Ik word echt gek lijkt wel. Ik heb een paar weken geleden psychologische test gehad en IQ test. Ik moet nou wachten op de uitslag. Ik zit nou ook ff in de shit want ik ben pas 18 geworden en ik zit niet op school en werk niet en ben dus nu ook niet verzekerd en zit te wachten tot dat ik een bedrag van een instantie elke maand krijg maar dat krijg ik pas als ik in dagtherapie ben, maar ik slik 4 verschillende soorten medicijnen....en nou ben ik bang dat als ze op zijn dat me moeder en stiefvader ze moeten betalen anders krijg ik afkick verschijnselen en dan moet ik het ziekenhuis in das nog duurder....Aan me echte vader heb ik niks. Hij denkt alleen aan zichzelf en liegt alleen maar fucking psychopaat dat het is. Ik ben heel blij dat ik me moeder en stiefvader heb maar binnenkort gaat me zus het huis uit. Ze neemt 2 katten mee waar ik heel erg aan gehecht ben maar die katten kunnen niet zonder elkaar en 1 is van me zus, maar het zit me gewoon dwars, met me zus gaat het redelijk goed gaat met haar vriend wonen, ze koopt allemaal spullen voor der uitset etc. maar dan voel ik me daarna helemaal alleen! Dan zit ik hier met me moeder en nog maar 2 katten wat voor mij vertrouwd is.....me zus is dat weg de dieren haar spullen me vader is weg, we zijn nog geen jaar verhuist dus het is nog allemaal verkennen hiero, me beste vriendin woont een stuk verder op die zie ik zelden vanwege geld, ik voel me dus heel erg eenzaam en een loser want ik ga niet naar school en werk niet en andere wel en daar gaat het goed mee en ik zit maar te wachten tot dat ik de uitslag van me psycho test krijg en geld krijg van de instantie en ik moet wachten op een therapie plek WOUW

Soms heb ik echt de behoefte om niet meer verder te gaan. Maar ik ga wel door...Maar het is zo moeilijk zo moeilijk om door een vader zo te zitten zoals ik nu zit! Terwijl ik wel een lieve stiefvader heb maar die heeft toch als eerst voor me moeder gekozen, en me zus voor haar vriendje, en me vader voor andere mensen! Ik voel me zo ontzettend eenzaam! Misschien dat iemand dit herkent...Ik zit nou al 8 jaar in de shit en ben dit echt zo spuugzat is het het 1ne niet is het het ander bah!! Wanneer komt der is een tijd dat ik me rust heb tering hey!
Alvast bedankt voor het lezen.
kus kim