Ik had zelf ook een vriendin en ik deed precies hetzelfde. Ik weet het ik was een lul.

Maar voor meiden is het heel belangrijk dat je elkaar vaak ziet. (als het fff kan, elke dag). Nou ik zag mijn vriendin eigenlijk maar 2 keer in de week. Soms maar 1 keer. Zij vond dat best wel erg en we zijn er ook mee gestopt omdat ik andere dingen, sporten, vrienden (we hadden geen gezamelijke vriendenkring) ook belangrijk vond. Ik kwam er achter dat ik helemaal niet zo gek meer op haar was toen ik met de familie een week op vakantie was. Ik vermaakte me zo goed en ik miste haar helemaal niet enzo. Het heeft een half jaar aangesudderd, maar na die vakantie was het uit. Niet omdat ik haar niet leuk meer vond, maar ik miste haar niet als ik niet bij haar was.
Vraag het hem eens, praat erover! Vooral niet bang zijn dat je hem verliest als je erover praat. Je moet juist met elkaar over dat soort dingen praten. Ik spreek uit ervaring, wij hadden het er nooit over (mijn vriendin was bang me te verliezen en ze is wat verlegen), dus praat er alsjeblieft over!
Snow