Oud 19-04-2004, 13:26
Sander1986
Sander1986 is offline
ik vind dat m'n vriedin mooie borsten heeft. Ze heeft een b-cup, ze zijn redelijk srevig en haar lichtbruine tepelhof heeft zo'n diameter van 2,5cm wat volgens mij mooi in verhouding is. Ik vind zelf dat ze fantastische borsten heeft.
Zelf vindt ze dat het beter kan; ze zou ze liever wat groter hebben.

Een algemene vraag naar de meisjes en vrouwen: hoe groot zijn jouw borsten en hoe groot is jouw tepelhof; is het donker of licht van kleur; ben je er zelf tevreden mee? (zijn ze stevig genoeg, groot genoeg. vind je dat je tepelhof in verhouding is met je borsten? Vind je van jezelf dat je mooie tepels hebt. ed)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 13:34
Verwijderd
Ik heb een a-cup, nog net, bijna aa, tepelhof is redelijk in verhouding en redelijk licht maar niet roze ofzo. Ik ben er wel tevreden mee, ze zitten niet in de weg en gaan zo niet zo gauw hangen enzo, en op zich zijn ze zo ook wel aanwezig, ik ben zelf ook wel klein en smal, maar ze mochten van mij toch wel iets groter, eigenlijk, ze zijn nu wel schattig maar ze zien er niet echt geil uit.

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 13:53.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 13:47
juno
juno is offline
Ik heb kleintjes, maar de vorm is mooi, ze hangen niet en ze zijn in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik heb kleine bleekroze tepeltjes, en ook dat past bij het formaat van de borstjes en mijn hele witte huid.

Ben dik tevreden. Meer tiet zit alleen maar in de weg.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 13:49
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik heb cup C/D, dat is dus best flink met mijn lengte van 1.64m. Maar ik ben er toch wel blij mee, want ik ben ook vrij stevig gebouwd (niet dik) en het is dus wel in verhouding met mijn de rest van mijn lichaam. Ik kan me voorstellen dat als je heel tenger bent dat het een beetje raar staat. Mijn tepels zijn een beetje klein en hadden wel wat mooier/groter gemogen, maar over het algemeen ben ik heel tevreden

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 13:53.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 13:52
Gothic
Gothic is offline
Ik heb nog niet eens cup (75)A. Bij 1m74. Ze zijn opzich wel mooi, maar wel veel te klein naar mijn mening en bij mijn lengte mag het ook wel wat groter... tepels zijn prima, niet te groot en niet raar van kleur
Oud 19-04-2004, 14:05
Sander1986
Sander1986 is offline
uhm misschien gekke vraag, maar wanneer vinden jullie tepelhof groot en wanneer klein? 2,5 cm is denk ik ongeveer er tussenin?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Sander1986 schreef op 19-04-2004 @ 15:05 :
uhm misschien gekke vraag, maar wanneer vinden jullie tepelhof groot en wanneer klein? 2,5 cm is denk ik ongeveer er tussenin?
ehm, bedoel je daarmee de straal of de diameter?

edit:
oh stom, dat zei je in de eerste post.
2,5 cm diameter is vrij klein, opzich, maar niet superklein.

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 14:11
juno
juno is offline
2.5 is aan de kleine kant. Maar dat is een kwestie van verhoudingen. Voor mijn A cup is dat heel normaal
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 14:15
jinx
jinx is offline
Mijn vriendin heeft B, ze hangen een klein beetje. Ik ben er heel tevreden mee, en zij trouwens ook wel.
Oud 19-04-2004, 14:33
essepessie
essepessie is offline
ik heb b75...en tepelhof ook ongeveer 2.5 denk ik....nooit opgemeten namelijk...
ik ben op zich best tevreden al zouden ze wel wát groter mogen , maar dat vind ik niet erg belangrijk.
het belangrijkste is gewoon dat je borsten passen bij de rest van je lijf....en dat klopt wel zoals het nou is
Oud 19-04-2004, 14:39
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-04-2004 @ 15:11 :

2,5 cm diameter is vrij klein, opzich, maar niet superklein. [/B]
oh wat is dan "normaal", ofja niet groot en niet klein?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 14:48
AngelLena
AngelLena is offline
Ik heb een C cup, heb tepelhof nooit echt opgemeten, maar schat em tussen 2,5 en 3 cm, mooi in verhouding, zit tussen lichtbruin en roze in. Ik ben tevreden
Oud 19-04-2004, 14:59
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
ik ben zelf best klein (1.65)en niet echt dik ofzo en heb cub B. ik vind het wel goed zo, goed in verhouding allemaal. ook mn tepels zijn in verhouding. mn vriend is zeer tevreden over mijn borsten.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:13
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb cup d maar heb een paar jaar met cup b rondgelopen alleen die paste steeds niet goed toen ben ik dus eerst een tijd c gaan dragen maar kwam erachter dat ik toch d moest hebben.. toch zou ik ze wat steviger en ronder willen ik draag wel push ups zodat ze er mooi uitzien maar jah ik dnek dat een vrouw gewoon niet snel tevreden is
mn tepels zijn normaal geen grote of rare kleur
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:35
ieniemienie
ieniemienie is offline
Ik heb een kleine a, maar ze zijn mooi rond en stevig. Er hangt niks gelukkig.
Ik ben er nu ook best tevreden mee, met een goede bh zien ze er ook mooi uit.
Oud 19-04-2004, 15:51
Verwijderd
Ik heb B, op zich mogen ze wel wat groter.. ik ben 1.63 m, het hoeft van mij ook echt geen D te zijn ofzo, ik vind ze zo wel lief. Maar gewoon een klein beetje voller.
M'n tepels.. tsja.. daar ben ik nogal onzeker over door wat m'n vriendje er een keer over gezegd heeft.
Jij zegt bijv. zelf dat je vriendin fantastische borsten heeft, je vindt ze echt heel mooi, enz. Ik wou dat mijn vriendje zoiets ooit uit zichzelf had gezegd. Want het maakt mij niet uit wat de rest van de wereld ervan vindt, het gaat erom wat ik vind en wat hij vindt.
M'n ex vond m'n borsten wel mooi (zei hij dan). Bij hem had ik er dan ook geen moeite mee om gewoon zo in het volle daglicht (halfnaakt) in zijn buurt te zijn zeg maar. Dat was wel erg fijn.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:10
Verwijderd
Ik bezit een d-cup, niet blij mee, te zwaar, zitten altijd in de weg. Tepelhof niet echt opgemeten; te groot, roze en lelijk.. duidelijk
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:13
snoopy
snoopy is offline
Hm... Ik heb cup D bij een lengte van 1.62m. Bovendien ben ik heel smal (omtrek 65 cm...). Ik vind t niet lelijk ofzo, maar ik krijg er vrij veel lichamelijke klachten van. Ik zit er dus ook serieus over te denken om ze te laten verkleinen. Misschien gaan ze dan ook wat minder hangen (iets wat natuurlijk onvermijdelijk is met een d-cup), dat zou een mooie bijkomstigheid zijn.
Tepels... Hm... nooit over nagedacht. k Geloof dat dat in verhouding wel oke is, misschien iets aan de grote kant. Hm... daar had ik nog niet bij stilgestaan, maar als ik dan m'n borsten laat verkleinen, zijn ze in verhouding NOG groter
Oud 19-04-2004, 16:27
Fortisi
Fortisi is offline
Ik heb een zielig hangend b-cupje
En ik ben ook nog redelijk stevig dus de verhoudingen zijn helemaal bagger. Tepels zijn wel in orde denk ik *even kijken* lichtbruin/roze, een lineaal heb ik nu niet bij de hand dus hoe groot ze zijn weet ik niet ...nou nu ben ik wel benieuwd eigenlijk, toch even een lineaal zoeken... de tering., en 3 cm is normaal?..he gatver, nu heb ik weer iets voor mijn minderwaardigheiscomplex...

[edit] oh nog even een antwoord op de vraag, mwoeah, ik ben soort van tevreden, in vergelijking tot de rest mijn lichaam zijn ze niet ál te erg

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 16:30.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:38
ali chemicali
ali chemicali is offline
ik hau van vrouw met groot tiet
alleen ik niet snap die cup wat die is
Oud 19-04-2004, 16:42
Dumbass
Dumbass is offline
soms snap ik de vrouwe echt nie mijn vriendin heeft een c cup echt mooie borste en ze wilt die dan toch late verkleine
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:57
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
Dumbass schreef op 19-04-2004 @ 17:42 :
soms snap ik de vrouwe echt nie mijn vriendin heeft een c cup echt mooie borste en ze wilt die dan toch late verkleine
Ga jij maar een poosje met twee zware hompen vet op je borst rond lopen, even kijken hoe prettig jij dat vindt.
Oud 19-04-2004, 16:59
Dumbass
Dumbass is offline
tja da zal ik nooit wete en misschien ook ma goed
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:04
rodina
rodina is offline
Ik heb niets te klagen, kleine c. Tis mooi in verhouding, ben niet dik of klein of lang oid, 'tpast gewoon precies. Ze hangen niet, zijn stevig en m'n tepels, lichtbruin oid, iig tpast gewoon allemaal.
En vriendje vind ze prachtig.
Oud 19-04-2004, 17:10
Dumbass
Dumbass is offline
Citaat:
rodina schreef op 19-04-2004 @ 18:04 :
Ik heb niets te klagen, kleine c. Tis mooi in verhouding, ben niet dik of klein of lang oid, 'tpast gewoon precies. Ze hangen niet, zijn stevig en m'n tepels, lichtbruin oid, iig tpast gewoon allemaal.
En vriendje vind ze prachtig.
zo is da bij mij vriendin ook alleen zij is 15 jaar oud
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:21
Sparkle.
Sparkle. is offline
K heb een 70D cup, en eigenlijk zijn ze toch wel "te groot" (of iets in die trant) vergeleken met de rest van mijn lichaam.
En krijg vaak nogal flauwe opmerkingen erover, mrja. Gewoon belachelijk...

