Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De mijne: Nederlands = 4,4 Engels = 2,6 Duits2 = 3,2 Frans2 = 3,7 Geschiedenis 2 = 4,2 Maatschappijleer 2 = 3,5 Wiskunde A1,2 = 2,8 CKV2,3 = 1,0 Edit: ckv2,3 mag ik een 1 halen als m'n tekening beoordeeld wordt met een 5.8 en ik denk dat ie dat toch zeker wel krijgt.
Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 10:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als je dit niet kunt bedenken kun je je examens halen ook wel vergeten, tenzij je op het ivbo zit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nederlands: 3.5
duits: 5.5 scheikunde: 5.2 biologie: 5.6 engels: 3.5 aardrijkskunde: 4.5 nou...men begrijpt dat ik dus wel heel hard moet leren...en aangezien ik dat niet kan../ ga doen....zal ik wel zakken ![]() Onmogelijke cijfers die ik moet halen!
||
Citaat:
alle cijfers die je moet halen zijn bijna allemaal onvoldoende! dat gebeurt je echt niet hoor! KOM OP ![]() POSITIEF ![]()
||
Citaat:
onze vakken die we beide hebben zijn cijfers ongeveer t zelfde ![]()
|
![]() |
nederlands = 2,8
engels = 3,6 biologie = 3,6 natuurkunde 1 = 2,2 scheikunde 1,2 = 2,6 wiskunde B1 = 3,1 als ik deze cijfers haal heb ik gemiddeld een 5,50 als eindcijfer ..... om een 8 te halen gemiddeld (gerekend vanaf 7,5) nederlands: 6,8 engels : 7,6 biologie : 7,6 natuurkunde: 6,2 scheikunde : 6,6 wiskunde : 7,1 Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 14:07. |
![]() |
||
Citaat:
Je hoeft maar 2 voldoendes te halen en de rest drieën en vieren en je bent bang te zakken? Volgens mij moet je eerder je best doen om te zakken dan om te slagen. Je staat die cijfers niet voor niets en het examen is echt niet moeilijker dan je toetsen. En onthoud dat je ook nog een 4 en een 5 mag staan...
|
Aardrijkskunde: 4.6
Duits12: 4.0 Economie12: 4.5 Engels: 3.2 Geschiedenis: 4.2 Latijn: 4.9 Nederlands: 3.7 Wiskunde A12: 5.4 Moet toch lukken... ![]()
|
Het kan aan mij liggen hoor, maar is het niet zo dat je SE en je CE apart beoordeeld worden? Je mag op beide minimaal een 4 en een 5 staan, en pas dan ben je geslaagd.
Als je dus maar een 2,9 op een vak zou hoeven halen om gemiddeld een 5,5 te staan, dan ben je dus alsnog gezakt als je inderdaad die 2,9 haalt, aangezien je niet lager dan een 4 mag hebben...
||
Citaat:
dan zou al dat hard werken om die 7ens en 8en te staan van de afgelopen jaren voor niks zijn geweest. Je eindcijfer bestaat uit twee cijfers: SE en CE. Samen moeten ze gemiddeld een 5.5 zijn. Van die eindcijfers mag er dus 1 een 4 zijn en 1 een 5. En het is niet raar dat je zo laag mag halen. Dat is de beloning van 3 jaar (of 2 bij havo) hard werken voor je SE-toetsen.
|
alles voldoende:
ned: 2,6 du: 4,1 eng: 4,6 ges: 3,6 ak: 4,2 eco: 4,2 bio: 4,3 om het alsnog te halen, maar mét ov's zou ik voor ak een 1 kunnen halen (dan sta ik nog een 4) mits ik voor duits iig die 4,1 haal. Een andere mogelijkheid is natuurlijk het precies andersom te doen ![]() ook zouden bio een 1 kunnen zijn (is in mn vrije deel) en óf duits óf ak een 3,5 (dan is het nog een 5). dan heb ik 2 ov's waarvan één in mn profieldeel. andersom (een 4 in het profieldeel en een 5 erbuiten kan volgens mij ook). nouja, er zijn nog wel meer opties...
|
Om overal 5,5 voor te halen:
Nederlands 2,7 Engels 3,9 Wiskunde 2,5 Natuurkunde 2,8 Scheikunde 3,8 Latijn 3,1 Grieks 2,9 Moet wel lukken lijkt me ![]() Maar ik ga voor minimaal een 8 voor elk vak, dan moet ik dit halen: Nederlands 6,7 Engels 7,9 Wiskunde 6,5 Natuurkunde 6,8 Scheikunde 7,8 Latijn 7,1 Grieks 6,9 Eigenlijk zou ik dat toch ook moeten kunnen halen, gezien de cijfers van het laatste schoolexamen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als je in de bovenbouw gewoon alles zo'n beetje hebt bijgehouden en voor je SE's goede cijfers haalt, is het zeer waarschijnlijk dat het CE dan ook wel lukt: het is niet zo dat het CE compleet nieuw is, het is één grote herhaling van alles wat je hebt geleerd. Maar wanneer je nooit ook maar iets hebt uitgevoerd en zwaar onvoldoende staat voor je SE en je dan ineens keihard gaat leren voor je CE, haal je echt niet zomaar hoge cijfers daarvoor, omdat je nu eenmaal niet alles in een paar weken kan leren, het moet er zijn 'ingegroeid'. Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 18:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jullie punten zijn raar berekend maar dat is waarschijnlijk omdat ik op een domme school zit die alles naar 100 herleiden
anatomie: 20 vaktheorie: 30 geschiedenis: 50 wiskunde: 13 frans: 73 nedelands: 68 biologie: 43 chemie: 42 godsdienst: 32 stijlleer: 54 aarderijkskunde: 8 manicure: 17 pedicure: 27 gelaadsverzorging: 36 informatica: 82 psychologie: 5 sport: ? met die punten zit ik dan ongeveer in de 80 op mijn eind resultaten.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je dus nu een 2 staat en voor de 4 gaat mag dat een 3,5 worden en 7-2=5, dan zou je dus een 5 moeten halen en als je goed gaat leren is dat best mogelijk lijkt me.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2015 |
Wat moet je halen om te slagen? Verwijderd | 8 | 22-04-2015 11:47 | |
Algemene schoolzaken |
Help, van VWO4 naar HAVO4?? mirjam1997 | 61 | 06-10-2012 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Strengere toelatingseisen hoger onderwijs? Scoot | 4 | 11-06-2010 23:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Eindexamens 2007 |
Welke cijfers moet jij minimaal halen voor 't examen? Verwijderd | 93 | 29-05-2007 20:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kernenergie lawallan | 244 | 13-09-2006 19:35 |