![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voordat je amateurdoktertje gaat spelen, raad ik je aan eerst eens wat dieper je bio-boeken in te duiken, want dit is volslagen onzin. Alcohol wordt HOE DAN OOK in je bloed opgenomen. Een deel via je mond, een deel via je maag, en de rest via je verteringsstelsel. Je lever filtert bloed, en is niet rechtstreeks op je darmen aangesloten ofzo. Je lever breekt per uur iets van 1 consumptie alcohol af, die alcohol verbranden door veel te bewegen (dansen e.d.) is veel efficienter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geef gewoon toe dat je uit je nek lulde en probeer jezelf nu niet te gaan bewijzen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar beste dame, leg dan even uit hoe het wél gaat ![]() Je hebt gelijk, misschien ver-algemeen ik te veel. Feit blijft dat bijv testosteron oid voor een groot deel uitgefilterd zou worden en er bij orale middelen de chemische verpakking dusdanig in elkaar word gezet dat de lever zn handjes er aan vol heeft en de inhoud, de testo, door zal laten gaan. Dat noemt men lever toxisch. Maar al goed kzal me niet meer met de dokterstermen bemoeien. Nu nog even je uitleg please ![]()
||
Citaat:
Bovendien: dit is niks 'wetenschappelijks', maar gewoon basic Havo biologie. Ik zit je niet af te zeiken, het was gewoon een hele domme fout. |
![]() |
||
Citaat:
Nee, je wordt bezopen omdat je een bepaalde hoeveelheid alcohol in je bloed hebt, je lever heeft daar helemaal niks mee te maken, net zodat je lever niks met de werking van die anti-depressiva te maken heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hierna wordt het laatste omgezet in azijnzuur mbv aldehydedehydrogenase. |
![]() |
||
Citaat:
misschien, althans die ervaring heb ik dat als ik een biertje neem ik me de volgende dag beter KAN voelen. maar het kan ook andersom zijn. teveel is zeker niet goed. een biertje om de dag kan geen kwaad hoor.
||
![]() |
Citaat:
klinkt als een combinatie preparaat met anabole steroïden...Lijkt me niet echt gezond, zeker niet in die hoge dosering... [/bijdehand modus]
|||
De vraag:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
en andersom ?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere medicatie voor de psyche Verwijderd | 51 | 28-02-2014 22:46 | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere medicatie voor de psyche coopergirl | 500 | 13-05-2012 18:58 | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere psychische medicatie #3 coopergirl | 500 | 28-07-2007 06:52 | |
Psychologie |
Algemeen anti-depressiva (en andere medicijnen) topic #2 Storm | 500 | 13-04-2006 10:43 | |
Psychologie |
Algemeen anti-depressiva (en andere medicijnen) topic. Quiana | 499 | 16-01-2005 12:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
pillen en alcohol gothicje | 9 | 23-01-2003 16:22 |