Haha, maar mijn vriendje is er iig wel blij mee , maar ook al had ik kleinere, hij zou ze even goed mooi vinden zegt hij. Jaja hij is lief hihi.
En desalniettemin ben ik er ook wel tevreden mee.
Oud 19-04-2004, 17:22
leucomelas
leucomelas is offline
heb cup c, vind dat ze hangen... *ja die tepels wijzen niet naar de lucht* mn tepelhof is ongeveer 2,5 cm doorsnee... benk tevreden mee, ook beetje lichtbruin van kleur.... maar ben niet tevreden met het feit dat ik gewoon geen streepje heb... *u know, mooi decollétee met gleufje* zelfs niet bij push-ups...maar dat heeft meer te maken met mijn lichaamsgewicht... als ik aankom krijg ik ook meer tiet int midden zeg maar *ja, lastig uitleggen* naja, verder vindt me vriend ze mooi... dus redelijk tevreden
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:22
Dumbass
Dumbass is offline
zij is er gewoon nie blij mee omda sommige mense vrage of die vals zijn
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:28
Poesket
Poesket is offline
IK heb een kleine 70 b cup. Ben niet zo groot dus het klopt wel in verhouding maar toch zou ik ze liever wat groter hebben. Staat gewoon vrouwelijker.
Mn tepels zijn ook in verhouding. (denk ik)
mn tepelhof is zo'n 2,5/3cm en wat uitsteekt is wel klein een 0.5 cm.

Maar mooi? nee dat vind ik ze niet, toch te klein.
Oud 19-04-2004, 17:31
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb ong een grote B kleine C.
Ik ben er nu wel tevreden mee..alhoewel ze iets groeter mogen maar ze zijn de laatste tijd wat gegroeid.. ze hangen totaal niet, zijn mooi stevig en mn tepels zijn ook mooi in verhouding.
Oud 19-04-2004, 17:44
Otis
Otis is offline
ja ik ben tevreden met mijn borsten en anderen ook.
oh en ik heb n c.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:53
Qimm
Qimm is offline
'k heb een C, ben er tevreden mee. Haast geen verschil in groote, vol, niet zakkig en geen enge, grote, donkere tepels
Oud 19-04-2004, 17:53
yelizzz
yelizzz is offline
eyzzzzzzzzzz man jullie maken er ook egt een probleem van !!!
lijden jullie aan een minderwaardigheidscomplex ??
zo jah vind je dat je te kleine borsten hebt dan laat je gewoon siliconen zetten lekker tog??
Oud 19-04-2004, 18:08
raarheid
raarheid is offline
Ik heb kleine 75B, maar vind ze te klein, ik heb vrij kleine tepels, haha had het er met m'n beste vriend over.. kleine/grote borsten etc.. zijn mening: de grote doet er niet toe, als de tepels maar klein zijn, zo klein mogelijk en niet van die grote bruine pannenkoeken.. hij is 20 haha, en over de A cuppies zei die: ach ja boeiend, heeft wel iets schattigs je kan het alleen niet op zn russisch doen maar dat is toch een klote standje

Mijn vriend maakt het niet uit, groot/klein hehe
Oud 19-04-2004, 18:12
wutang
wutang is offline
Mijn vriendin heeft een volle B cup, ik vind het heerlijk ....zij wil ietsjes groter maar dat komt misschien nog

