Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb een acer laptop en die bevalt me goed. Hier voor had ik een compaq maar die zijn duur zeker qua onderdelen. (geld dus ook voor HP) overigens kan een medion van alles zijn. Klasgenoot van mij heeft er een en dat is eigenlijk gewoon een asus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ehm, ik heb een budget van ongeveer 500-600 euro... en nee, ik hoef niet per sé een nieuwe, maar ik had wel een Acer gezien die redelijk up to date was voor 400 euro ofzo
![]() Draadloos internetten lijkt me wel wat eigenlijk, maar is niet noodzakelijk. USB, 10/100 netwerkkaart e.d lijkt me vereiste. Verder moet ie mijn huidige desktop PC - een compaq, 1 GhZ, 128 mb ram, 20 GB harde schijf - wel minstens evenaren of overtreffen. Maar dat moet neem ik aan wel lukken? By the way: ik speel zeer weinig spelletjes, behalve de sims en andere simspellen als Tropico ofzo, maar die vereisen een niet zo supergoede videokaart ![]() Hij is voornamelijk bedoeld voor internetten/tekstverwerken. En ja, ik weet dat ik daar geen supersnelle laptop voor nodig heb. Maar ik houd er niet van als mn pc te traag is, dus ![]() @ duivelaartje: Dell is me wat te duur eigenlijk, ik heb daar nog geen super goedkope laptops gezien. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 22:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik hoef dus ook geen nieuwe, maar omdat ik dus een tweedehandsje koop dan waarschijnlijk, wilde ik graag weten welke merken er niet meteen uit elkaar vallen en dus nog een aantal jaar meegaan. Snap je? @ Dragon: een laptop is volgens mij gewoon erg handig. En als je m thuis (of dat nou op kamers is of niet) op een gewoon beeldscherm en en toetsenbord/muis aansluit dan heb je gelukkig niet zoveel kans op RSI (waar ik nl. nogal bang voor ben ![]() Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 09:26. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En als je nou bijvoorbeeld deze bekijkt:
http://www.marktplaats.nl/markt/hard...v=ge&oudei=100 er is al wel aardig wat op geboden, maar ik hoef amper rijkosten te betalen, omdat het ook in Ede is. Als ik al die informatie zie denk ik dat het een goede is, maar ik heb er geen verstand van. Klein vraagje: kan je normaal met een laptop in de trein werken? |
![]() |
|
Als het alleen gaat om bestanden meenemen dan kun je net zo goed een USB Pendrive kopen van 128MB. Kunnen een hoop bestanden op en geen gesleep met diskettes.
![]() Maarreh.. als ik jou was zou ik dan maar op Marktplaats gaan kijken voor een redelijke tweedehands. Bijv. zoiets: http://www.marktplaats.nl/markt/hard...k=IBM&oudei=45 Kun je prima Windows XP op installeren en gaan tekstverwerken enzo.
||
Citaat:
![]() Je moet gewoon een advertentie zoeken die er een beetje betrouwbaar uitziet (dus niet: ik heb hier nog 25 laptops liggen splinternieuw in doos 200 euro per stuk bellen alleen na 23:00 's avonds mzzl Ali, ofzo ![]() ![]() Maar 99% van de mensen die daar iets aanbieden zijn gewoon nette, beschaafde mensen die van hun oude spullen afwillen. Gestolen zooi en mensen die halfgare troep aanbieden die in elkaar stort zodra je de straat uit bent heb je natuurlijk ook, maar of je daar ook intrapt, daar ben je zelf nog altijd bij. ![]()
Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 18:49. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Acer Travelmate 244LME
Notebook behuizing • 15" XGA TFT LCD beeldscherm • Intel® Celeron® 2,6 GHz processor • 256 MB DDR geheugen • 128 KB L2 cache • VGA met shared 32-64 MB Intel® DVMT technologie • 30 GB harddisk • DVD-RW drive • SoundBlaster-Pro compatibel geluidskaart • MS DirectSound + 3D audiosysteem & 2 speakers • 56K V.92 modem • 10/100 Mbps Ethernetkaart • 400 Mhz Front Side Bus • 4x USB 2.0, LAN-aansluiting, 2x PC Card Slot • 12 Maanden garantie Is dit wat? Hij is nieuw voor ongeveer 900 euro (op de site van dynabyte staat ie voor 950, ik weet het. Ik vind het wel duur.... en het ding heeft 'maar' een 30 GB harddisk, en bovendien een intel celeron processor, dat was niet zo best geloof ik he? Kijk, als ik deze wil kopen dan moet ik gaan lenen bij mn ouders en daar heb ik weinig zin in, maar als dit nou spotgoedkoop is kan ik er nog over denken, snap je? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Compaq Presario laptop. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik raad je aan om niet op marktplaats een tweedehands laptop te kopen. Je hebt ook wel eens 'normale' winkels die tweedehands laptops verkopen, zoals www.hardware-outlet.nl . Gewoon zelf ophalen en kan je gelijk kijken of het wat is of niet.
||
Citaat:
Voor rond de 1300 euro, vrij oke lijkt me. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Zelf Sony VAIO laptop samenstellen Elin3 | 52 | 09-08-2013 21:31 | |
Software & Hardware |
Problemen met laptop Verwijderd | 1 | 18-09-2011 09:51 | |