Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoe groot moet een kooi zijn voor 2 fretjes?
Er is eenr edelijk mooie 'vierkante' kooi op de markt, van ferplast als ik me niet vergist. Furo large ofzo heet ie Die is iets kleiner van 1 bij 1 bij 1. Daar kun je denk ik wel iets van 3 fretjes in kwijt. Wat voor soort kooi moet het zijn (ik heb zelf nog een grote rattenkooi (1 m bij 50 cm bij 1 m hoog), zou dat eventueel kunnen)? Denk het wel. Let wel op de grootte van de deurtjes zodat je overal bij kunt en je makkelijk de poepbak kunt pakken. Wat voor voer moeten ze hebben, wat voor extraatjes kun je ze geven? Totally ferret (kun je bestellen op: http://www.fretten.nl) gemengt met eukanuba kitten en hills kitten zijn de beste fretten voeders. De rest bevat te veel granen en suikers en dat soort ongein waar je fret o.a. insulinomen(omgekeerde suikerziekte) van kan krijgen. Extraatjes geef ik niet, als ze een beloning of iets lekkers verdienen krijgen ze hier een kuiken, muis, rat of gewoon een brokje uit de voerbak. Denk erom dat je fretten NOOIT OF TE NIMMER fruit of groente geeft! Dit kunnen ze niet verteren en ze kunnen er zelfs dood aan gaan Wat moet er allemaal in een hok? Aan speeltjes en aan bodembedekking. Geen bodem bedekking. Speeltjes ook liever niet, Spelen doen ze maar buiten de kooi, dan blijft het leuk ![]() Gewoon kale bodem, met wat handdoeken en of tshirts om in te slapen, hangmatjes die je ophangt, en een poepbak. En waterfles en voerbakje natuurlijk. Wat voor drinkbakje is het handigst? Een waterflesje ![]() Hoe lang leven fretjes gemiddeld? 8 tot 10 jaar. Enne - wat voor opvang? Een dierenopvang? En is het op zich niet handiger om jonge fretjes te nemen dan volwassen dieren? Nee een frettenopvang. Sorry dat ik het zeg maar jij beschikt niet over de nodige kennis en ervaring om met pups te beginnen. Daar komt zo veel meer bij kijken. Waarom zou dat handiger zijn volgens jou? Laatst gewijzigd op 28-07-2004 om 19:19. |
![]() |
|
![]() |
whehe okee.
Ik ben niet zo goed in topografie(maar dat had je al door denk ik) De enige opvang die ik ken bij jou in de buurt zit in cuijk. www.frettenopvang.tk Met een 'afdeling' in cuijk en in hoogvliet. Je zou met rachel (cuijk) of anneloes(hoogvliet) contact op kunnen nemen, misschien weten hun meer dingen daar in de buurt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://rachel_jasper.tripod.com/
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Huisdier geschikt voor op kot? Talenlover | 52 | 15-06-2016 17:15 | |
Flora & Fauna |
huisdieren en student/jong zijn? =zwart wit= | 35 | 11-01-2008 20:43 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |