Oud 09-07-2004, 18:01
hansjuh
hansjuh is offline
Citaat:
DEN HAAG - Bij een achtervolging door de politie in Den Haag is vrijdagmiddag een persoon om het leven gekomen. Het slachtoffer zat met een ander op een scooter die tijdens de achtervolging dwars door een tramhokje reed. De ander is zwaargewond in een ziekenhuis opgenomen. Onbekend is wie de scooter bestuurde. Een woordvoerster van de politie heeft dat gezegd.

De politie was naar de parkeerplaats van het hospitaal gegaan na een melding over auto-inbrekers. Ter plaatse zagen politieagenten de twee personen op de scooter met hoge snelheid wegrijden. De twee passagiers negeerden stoptekens waarna de politie de achtervolging inzette. Op een gegeven moment reed de scooter vanaf een fietspad dwars door het wachthokje van lijn 6.
Effe ervan uit gaande dat de twee personen op de scooter de autodieven waren en er rekening mee houdend dat ze door hun vluchtpoging waarschijnlijk ook toevallige voorbijgangers in gevaar hebben gebracht, zou ik bijna willen zeggen NET GOED!!! maarja dat gaat dan waarschijnlijk net te ver...
Advertentie
Oud 09-07-2004, 18:08
Fade of Light
Fade of Light is offline
Zolang ze wel voor de kosten van het tramhokkie opdraaien.
Oud 09-07-2004, 18:52
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-07-2004 @ 19:08 :
Zolang ze wel voor de kosten van het tramhokkie opdraaien.

Maar hun eigen schuld en ik heb er nul medelijden mee.
Oud 09-07-2004, 18:52
I love stars
I love stars is offline
Mischien gaat net goed te ver, maar het is zéker hun eigen schuld. Dus ik heb weinig medelijden.
Oud 09-07-2004, 19:05
Daevrem
Daevrem is offline
Beetje dom van de politie. Ik dacht juist dat we in Nederland om die rede juist helemaal geen achtervolgingen deden.
Oud 09-07-2004, 19:18
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 09-07-2004 @ 20:05 :
Beetje dom van de politie. Ik dacht juist dat we in Nederland om die rede juist helemaal geen achtervolgingen deden.
Dus die gasten mogen van jou zo wegrijden?
'oh die pakken we nog wel'
Oud 09-07-2004, 20:35
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Tja eigen schuld dikke bult. Ze sloegen op de vlucht en namen risico's... Ik heb in ieder geval geen medelijden.
Oud 09-07-2004, 20:40
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Die andere mag ook nog wel doodgaan.
Oud 09-07-2004, 21:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 09-07-2004 @ 20:05 :
volgens mij alleen een gevaar voor anderen. Daarbij, is het nooit makkelijk in te schatten. En zeker niet zoiets doms als door een bushokje/tramhokje heen beuken.
Oud 09-07-2004, 21:47
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 09-07-2004 @ 21:40 :
Die andere mag ook nog wel doodgaan.
Oud 09-07-2004, 21:50
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 09-07-2004 @ 22:47 :
Scheelt weer een cel.
Oud 09-07-2004, 21:54
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 09-07-2004 @ 22:50 :
Scheelt weer een cel.
Sterke argumentatie
Oud 09-07-2004, 21:56
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 09-07-2004 @ 22:54 :
Sterke argumentatie
Jouw eerste reactie op mijn reactie was werkelijk geweldig.
Oud 09-07-2004, 21:57
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 09-07-2004 @ 22:56 :
Tsja, een nergens op slaande reactie verdient een nergens op slaande tegenreactie.
Oud 09-07-2004, 22:00
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 09-07-2004 @ 20:18 :
Dus die gasten mogen van jou zo wegrijden?
'oh die pakken we nog wel'
Ja, simpel. En schrijf het nummerbord.

Je gaat toch niet de verkeersveiligheid op het spel zetten om een of andere misdadiger op dat moment aan te houden.

Maar het zouden wel van die lompe macho agenten zijn. Die schijnen zich ook nooit aan 'hun eigen' verkeersregels te houden. Ik denk dat ze het wel stoer vonden een een achtervolgingkje te doen.
Oud 09-07-2004, 22:14
platini
platini is offline
maar alsnog een dode door een klein ongelukje das wel erg en dan nog die ander dood wensen das al helemaal stout

van mij mogen ze wel papar jaar de bak in maar dood ... nee
Oud 09-07-2004, 22:33
Sentingua
Sentingua is offline
Ik vind dit persbericht zo onduidelijk dat ik niet kan oordelen wat ik ervan moet vinden. Maar inprincipe vindt ik dat de politie nooit en te nimmer de veiligheid van medeweggebruikers in gevaar mag brengen, bij een achtervolging. Maar over dit geval wil ik weinig uitspraak doen omdat het wel erg onduidelijk is.
Oud 09-07-2004, 22:37
T_ID
T_ID is offline
medeweggebruikers niet, dat mogen ze ook niet als. als criminelen zo nodig halsbrekende stunts moeten doen tijdens hun achtervolging is dat hun eigen probleem, en de gevolgen ook.
Oud 09-07-2004, 22:42
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-07-2004 @ 23:37 :
medeweggebruikers niet, dat mogen ze ook niet als. als criminelen zo nodig halsbrekende stunts moeten doen tijdens hun achtervolging is dat hun eigen probleem, en de gevolgen ook.
Wat nou als die crimineel daardoor een persoon aanrijdt?
Oud 09-07-2004, 22:46
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
En terecht
Oud 09-07-2004, 22:47
Boogie
Boogie is offline
De kindertjes hadden vast teveel Grand Theft Auto gespeeld.
Oud 09-07-2004, 22:58
CrazY G
CrazY G is offline
ik ken diegene die zwaargewond is. Niet dat het mij vriend is maar ik weet wie het is en hij woont bij mij achter. Diegene die dood is ken ik niet.
Dat ongeluk is ook vlak bij mij gebeurt.

Ik vind het ook vreemd dat die motorwoud de achtervolging toch door heeft gezet ondanks het gevaar voor omstanders. Ik ken dat bushokje en aan de kant waar ze zijn ingeramd is nog een heel stuk voetpat. Dus ze reden al die tijd op de voetpad voordat ze in dat bushokje knalde.
De agent moest die achtervolging gewoon staken vind ik, maarja de politie hier in de buurt is steeds erger aan het worden tegenover de jongeren hier. Voor ons hebben ze wel tijd maar als er echt iets ernstigs aan de hand is dan zijn ze nergens te vinden
Oud 09-07-2004, 23:13
CrazY G
CrazY G is offline
trouwens er zit een foutje in het nieuwsbericht, er is daar helemaal geen fietspad alleen een voetpad.
Oud 09-07-2004, 23:15
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 10-07-2004 @ 00:13 :
trouwens er zit een foutje in het nieuwsbericht, er is daar helemaal geen fietspad alleen een voetpad.
Zo ziet men weer, hoe onduidelijk het persbericht is.
Oud 09-07-2004, 23:42
Zaina
Zaina is offline
Gewoon een verkeersongeluk veroorzaakt door zichzelf.
Oud 10-07-2004, 00:01
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 09-07-2004 @ 22:56 :
Het is naďef om uiterst domme uitspraken met redelijke argumenten te weerleggen.
Oud 10-07-2004, 00:45
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Dit gaat nergens over en nergens heen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten