![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() het is die ![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2004 om 03:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() zo erg vind je het ook weer niet leuk verhaaltje verzonnen, maar iets meer fantastie zou ook welkom zijn hoor, het klinkt nml vrij ongelovig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wees blij dat het geen waterbuffel was. Misschien kan je nu wat rustiger slapen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dat betekent 1 ding: je dood ![]() mensen wat een leuk topic ![]() slot? ![]() waarom zetten sommige mensen onzintopics niet bij onzin maar ergens anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en joosum: de forumbazen hebben altijd een late reactievermogen. Ze worden meestal pas wakker als je in "meldpunt en mededelingen" schreeuwt: "slooooooooootje" en dan nog eens de link naar deze topic maken. Want het is veel te veel moeite voor die forumbazen/bazinnen om zelf het topic te zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() laat ze toch anklungelen he? vergeef me, forumbazen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zei het overigens omdat het bij mij wel het geval is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Liefde & Relatie |
Heb je weleens te maken gehad met seksueel geweld? Verwijderd | 19 | 07-06-2012 16:37 | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Seksualiteit |
Artikel over seksualiteit en jongeren TADoorduin | 29 | 26-01-2007 11:49 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
ARTistiek |
Hannibal schrijft ook nog weleens; Spiritueel filosofische essayistsche toneelscène Hannibal | 14 | 06-07-2002 17:19 |