De grote is bij mij niet egt belangrijk, zolang ze maar lekker zacht zijn
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:30
Sade
Sade is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 19-04-2004 @ 17:57 :
Ga jij maar een poosje met twee zware hompen vet op je borst rond lopen, even kijken hoe prettig jij dat vindt.
Oud 19-04-2004, 18:38
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 19-04-2004 @ 17:57 :
Wij (mannen) hebben een grote homp vlees tussen onze benen hangen, ons hoor je ook niet klagen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:40
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb cup (70)B en ik zou ze best wat groter willen hebben, niet veel, maar wel wat.. maar ach, ik ben er wel tevreden mee. In verhouding met de rest van mijn lichaam vind ik het wel ok zo.
Oud 19-04-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 19-04-2004 @ 19:38 :
Wij (mannen) hebben een grote homp vlees tussen onze benen hangen, ons hoor je ook niet klagen.
Ja, en dat is meestal zwaaaaaaaaaar overdreven, ik dacht het niet Drunken...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:26
Sawna
Sawna is offline
ik ben absoluut niet tevreden
Oud 19-04-2004, 19:29
Verwijderd
ik ben ook niet echt tevreden.. ze zijn een beetje groot in verhouding met de rest...
ik heb 70c..
(maar als t koud is staan ze wel mooi)

of als k opgewonden ben..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 20:03
Verwijderd
75B en zeer tevereden
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 20:18
martin24
martin24 is offline
Geen cup en ook tevreden

Ik denk dat iedereen tevreden moet zijn met wat ie heeft
Of ze nu klein, dik, rond, hangend of wat dan ook zijn, borsten zijn eigenlijks altijd wel mooi

Ik had overigens wel wat foto's bij reacties verwacht
Oud 19-04-2004, 20:28
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
martin24 schreef op 19-04-2004 @ 21:18 :
Geen cup en ook tevreden

Ik denk dat iedereen tevreden moet zijn met wat ie heeft
Of ze nu klein, dik, rond, hangend of wat dan ook zijn, borsten zijn eigenlijks altijd wel mooi

Ik had overigens wel wat foto's bij reacties verwacht
Nou bij 'theezakjes' heb ik toch wel zo mijn bedenkingen hoor.
Oud 19-04-2004, 20:36
martin24
martin24 is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 19-04-2004 @ 21:28 :
Nou bij 'theezakjes' heb ik toch wel zo mijn bedenkingen hoor.
Nah, als je vriendin ze zou hebben en je bent druk met haar bezig, dan zou je wel anders praten.

Maargoed, nevermind..
FOTO'S
Oud 19-04-2004, 20:54
DvoorA
DvoorA is offline
hoe groot zijn jouw borsten en hoe groot is jouw tepelhof; is het donker of licht van kleur; ben je er zelf tevreden mee? (zijn ze stevig genoeg, groot genoeg. vind je dat je tepelhof in verhouding is met je borsten? Vind je van jezelf dat je mooie tepels hebt. ed)

Mijn borsten zijn cup C, mijn tepelhof is denk ik 2,5 cm ofzo (niet de behoefte te meten), in elk geval mooi klein en licht van kleur (mijn huid is ook heel licht, volgens mij heb je dan altijd een lichte tepelhof?????). Ze zijn stevig genoeg, groot genoeg, hangen niet, tepelhof is in verhouding prima.

Ik vind mijn borsten mijn mooiste lichaamsdelen, borsten zijn sowieso mooi maar soms wil ik ze eraf snijden omdat ze zo in de weg zitten bij mijn vechtsport.
Oud 19-04-2004, 21:43
Verwijderd
*knippert met haar ogen* Iedereen wil blijkbaar graag haar borsten bespreken, maar is dit nou niet zo'n typisch geile forummer topic? En krijgen we nu ook een 'hoe ziet jouw lul eruit' topic?
Eh. Ik vind mijn borsten prima. Nooit klachten over gehad, ik sla mezelf niet om mijn oren maar ze zijn wel zichtbaar.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:55
pinokio
pinokio is offline
Liever klein maar mooi dan groot met pannenkoekentepels
Oud 19-04-2004, 22:55
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-04-2004 @ 22:43 :
*knippert met haar ogen* Iedereen wil blijkbaar graag haar borsten bespreken, maar is dit nou niet zo'n typisch geile forummer topic? En krijgen we nu ook een 'hoe ziet jouw lul eruit' topic?
Je hebt me door. *hijg*
Oud 19-04-2004, 23:12
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-04-2004 @ 14:34 :
Ik heb een a-cup, nog net, bijna aa, tepelhof is redelijk in verhouding en redelijk licht maar niet roze ofzo. Ik ben er wel tevreden mee, ze zitten niet in de weg en gaan zo niet zo gauw hangen enzo, en op zich zijn ze zo ook wel aanwezig, ik ben zelf ook wel klein en smal, maar ze mochten van mij toch wel iets groter, eigenlijk, ze zijn nu wel schattig maar ze zien er niet echt geil uit.
Juist wel, als ik dat zo hoor.

Er zijn mannen die dat juist leuk vinden. Ik zie liever kleine AA-borsten die je net ziet dan cup DD. (Ja, ik ben wel een uitzondering, geloof ik.)
A/B is perfect.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten