|
|
het eerste stuk is prachtig werkelijk waar wonderlijk.
ik had ook van het laatste stuk kunnen genieten als ik niet wist dat je het beter kon. Avond vol verrassingen Herkenning, liefde, spijt Passie tussen tweelingzielen Lust, zonder verantwoordelijkheid De nacht gestaag Brengt rust en vree --- Hij gaat weg En zij niet mee --- ^ dat stukje wonderlijk, dat heb ik er nog een keer neer gezet want dan lezen mensen het 2 keer |
||||
|
|
|
Nou ik heb even gedacht, is dit misschien beter?
Avond vol verrassingen Herkenning, liefde, spijt Passie tussen tweelingzielen Lust, zonder verantwoordelijkheid De nacht gestaag Brengt rust en vree --- Hij gaat weg En zij niet mee --- Het was voor eens, en dan nooit weer Maar het verlangen bleef, de drang naar meer De nacht herhaalde - zonder spijt - Niet langer voor eens maar voor altijd |
||||
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Genesis 1 | Wijze lama | Levensbeschouwing & Filosofie | 190 | 31-05-2005 23:58 |
| De schaal | Reynaert | Verhalen & Gedichten | 12 | 09-04-2004 19:55 |
| tel de aantal stomme topics op de kantine en de vraagtekens | Verwijderd | De Kantine | 37 | 10-06-2003 10:22 |
| Na halve eeuw vraagtekens bij dood Stalin | Gatara | Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 30 | 04-03-2003 12:13 |
| Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken | Doc | Levensbeschouwing & Filosofie | 19 | 18-01-2002 12:21 |
| 2 vraagtekens (moet nog een beetjuh an gesleuteld worduh suggesties!) | BitterTear | Verhalen & Gedichten | 1 | 14-12-2001 17:27 |