Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als router zou het idd een beetje een overkill zijn.
Mja, de hardeschijf is eigenlijk een beetje het zwakke punt, hoewel ik hem ook zo aan het netwerk kan hangen. Ik zou hem natuurlijk ook aan mijn lieve zusje kunnen schenken...hoewel dat wel een erg duur kadootje is. Misschien dat hij met een knappe harddisk nog wel wat leuks oplevert. |
![]() |
||
Citaat:
![]() -de postbode-
||
![]() |
Citaat:
![]() zou er een server van maken. Router/firewall is-ie veel te snel voor ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik hem ga gebruiken om een beetje met Linux te "klooien". M'n Linux kennis is praktisch nul, dus dat kan zeker geen kwaad. Ik moet er alleen wel weer een stukje van m'n bureau voor opofferen...ach, dan maak ik maar geen huiswerk.
![]() Verkopen wacht ik nog maar even mee, tenzij er iemand is die heel veel euro's op tafel wil leggen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() GreetZ |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En dat ding deed inderdaad ALLEEN routering :> , zat zelfs een Radeon in die kist. Achjah mensen die wel eens "wat" meenemen van het werk noem je dat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooralsnog ben ik niet van plan de boel te verkopen. Vandaag heb ik nog een gigantische upgrade uitgevoerd, 850MB harddisk erin! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 10:45 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Oude HD in nieuwe PC zetten Mois | 19 | 11-07-2005 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe PC] De onderdelen I-brahimovic | 25 | 10-03-2004 15:59 | |
Software & Hardware |
[mobo, geluid en video] nieuwe setup loopt gewoon kl*te !!! Verwijderd | 20 | 18-09-2002 10:11 |