Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh ja, plaats een tag in je topic titel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik bedoel, als het echt om spy-ware/adware gaat moet je in dat centrale topic verder posten. ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
![]() ![]() Want leken vergeten dit te instaleren, en komen op dit subforum klagen om daarna verwezen te worden naar centraal spyware & adware!
Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 20:29. |
![]() |
||
Citaat:
Jij bedoelt dat iedereen 'Spybot Search&Destroy' of soortgelijke programma's moet installeren tegen spyware Offtopic: @ freyk: ik moet zeggen dat je soms wel heel vaak/erg offtopic gaat, no offense
||
Citaat:
Offtopic: En als je verder gaan offtopicen over spyware en adware doen we dat in het centrale topic daarvoor ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
Doe het volgende:
Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 17:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba Gatara | 500 | 13-12-2007 19:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dat zijn een hoop beestjes... akumabito | 498 | 23-12-2006 23:08 | |
Software & Hardware |
[Spam] IP's/hostnames blocken in Gmail namnatulco | 4 | 16-03-2006 16:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |
Software & Hardware |
[Anti-SPAM] Bill Gates wil postzegels op e-mail Gatara | 22 | 12-03-2004 19:55 |