![]() |
|
soms wel, soms niet..
ik ben op zich best tevreden.. maar als je dan van die dingen leest over 18cm, en vrouwen die dat lekkerder vinden.. vraag ik me soms wel af waarom ik dat nie heb ![]() maarja, dan zijn er ook weer zat vrouwen die dat helemaal niet fijn vinden.. en dan ben ik weer tevrede ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb toen ik 15 (bijna 16) was heb ik een borstverkleining gehad en gister keek ik nog in de spiegel en ik dacht: ja, ik ben blij met mn 'nieuwe' borsten..
voel me er ook heel zeker over enzo.. en mn vriend vind ze mooi.. (al vind hij mn kontje mooier, maar hij heeft nou eenmaal wat met billen ![]() |
![]() |
|
Ik vind mijn borsten wel te klein, maar dankzij mijn vriend vind ik ze nu ook wel mooi.
![]() Hij is ook heel tevreden met zijn apparaat, maar dat is dan ook perfect. Lang, dik, recht, met veel aders en natuurlijk een mooi groot klokkenspel. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hoor de klokken weer eens luiden Oh wat gaan ze weer te keer 't zinn de klokken van het zuiden en van Onze Lieve Heer... BIM BAM!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
ze horen bij mij en ik heb t er maar mee te doen. dus ben tevreden.
met shirtje/hemdje aan ben ik helemaal tevreden. maar naakt mogen ze wel iets groter. *ach ik zit te zeiken* en ben t ook niet eens met al die blauwe aders. maar volgens mij ziet niemand dat, alleen ik. maar als ik daar op zit te letten in de spiegel voel ik me gewoon naar worden. bah.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Seksualiteit |
Voor de dames: Wat is jou ideale penis? Mark52 | 321 | 10-10-2011 15:46 | |
Seksualiteit |
Tevreden met jouw vagina of die van je vriendin? Verwijderd | 55 | 06-01-2004 20:53 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 |