Oud 17-08-2004, 11:28
Smartie
Smartie is offline
Ik vraag het me al een hele tijd af, ben benieuwd wat jullie van het volgende scenario denken.

Stel, een forummer met een heleboel posts (neem iemand uit de Top10 van de topposts) besluit NU te stoppen met posten. Deze persoon is vrij bekend op het forum en zal over een jaar vast nog in de top20 staan. Na een jaar komt deze nick dan 'vrij', hiermee bedoel ik dat iemand met bijvoorbeeld 1287 posts deze nick over mag nemen, volgens de regels.

Met andere woorden: als (bijvoorbeeld) Methuselah nu besluit te stoppen met posten, vinden jullie dan dat zijn nick na een jaar aan een ander persoon mag woren toebedeeld?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2004, 11:46
dutch gamer
dutch gamer is offline
Ja. Als hij zijn nickname wil houden, moet hij maar af en toe posten. Doet hij dit niet dan gelden vind ik gewoon de normale regels en kan iemand anders de nickname aanvragen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 11:53
Verwijderd
Citaat:
dutch gamer schreef op 17-08-2004 @ 12:46 :
Ja. Als hij zijn nickname wil houden, moet hij maar af en toe posten. Doet hij dit niet dan gelden vind ik gewoon de normale regels en kan iemand anders de nickname aanvragen.
Yup. We kunnen geen uitzonderingen gaan maken. En bovendien, bij hoeveel posts moet dan de grens liggen? Naamsbekendheid is zo moeilijk te meten
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 12:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 17-08-2004 @ 12:46 :
Idd, en als iemand besluit om echt helemaal te stoppen met forummen dan is het voor die persoon ook niet meer interessant om te weten wat er met zijn/haar nickname gebeurd. Hooguit gaan de mensen die nog wel op het forum rondhangen zich eraan ergeren maar eigenlijk is het hun zaak dan niet.
Oud 17-08-2004, 12:40
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Smartie schreef op 17-08-2004 @ 12:28 :
Ik vraag het me al een hele tijd af, ben benieuwd wat jullie van het volgende scenario denken.

Stel, een forummer met een heleboel posts (neem iemand uit de Top10 van de topposts) besluit NU te stoppen met posten. Deze persoon is vrij bekend op het forum en zal over een jaar vast nog in de top20 staan. Na een jaar komt deze nick dan 'vrij', hiermee bedoel ik dat iemand met bijvoorbeeld 1287 posts deze nick over mag nemen, volgens de regels.

Met andere woorden: als (bijvoorbeeld) Methuselah nu besluit te stoppen met posten, vinden jullie dan dat zijn nick na een jaar aan een ander persoon mag woren toebedeeld?
Ik regel 't dan wel dat 't niet kan.
Oud 17-08-2004, 12:47
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-08-2004 @ 13:40 :
Ik regel 't dan wel dat 't niet kan.
ik had ook mezelf kunnen noemen, maar dat staat zo uit de hoogte
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 12:55
RayMania
RayMania is offline
Smartie wil stoppen, maar ze naamsbekendheid niet kwijtraken .
Oud 17-08-2004, 17:01
Tofke_H
Tofke_H is offline
Nee.
Oud 17-08-2004, 17:20
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 17-08-2004 @ 18:01 :
Nee.
Ik haat deze "smiley", maar goed.

<3

Eigenlijk, om mijn mening ook eens te geven: ik denk niet dat dat eigenlijk ooit gaat gebeuren, dat iemand net dezelfde nick wilt als 'n gestopte forummer. Behalve dan de grapjassen die namen van bvb permbanned leden willen...
Oud 17-08-2004, 17:26
Tampert
Tampert is offline
Ik geloof dat de situatie nu inderdaad is dat iemand met en zeer klein aantal posts (orde van grootte van 10) en een jaar geen bezoek mer aan de site zijn nick kwijt kan raken.
Oud 17-08-2004, 17:39
Koen
Koen is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-08-2004 @ 18:20 :
Behalve dan de grapjassen die namen van bvb permbanned leden willen...
Die nicknames worden sowieso niet vrijgegeven.

Een nickchange behandel ik pas als ie serieus is. Als Methuselah een jaar niet post en Smartie wil 'm hebben, dan heeft ie pech. Hij wil namelijk niet echt Methuselah heten, maar gewoon de nick hebben om 'het hebben'. Daar werk ik mooi niet aan mee, en ik denk de andere Fb+'s ook niet.

Officieel vasthouden van nicks doen we niet aan, maar een nickchange mag natuurlijk altijd geweigerd worden. Dat lijkt me wel een goede reden.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 19:52
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Koen schreef op 17-08-2004 @ 18:39 :
Die nicknames worden sowieso niet vrijgegeven.

Een nickchange behandel ik pas als ie serieus is. Als Methuselah een jaar niet post en Smartie wil 'm hebben, dan heeft ie pech. Hij wil namelijk niet echt Methuselah heten, maar gewoon de nick hebben om 'het hebben'. Daar werk ik mooi niet aan mee, en ik denk de andere Fb+'s ook niet.

Officieel vasthouden van nicks doen we niet aan, maar een nickchange mag natuurlijk altijd geweigerd worden. Dat lijkt me wel een goede reden.
Je kan natuurlijk ook altijd de user wiens naam gegeerd is, proberen te contacteren en gewoon vragen aan hem of ie 't goed vindt. Mailadres staat normaal gezien in z'n profiel of kunnen jullie gewoon bekijken, pm sturen kan ook (emailnotificatie!) dus...
Oud 17-08-2004, 21:36
Ghost
Ghost is offline
Daar gaat mn nickchange naar Conan the Librarian...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten