Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Tenminste bij mij niet, het is meer zo van dat je iets droomt wat je onthoudt, en dat later dan ook daadwerkelijk gebeurt, waardoor je, in het begin, helemaal verbaasd bent, omdat je het al gedroomd had! Dus geen dejavu, want dan gaat het beeld wel twee keer door je hersenen heen heel kort na elkaar. Ik bedoel, je kunt je vast nog wel een droom herinneren van een poosje terug. Je zou toch gek opkijken als stukken daaruit morgen echt gebeuren, mm?
||
Citaat:
|
Maja als je nadenkt visioenen kunnen eigenlijk helemaal niet bestaan. Onze leven is als een kans spel en staat geen lot vast. Misschien kunnen mensen gewoon ongeveer bedenken wat er mogelijk zou kunnen gaan gebeuren als ze alle feiten bijelkaar optellen en sommige denken erover en andere hebben een soort fotograpfishe geheugen (fout gespelt).
andere manier: Ze zouden alleen visioenen kunnen krijgen als de natuur toch anders inelkaar zit dan we denken. Ik heb eens gelezen ergens dat volgens sommige theorien we nu allang al uitgestorven zijn en ga zo maar door. Dus visioenen kan je alleen krijgen als het al gebeurt is
Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 17:07. |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
dromen bedrog of niet Verwijderd | 78 | 06-07-2013 14:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het toevallige lot? Fade of Light | 108 | 23-02-2005 23:56 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hemel en hel Zazoo | 85 | 24-12-2003 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |