Ik vind het bagger. Ik weet niks van ritmes en dergelijke, maar ik vind dat een gedicht ergens over moet gaan, of een persoonlijke ervaring moet delen, in ieder geval moet het gedicht iets hebben wat je bijblijft. Dat doet dit gedicht niet bij mij. En daarnaast vind ik het klinklare onzin. Zulke gedichten zijn niet moeilijk te schrijven.
Volgens mijn is het hetzelfde als mensen zeggen dat popliedjes makkelijk te schrijven zijn (de muziek dan), ook dat is naar mijn idee onzin. Ik denk dat een goed popliedje super moeilijk te schrijven is. Want hoe zorg je ervoor dat miljoenen mensen de plaat leuk vinden om hem te gaan kopen.
Mijn vergelijking uitleggend: Ik lees een heleboel "semidiepe" gedichten op deze site, maar nauwelijks een leuk gedicht dat blijft hangen op deze pagina. Het lijkt alsof jullie tegen leuke gedichten zijn. Ik heb echter nog nooit van een goed verkopens boek of lied gehoord die "heel diep" was, het leest altijd lekker en grijpt je bij je keel en laat je niet meer los.
Ik zou het leuk vinden meer "leuke" gedichten hier te lezen. Waarmee ik niet direct makkelijk bedoel, maar gewoon leuk.
Laatst gewijzigd op 31-07-2004 om 21:14.
|