Oud 01-09-2004, 18:41
Peace
Peace is offline
ik denk dat het vrij duidelijk is. Weet iemand hier een goede oplossing voor. Dus gewoon, zodat spieren wat zichtbaarder worden. Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 18:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb jarenlang gezwommen en toen kon je echt wel mijn spieren in mijn bovenarmen zien, misschien is dat wat?
Oud 01-09-2004, 19:03
Peace
Peace is offline
ok, bedankt
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 21:20
MightyDuck
MightyDuck is offline
Vet gaat niet plaatselijk weg. Je kunt de massa op de armen vergroten maar zulke training mag jij gezien jou leeftijd niet doen eigenlijk

En al heb je nog zulke grote armen, de definitie word pas zichtbaar als je weinig vet hebt, en afvallen doe je in zn algemeen en niet plaatselijk, zonder drugs iig.

Hoewel bij mannen de armen een van de 1e plaatsen is waar het verdwijnt en de buik een van de laatsten..
Oud 01-09-2004, 22:03
Fade of Light
Fade of Light is offline
peace: ik denk dat er 3 cm (diamater) dunne armpjes uitkomen als je vet op je armen weggehaald worden...ook niet echt mooi he ff afwachten en dan zorgen dat je daar spieren kunt kweken en je vet kunt wegwerken, dan ziet het er beter uit als het vet weg is
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 22:13
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-09-2004 @ 23:03 :
peace: ik denk dat er 3 cm (diamater) dunne armpjes uitkomen als je vet op je armen weggehaald worden...ook niet echt mooi he ff afwachten en dan zorgen dat je daar spieren kunt kweken en je vet kunt wegwerken, dan ziet het er beter uit als het vet weg is

van die supermagere armpjes hehe dan ben je stoer dat het gedefinieerd is ja
Oud 02-09-2004, 08:39
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 01-09-2004 @ 23:13 :

van die supermagere armpjes hehe dan ben je stoer dat het gedefinieerd is ja
Dan ben je echt DE man. Hahahahahahaha.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 22:16
pinguintje
pinguintje is offline
Pest em toch nie zo joh

Ontopic : Zwemmen , en mischien naar de sportschool , als dat kan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:20
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 01-09-2004 @ 23:13 :
...dan ben je stoer dat het gedefinieerd is ja
Je bedoelt getatoeerd?

Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 23:28.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:22
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 04-09-2004 @ 00:20 :
Je bedoelt getatoeerd?
Nee hoor. Gedefinieerd, --> zonder vet. ( zodat er vorm en definitie ! te zien is zoals dat heet )
Oud 09-09-2004, 11:07
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Peace schreef op 01-09-2004 @ 19:41 :
ik denk dat het vrij duidelijk is. Weet iemand hier een goede oplossing voor. Dus gewoon, zodat spieren wat zichtbaarder worden. Alvast bedankt.
trainen. Maar er is ook nog een andere mogelijkheid, die gaat als volgt.

Leg een aardappelschilmesje, een soldeerbout, een naaimachine, een fles water en een handdoek klaar. Leg de handdoek onder je arm, en zorg dat de soldeerbout warm is. Maak dan een snee in je arm, overdwars, van je schouder tot je elleboog. Vervolgens schroei je met de soldeerbout alle bloedvaatjes dicht, en spoel je met de fles water het ergste bloed weg. Je kunt nu de weefsels een beetje herkennen. geel is vet, behalve de dunne sliertjes, dat zijn lymfevaten. Snij dus met je mesje al het geel weg. Als je daarmee klaar bent leg je je arm onder de naaimachine en naai je de stukken vel weer aan elkaar. zorg wel dat je dit een beetje strak doet, eventueel wat huid wegsnijdt, zodat je spieren goed uitkomen. Succes!

p.s. het vet kun je wel verkopen op www.kannibalen.tk

Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 11:10.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten