg wereldvreemd hoor

ontopicer: je kan toch nog een jaar ofzo wachten, ga je niet studeren volgend jaar ofzo ... dan kom je vast nieuwe mensen tegen, misschien dat daar wel een leuk iemand bij zit ... ik zou pas voor de ons gaan als het écht te lang duurt...

btw, heb je anders geen leuke mannelijke vrienden?? misschien is zoiets voor de eerste keer toch leuker dan een onbekende
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 13:14
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2005 @ 10:55 :
Oh, heel eenvoudig

internet
Ja en (anoniem) stoere verhalen ophangen.

Ontopic: Je bent pas 17. Dat je one-night-stands hebt en ookal seksuele handelingen doet vind ik al lichtelijk vreemd.
Ik zal dus ook een hele andere visie hebben dan jij.

Maar ja ik zou het dus niet doen, wacht gewoon rustig, het duurt nog lang hoor voordat je 25 bent!! Gewoon lekker afwachten dus, en niet teveel over nadenken!
Kan je echt niet wachten, dan zal er niks anders opzitten dan je te laten ontmaagden door een one-night-stand.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 13:33
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Het begint allemaal een beetje te jeuken als je 17 bent....
En je hoort om je heen dat al je vrienden/vriendinnen al ontmaagd zijn op hun 14, tja dan val je buiten de boot he.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 05-07-2005 @ 14:33 :
Het begint allemaal een beetje te jeuken als je 17 bent....
Dan moet je je een keer wassen, dat helpt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 14:21
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline


Daar sta ik dan met mijn goedkope gympies en mijn mond vol tanden.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 14:45
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
eehm, WTF is het probleem of je maagd bent wel of niet (wie heeft dat überhaubt bedacht, maagd zijn). Fuck anderen en wijk niet van je princiepes. Als je je wilt laten 'ontmaagden' door je prinsje op het witte paard dan wacht je gewoon, sjeesh...
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 15:19
Mr. Bungle
Avatar van Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 05-07-2005 @ 15:45 :
Fuck anderen
Dat is een punt
__________________
Fyh!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 15:21
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Wie heeft het hier over anderen
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 16:19
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 05-07-2005 @ 16:21 :
Wie heeft het hier over anderen
IK, zij heeft het over dat ze zelf door haar ware liefde ontmaagd wil worden... Als je afwijkt van dat wat je zelf wilt lijkt mij dat je beïnvloed bent door anderen
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 16:49
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-07-2005 @ 21:26 :
Kan me niets schelen of het slutty is of niet. Je zegt toch zelf dat je niet door zomaar iemand ontmaagd wilt worden? Nou, lijkt me vrij simpel. Dan wacht je tot er iemand langskomt die bijzonder is. Wat maakt het uit wanneer dat is?
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 17:41
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Tamaida schreef op 04-07-2005 @ 21:20 :
Hoe denken jullie hier over? Is het heel slutty om door een one-night-stand onmaagd te worden als je geen vriend hebt maar wel aan sex toe bent?
Ik zou het echt niet doen.... Ik denk dat de eerste keer echt bijzonder moet zijn. En bijna 18... nou en!

Wacht gewoon op de echte liefde!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 17:42
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 05-07-2005 @ 18:41 :
Ik zou het echt niet doen.... Ik denk dat de eerste keer echt bijzonder moet zijn. En bijna 18... nou en!

Wacht gewoon op de echte liefde!
iemand is nog jong hier
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 17:44
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 05-07-2005 @ 18:42 :
iemand is nog jong hier
????
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 17:48
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
je post als een 14 jarige die zelf nog maagd is
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 17:51
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
je post als een 14 jarige die zelf nog maagd is
How wrong one can be!

En ja, mijn eerste keer was met meisje van wie ik heel veel hield. En het was leuk, gaaf, fijn, ontspannen...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 19:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 05-07-2005 @ 17:48 :
je post als een 14 jarige die zelf nog maagd is
Ik vind dat hij wel gelijk heeft
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 19:51
Gambokkur
Gambokkur is offline
Vreemd toch. Jongens hebben er nooit problemen mee als ze hun 1e keer doen met zomaar iemand.
Meisjes blijkbaar wel. Wat is er nu zo speciaal aan maagd zijn ? Als je wilt neuken, doe je dat toch gewoon. Ga je je nu echt jarenlang inhouden om dan tegen je prins te zeggen : "kijk eens hoe belangrijk ik je vind, ik heb mijn sexlust jarenlang onderdrukt voor jou !" ?
Wat ga je denken als hij zegt : "so what ?"

Waarom denken zovele meisjes toch dat wij jongens maagdelijkheid zo belangrijk vinden ? Als je een relatie hebt met iemand, maakt dat iets uit of die maagd is of niet ?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 19:51
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Tamaida schreef op 04-07-2005 @ 21:20 :

Hoe denken jullie hier over? Is het heel slutty om door een one-night-stand onmaagd te worden als je geen vriend hebt maar wel aan sex toe bent?
nee? waarom???

ik ben ontmaagd met een 3-night- stand
ik was niet verliefd, vond het alleen maar spannend...waarom zou je het niet doen...als JIJ het maar leuk vind!!! niet wat anderen denken, het gaat om jou en niet om anderen...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 19:57
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 05-07-2005 @ 20:51 :
Vreemd toch. Jongens hebben er nooit problemen mee als ze hun 1e keer doen met zomaar iemand.
Meisjes blijkbaar wel. Wat is er nu zo speciaal aan maagd zijn ? Als je wilt neuken, doe je dat toch gewoon. Ga je je nu echt jarenlang inhouden om dan tegen je prins te zeggen : "kijk eens hoe belangrijk ik je vind, ik heb mijn sexlust jarenlang onderdrukt voor jou !" ?
Wat ga je denken als hij zegt : "so what ?"

Waarom denken zovele meisjes toch dat wij jongens maagdelijkheid zo belangrijk vinden ? Als je een relatie hebt met iemand, maakt dat iets uit of die maagd is of niet ?

Een meisje wil speciaal gevonden worden en niet als neukobject gezien worden...daarvoor zijn ze denk ik snel bang en bewaren hun maagdelijkheid totdat ze zeker weten dat de jongen waarmee ze het bed wil delen, om haar geeft en sex met haar wil omdat hij haar aantrekkelijk vind en mooi en lief en sexy en niet alleen om haar te neuken...gewoon om het feit niet als object gezien te worden...(helemaal zeker weet jehet nooit)

bovendien is bij veel meisjes de 1e keer best pijnlijk of geen hemel van genot, en dan zou het (voor mij) 10x zo erg zijn als het ten eerste een hel zou zijn geweest en ten tweede alleen maar voor de neuk zou zijn geweest...

Mijn eerste keer was dan wel voor de neuk maar gelukkig niet heel erg pijnlijk, ook niet leuk ofzo ...achteraf had ik het ook liever bewaard voor mijn huidige vriend..die is veel liever
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 21:37
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
doe het wel veilig
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 22:07
Verwijderd
Citaat:
evanescence schreef op 05-07-2005 @ 20:57 :
Een meisje wil speciaal gevonden worden en niet als neukobject gezien worden...daarvoor zijn ze denk ik snel bang en bewaren hun maagdelijkheid totdat ze zeker weten dat de jongen waarmee ze het bed wil delen, om haar geeft en sex met haar wil omdat hij haar aantrekkelijk vind en mooi en lief en sexy en niet alleen om haar te neuken...gewoon om het feit niet als object gezien te worden...
Inderdaad. Ik wil niet en heb nooit als vervanging voor iemands rechterhand willen dienen. Ongeacht of hij voor mij als vervanging van mijn linkerhand diende.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 07:23
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Heb twee vriendinnen die met hetzelfde probleem zaten. De ene was nog maagd op haar 22ste en liet haar (doelbewust) ontmaagden door een wildvreemde man op een feestje. Ze heeft er nog altijd spijt van. De ander is over de 30 en wacht keurig op haar "mister right". Ikzelf heb ook keurig gewacht tot ik iemand tegenkwam waarmee ik iets leuks wou opbouwen, en heb er nog geen seconde spijt van. Per slot van rekening vergeet je die eerste keer nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 08:32
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik zou zeggen: wacht. je geeft zelf al aan dat je niet zomaar met iemand naar bed wilt. ik heb ook gewacht op iemand waar ik me goed bij voelde en waar ik t ook echt mee wilde doen. en wat maakt t uit als je op latere leeftijd nog maagd bent? beter dan spijt hebben.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 09:44
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Het lijkt me geen pretje om tijdens een one-night-stand ontmaagd te worden. Diegene geeft niet om je zoals een partner doet. Seks zonder liefde moet je pas doen als je al eerder met iemand naar bed bent geweest (vind ik dan). De eerste keer was voor mij speciaal.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 10:09
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 06-07-2005 @ 09:32 :
ik zou zeggen: wacht. je geeft zelf al aan dat je niet zomaar met iemand naar bed wilt. ik heb ook gewacht op iemand waar ik me goed bij voelde en waar ik t ook echt mee wilde doen. en wat maakt t uit als je op latere leeftijd nog maagd bent? beter dan spijt hebben.
Als het je niet uitmaakt of je maagd bent of niet, waarom heb je dan spijt als je je laat ontmaagden gewoon voor de sex ?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 10:10
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 06-07-2005 @ 10:44 :
Diegene geeft niet om je zoals een partner doet.
Dat doet er toch niet toe, als je gewoon een wip wilt ?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 14:54
Saarah
Saarah is offline
Ik ken al een paar jaar iemand die ik sinds ongeveer een jaar wel héél leuk vind, ben er dus m.a.w. echt wel verliefd op. Wegens omstandigheden (zet ze hier liever niet ) zal het echt nooit iets serieus (een relatie dus) kunnen worden tussen ons. Hij is ook geen vrijgezel meer, maar da's niet eens het grootste probleem.. Ik weet ook niet zeker of hij verliefd op mij is, denk eigenlijk van niet. Sinds een maand of 2 is er wel iets "meer" tussen ons, hoewel we nog niet echt verder gegaan zijn dan een beetje kussen en "strelen". Hij is een stukje ouder dan ik en heeft dus veel meer ervaring, en ik wil echt verdergaan met hem, seks dus. Ik heb dit gezegd tegen hem, hij antwoordde heel lief dat hij niks wilde doen tegen mijn zin enzo, dat hij niet verder wilde gaan dan ik zelf wilde. Heb hem dus verzekerd dat ik echt wel verder wil gaan en één dezer dagen/weken gaat het gebeuren. En ja ik wil het echt, met hem, hoewel we dus geen relatie hebben (of ooit zullen hebben). En tja, hij is dus niet mijn prins op het witte paard, maar so what? Hij heeft veel meer ervaring dus zal me ook wel wat "helpen". En als het leuk is, als hij lief is voor mij en voorzichtig zal zijn (en dat heeft hij me ook verzekerd) wat is er dan mis mee?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 15:02
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Als je dat wilt waarom niet

maar om ff te reageren op een aantal mensen:
ik ben het oneens dat de 1e keer zo speciaal is, je maakt sex net zo speciaal als je het zelf wilt die keer

de 1e keer is het gewoon wat nouwer ofzo maar hoeft niet het speciaalst te zijn, dan kun je ook van je 2e keer maken of van je 2e etc etc.

Ik bedoel mijn 1e keer weet ik ook niet zo goed meer en dan moet ik echt nadenken hoe het was, dus zo speciaal was het niet

(en ik heb pas met 2 personen sex gehad dus vergeten omdat ik er al teveel heb gehad is het ook niet)
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wanneer en in welke situatie ben jij ontmaagd?
lso
248 20-10-2007 15:44
Levensbeschouwing & Filosofie Geen seks voor het huwelijk
Marijke89
263 23-11-2005 21:16
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.